معرفی 7 مورد از بهترین ارائه دهندگان خدمات یوتیوب برای یافتن ویدیو ‌ها، فیلم ‌ها و مستند هایی که ارزش تماشا کردن دارند

64
0
بهترین ارئه دهندگان خدمات یوتیوب

در این مقاله قصد داریم برای افرادی که به دنبال دیدن ویدیو های بهتری در یوتیوب هستند،ابزار هایی را معرفی کنیم. این متصدیان بهترین ویدیو های یوتیوب را که ارزش دیدن دارند، از جمله فیلم ‌های کامل، مستند و ویدیو های وایرال را برای کاربران این پلتفرم پیدا می‌ کنند.بهترین ارائه دهندگان خدمات یوتیوب برای دیدن بهترین محتوا را بررسی میکنیم.

در ادامه می توانید لیستی از مواردی که در این زمینه به نظر ما برای افراد، کاربردی تر بودند را بررسی کرده و بر اساس سلیقه ی خود یکی از آن ها را جهت استفاده انتخاب کنید.

آخرین باری که صفحه اصلی YouTube را باز کردید کی بود و فکر کردید، که ” بله، این ویدیویی است که من می خواهم همین الان آن را تماشا کنم، متشکرم، YouTube!” یافتن ویدیو های باکیفیت در یوتیوب این روز ها به یک مشکل تکراری تبدیل شده است، و اجازه دهید حتی توصیه های نامربوطی را که YouTube به شما ارائه می دهد را بررسی نکنیم. خلاصه که پیدا کردن یک پست مورد پسند در یوتیوب این روزها بسیار سخت شده است.

اما به همین دلیل است که ما به متصدیان ویدئو نیاز داریم. این افراد (یا الگوریتم‌هایی) هستند که در فرورفتگی ‌های عمیق کتابخانه YouTube می‌خزند تا ویدیو هایی را که ارزش تماشا کردن دارند بیابند تا بتوانید زمان بیشتری را برای تماشا و زمان کمتری برای جستجو در این پلتفرم صرف کنید.

1.بهترین ارائه دهندگان خدمات یوتیوب: Cinetimes (وب): رابط کاربری مشابه نتفلیکس برای مرور فیلم ‌های کامل رایگان در YouTube

بهترین ارئه دهندگان خدمات یوتیوب
بهترین ارئه دهندگان خدمات یوتیوب

وقتی یک فیلم کامل را در یوتیوب می بینید، اولین واکنش شما طبیعی است که فکر کنید این یک دزدی است. در حالی که YouTube سهم خود را از چنین مشکلاتی دارد، هنوز مجموعه گسترده ای از فیلم های رایگان وجود دارد که می توانید به صورت قانونی در آنجا پخش کنید. متأسفانه، یافتن این موارد می تواند دشوار باشد. CineTimes چنین فیلم های پخش رایگانی را از YouTube، Vimeo و Archive.org در یک رابط نتفلیکس مانند برای کاربران جمع آوری می کند.

اگر از Netflix، Prime Video یا Hulu استفاده کرده‌ اید، در این ابزار احساس راحتی می ‌کنید. ردیف به ردیف پوستر ها و نام‌ های فیلم را می ‌بینید که بر اساس دسته ‌هایی مانند بهترین رتبه در IMDb، محبوب ‌ترین، آخرین فیلم ‌های اضافه شده، فیلم ‌های تاریخی، جنایی، علمی تخیلی، و فانتزی و غیره مرتب شده ‌اند. و این‌ها فقط مستقل نیستند. فیلم های دسته بندی شده ی این ابزار شامل چندین فیلم معروف، کلاسیک کالت و حتی فیلم های پرفروش است.

CineTimes تا حد زیادی سه دسته را جمع آوری می کند: فیلم، کارتون و مستند. شما هنوز سریال های تلویزیونی نسخه کاملی را در این مورد پیدا نخواهید کرد. کاربران ثبت نام شده می توانند فیلم های مورد علاقه خود را به لیست خود اضافه کنند تا بعدا تماشا کنند. فیلم ها در سایت CineTimes پخش می شوند و حاوی اطلاعات اولیه در مورد هر عنوان هستند.

در حالی که CineTimes برای رابط کاربری Netflix مانند که مرور این فیلم‌ها را آسان می ‌کند، بهترین گزینه نیز است، البته این تنها راه برای یافتن فیلم ‌های کامل در YouTube نیست. برخی از کانال ‌های YouTube عالی برای تماشای برنامه‌ ها و فیلم ‌های رایگان به صورت قانونی وجود دارد که ژانرهای مختلف را در بر می‌گیرند.

2.بهترین ارائه دهندگان خدمات یوتیوب: Topic Play (وب): بهترین ویدیو ها و کانال های آموزشی را در YouTube کشف کنید

نگاهی به صفحه اول یوتیوب ممکن است باعث شود فکر کنید که این یک گذرگاه سرگرمی های بی فکر و بی محتوا است، اما همه ما تا به حال می دانیم که برخی از کانال های YouTube هوشمند و آموزشی وجود دارند که در حین سرگرمی، آموزش عالی نیز انجام می دهند. Topic Play می‌ خواهد موارد بی ‌اهمیت را در YouTube حذف کند و بهترین محتوای آموزشی را به شما ارائه دهد.

رابط کاربری مشابه یوتیوب است، فقط با یک تم تیره. پنج دسته اصلی (کسب و کار، توسعه، طراحی، دانشگاهیان و علم) و چندین زیر مجموعه (استارت آپ، UX/UI، اقتصاد، ریاضی، آموزش، توسعه دهنده بازی، توسعه دهنده وب، بدون کد و جاوا اسکریپت) نیز در این پلتفرم وجود دارد. به نظر می رسد تمرکز اصلی روی کانال ها و ویدیو هایی باشد که محتوایی برای توسعه دهندگان دارند.

کاربران ثبت نام ‌شده می ‌توانند کانال ‌ها یا سازندگان را دنبال کنند تا به ‌روزرسانی ‌های آپلود های جدید خود را دریافت کنند و حتی ویدیو های فردی را در فهرست پخش Play Later خود ذخیره کنند. در زمان استفاده از این پلتفرم همچنین یک فید ویدیوی شخصی شده بر اساس اشتراک ها و علایق خود نیز دریافت خواهید کرد.

3.بهترین ارائه دهندگان خدمات یوتیوب: Indocus (وب): مستند های مستقل انتخاب شده در یوتیوب

Indocus بهترین مستند های ساخته شده توسط فیلمسازان مستقل را که برای پخش رایگان در YouTube به اشتراک گذاشته شده است، جمع آوری می کند.

یوتیوب تبدیل به مقصدی برای فیلمسازان مستقل مستند شده است تا آثار خود را آپلود کنند تا مخاطبان زیادی بتوانند آن را مشاهده کنند. Indocus بهترین مستندهای مستقل را در ژانرهای مختلف مدیریت می کند و حتی سازندگان اصلی YouTube را به جای فیلمسازان شامل می شود.

می توانید لیست را بر اساس دسته بندی هایی مانند پول، خودیاری و روانشناسی، جرم و جنایت، ریاضی و علوم، طراحی و هنر، خلقت، داستان های شخصی و تاریخ فیلتر کنید و طول ویدیو را بین کوتاه، متوسط ​​و طولانی انتخاب کنید. هر بخش مستند نام، آپلود کننده، تصویر کوچک و توضیح مختصری از ویدیوی اصلی خود را نشان می دهد.

Indocus از طریق صفحه سازنده خود به شما کمک می کند سازندگان جدید YouTube را کشف کنید. می ‌توانید آن ‌ها را بر اساس همان دسته‌ های فوق‌ الذکر فیلتر کنید تا فرد جدیدی را برای دنبال کردن پیدا کنید. این بدون شک یکی از بهترین وب سایت ها برای کشف مستند های رایگان آنلاین است.

4. The Awesomer Videos (وب): ویدیو های روزانه یوتیوب دستچین شده که ارزش دیدن دارند

تا چند سال پیش، وب ‌سایت ‌ها، وبلاگ ‌ها و متصدیان زیادی وجود داشتند که بهترین ویدیو های YouTube را برای تماشا انتخاب می‌ کردند. با گذشت زمان، اکثر آنها از بین رفته اند. اما The Awesomer برای بیش از یک دهه ادامه داشته است و ویدیوهای YouTube را که باید تماشا کنید و نمی ‌خواهید از دست بدهید، برای شما پیدا کرده است.

این یک رابط کاربری واقعاً دلپذیر برای مرور است. هر کارت دارای نام و تصویر کوچک ویدیو به همراه توضیحات سفارشی است که توسط تیم The Awesomer نوشته شده است که در کارت قرار می گیرد. هیچ برچسب “بیشتر بخوانید” در اینجا وجود ندارد تا بفهمید که آیا باید آن را تماشا کنید یا خیر. The Awesomer روزانه چندین ویدیوی جدید اضافه می کند، بنابراین ممکن است بخواهید مرتباً در طول روز دوباره چک کنید یا در خبرنامه آنها مشترک شوید.

با این حال، به همان اندازه که سایت، انتخاب‌ های آن و رابط کاربری در این پلتفرم خوب است، یک اشکال نیز دارد. شما نمی توانید ویدیو های The Awesomer را بر اساس زیر شاخه ها یا برچسب ها مرور کنید. با کلیک کردن روی برچسب ‌های موجود، به بخش ‌هایی غیر از ویدیو ها می ‌روید، بنابراین واقعاً آن چیزی نیست که به دنبال آن هستید. با این حال، با بیش از 10 سال ارائه ی ویدیو برای تماشا، مجموعه The Awesomer وعده می دهد که تعداد زیادی ویدیوی YouTube را در اختیار شما قرار دهد که ارزش تماشا را داشته باشند.

5.بهترین ارائه دهندگان خدمات یوتیوب: Tuned.Rocks (وب): لیست پخش بی پایان بهترین ویدیو های یوتیوب

گاهی اوقات می خواهید YouTube را در مرورگر خود روشن کنید و اجازه دهید به پخش خودکار ویدیوی بعدی ادامه دهد. اما اغلب، این منجر به چند ویدیوی وحشتناک در میان چند مورد جالب می شود. بنابراین دفعه بعد که در حال و هوای ویدیوهای بی پایان YouTube هستید، به جای آن به Tuned.Rocks بروید.

این برنامه وب لیست‌ های پخش انتخابی را در موضوعات مختلف به کاربران ارائه می ‌دهد که می ‌توانید آن‌ ها را بررسی کنید و بی وقفه به پخش ادامه دهید. این پلتفرم به طور کلی، دارای شش دسته است: موسیقی، تلویزیون، ورزش، کودکان، اخبار و مستند ها، و وبلاگ. در هر کدام، چندین زیر مجموعه را خواهید یافت. برای مثال، مستند ها به مستند های تاریخی، مفاهیم تاریخی، سیاسی، مستند های جنگی و غیره منجر می شوند.

نه، به اینجا ختم نمی شود. در هر زیر مجموعه، یک لیست پخش وجود دارد که ویدیو های مختلفی را در مورد موضوع جمع آوری می کند، که به پخش خودکار ادامه می دهد. وقتی لیست پخش تمام شد، به لیست پخش بعدی در آن زیر مجموعه منتقل می شود. با مجموعه وسیعی از موضوعات در حال حاضر در Tuned.Rocks، این پلتفرم یکی از بهترین تجربیات ناب YouTube است که به دست خواهید آورد.

6. Subtle TV (وب): ویدیو های پرطرفدار و محبوب YouTube را در Reddit پیدا کنید

روزانه هزاران ویدیوی یوتیوب در Reddit به اشتراک گذاشته می ‌شود، و Subtle TV می‌ خواهد به شما کمک کند آن‌ هایی را که پرطرفدار هستند یا وایرال می ‌شوند را پیدا کنید. این وب سایت یک تجربه ناب برای محبوب ترین ویدیو های YouTube در حال حاضر در جوامع آنلاین است.

به طور پیش‌فرض، پخش ‌