10 برنامه اندروید برای ردیابی فیلم ها و سریال هایی که تماشا کرده اید

129
0
برنامه اندروید برای ردیابی فیلم

اگر دیوانه وار فیلم و برنامه های تلویزیونی تماشا می‌کنید، می‌دانید که پیگیری همه چیزهایی که دیده اید چقدر سخت است. ممکن است به طور تصادفی با یک فیلم جذاب در نتفلیکس برخورد کنید، ده دقیقه وارد آن شوید و ببینید که آشنا به نظر می‌رسد – آیا این فیلمی است که سال ها پیش تماشا کرده اید؟ برنامه اندروید برای ردیابی فیلم  و تاریخچه لیست تماشای خود را در ادامه معرفی کرده ایم.

چه بخواهید یک رکورد ساده از تاریخچه تماشای خود داشته باشید، چه بخواهید بیشتر تحقیق کنید، این برنامه های اندرویدی به شما کمک می‌کنند.

1. برنامه اندروید برای ردیابی فیلم: Letterboxd

Letterboxd برنامه عالی ردیابی فیلم است. این یک رابط عالی و تمیز دارد که باعث می‌شود برنامه برای پیمایش آسان باشد. می‌توانید فیلم های محبوب هفته را مرور کنید، فهرست های کاربران را مشاهده کنید یا مستقیماً چیزی را جستجو کنید. وقتی به صفحه فیلم نگاه می‌کنید، روی نماد پلاس ضربه بزنید و «Watch» را انتخاب کنید تا آن را به عنوان دیده شده علامت گذاری کنید.

همچنین می‌توانید روی «Review» یا «Log» ضربه بزنید، که به شما امکان می‌دهد به فیلم از پنج امتیاز دهید، نظری بنویسید و آن را به دفتر خاطرات تماشای فیلم خود اضافه کنید تا تاریخ تماشای آن را بدانید.

Letterboxd جامعه بزرگی دارد، بنابراین حتما نظرات دیگران را مرور کنید و با دوستان خود ارتباط برقرار کنید تا آنچه را که دیده‌اید مقایسه کنید. همچنین دارای یک برنامه iOS است که Letterboxd را به یکی از بهترین برنامه های آیفون برای ردیابی فیلم های دیده شده تبدیل می‌کند.

2. برنامه اندروید برای ردیابی فیلم: TV Time

TV Time فقط برای تلویزیون نیست. همچنین برای ردیابی فیلم عالی است. یکی از بهترین ویژگی های این برنامه این است که از سابقه تماشای شما برای ارائه توصیه هایی در مورد آنچه که ممکن است بخواهید بعداً بررسی کنید استفاده می‌کند.

برای علامت گذاری چیزی به عنوان دیده شده، به صفحه آن نمایش یا فیلم بروید و روی نماد علامت علامت بزنید. سپس در صورت تمایل می‌توانید اطلاعات دیگری مانند مکان تماشای آن، رتبه بندی، احساسی که در آن ایجاد کرده‌اید و حتی شخصیت مورد علاقه‌تان ارائه کنید.

3.IMDb

هر فیلم دوستی، درباره IMDb می‌داند. یکی از ویژگی های IMDb که ممکن است نادیده گرفته باشید، برنامه تلفن همراه آن است که به شما امکان می‌دهد فیلم هایی را که دیده‌اید ردیابی کنید. برای یک روش سریع، به صفحه فیلم بروید و روی فهرست تماشا ضربه بزنید. این آن فیلم را در لیست پیش فرض ذخیره می‌کند.

برای کنترل بیشتر، به نمایه خود بروید و روی «Create a List» ضربه بزنید. پس از اتمام، فهرست را باز کنید، روی نماد پلاس ضربه بزنید و فیلم هایی را جستجو کنید تا به فهرست اضافه کنید.

4. برنامه اندروید برای ردیابی فیلم: JustWatch

اگر می‌خواهید همه سرویس های پخش جریانی را همزمان جستجو کنید، برنامه JustWatch برای شماست. اما نکته مهم این است که به شما امکان می‌دهد آنچه را که دیده اید ردیابی کنید.

به سادگی به صفحه فیلم بروید و روی «Seen» ضربه بزنید. سپس می‌توانید در صورت تمایل، انگشت شست خود را بالا یا پایین بدهید تا به سرعت به آن امتیاز دهید. برای مرور این فهرست، به برگه «Play List» بروید، «Movies» را انتخاب کنید، سپس «Seen» را انتخاب کنید.

5. Moviebase

Moviebase یکی دیگر از برنامه های فوق العاده برای ردیابی فیلم هایی است که در اندروید وجود دارد. از صفحه اصلی، بین بخش های مختلف مانند Trending و Now playing پیمایش کنید. وقتی فیلمی را که می‌خواهید ردیابی کنید پیدا کردید، جزئیات آن را مشاهده کنید و روی نماد پلاس ضربه بزنید. اگر نسخه پریمیوم را دارید، به شما امکان می‌دهد زمان تماشای آن را وارد کنید، در غیر این صورت روی همین الان ضربه بزنید.

برای مشاهده لیست خود، به برگه نمایه بروید. در زیر فهرست ها، تاریخچه را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید ترتیب نمایش فیلم ها را تغییر دهید، از دکمه مرتب سازی در بالا سمت راست استفاده کنید.

6. SeriesGuide

اگر یک برنامه عالی می‌خواهید که به شما امکان می‌دهد آنچه را که دیده‌اید بدون هیجان های دیگر ردیابی کنید، SeriesGuide برای شما مناسب است. کار خود را کاملاً درست انجام می‌دهد. فقط روی دکمه تنظیم تماشا شده در صفحه فیلم ضربه بزنید و در فهرست تماشا شده شما ذخیره می‌شود.

می توانید اطلاعات جالبی را از SeriesGuide جمع آوری کنید. به برگه «Stats» بروید تا ببینید چقدر از عمر خود را صرف تماشای فیلم ها و نمایش ها کرده‌اید!

7. برنامه اندروید برای ردیابی فیلم: CineTrak

CineTrak دارای برخی ویژگی های ساده و در عین حال خارق العاده است که آن را به یک برنامه اندروید عالی برای ردیابی فیلم های دیده شده شما تبدیل می‌کند. وقتی در صفحه فیلم هستید، روی نماد پلاس ضربه بزنید. «Add to Watched» را انتخاب کنید، سپس انتخاب کنید چه زمانی آن را تماشا کرده‌اید و فیلم های ضبط شده در فهرستتان را ببینید.

یا، «Check-In» را انتخاب کنید. این کار شما را در حال تماشای فیلم علامت گذاری می‌کند و یک تایمر بر اساس زمان اجرای آن تنظیم می‌کند که می‌توانید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. یکی دیگر از ویژگی های عالی این است که می‌توانید چیزی را به عنوان بیش از یک بار تماشا شده علامت گذاری کنید، و شمارش در برابر فیلم در فهرست شما ثبت می‌شود.

8. Hobi

اگر به دنبال یک برنامه Android هستید که فقط برنامه های تلویزیونی را که دیده‌اید ردیابی کنید، به Hobi نگاهی بیندازید. هنگامی که در صفحه اطلاعات یک برنامه تلویزیونی قرار گرفتید، فصل را انتخاب کنید. در اینجا می‌توانید هر قسمت را در حین تماشای آن بررسی کنید، با یک نوار پیشرفت در بالا برای نشان دادن پیشرفت کلی فصل شما.

برای دریافت اطلاعات بینش جالب در مورد عادات تماشای خود، به برگه آمار بروید، که کل زمان صرف شده برای تماشا، ژانر مورد علاقه، تعداد قسمت های مشاهده شده و موارد دیگر را نشان می‌دهد.

9. برنامه اندروید برای ردیابی فیلم: Reelgood

Reelgood یک برنامه فوق العاده برای بررسی فیلم هایی است که برای پخش جریانی در دسترس هستند و روشی عالی برای ردیابی فیلم ها و نمایش های تلویزیونی که دیده‌اید. به صفحه رسانه بروید، روی Seen It ضربه بزنید و کار انجام شد.

برای مشاهده سابقه مشاهده خود، به برگه تماشای بعدی بروید و به پایین پیمایش کنید. سابقه شما را به «Seen On Your Services» (سرویس های پخش جریانی که گفته‌اید مشترک آنها هستید) و Seen Not On Your Services را جدا می‌کند.

10. برنامه اندروید برای ردیابی فیلم: Showly

در نهایت، Showly یکی دیگر از برنامه های ردیابی خوب برای هر دو فیلم و نمایش است. هنگام مشاهده جزئیات یک فیلم یا نمایش، روی «Add to My Movies» ضربه بزنید تا در فهرست پیش فرض، که در برگه «Collection» قابل دسترسی است، آن را ردیابی کنید.

از طرف دیگر، اگر می‌خواهید فهرست پیش فرض را به عنوان ردیاب برای مقاصد دیگر حفظ کنید، Manage Lists > Create List را انتخاب کنید تا یک فهرست سفارشی از خود اضافه کنید.

بعد چه خواهید دید؟

با این برنامه های ردیابی فیلم و برنامه های تلویزیونی برای اندروید، هرگز آنچه را که دیده اید فراموش نخواهید کرد. به علاوه، می‌توانید از آن به عنوان اعتبارنامه ای برای دوستانتان استفاده کنید تا به آنها نشان دهید چقدر تماشا کرده‌اید!

به یاد داشته باشید، این برنامه ها صرفاً برای ردیابی هستند، اما برنامه های دیگری وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند فیلم ها را به صورت قانونی و رایگان تماشا کنید.

5/5 - (3 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس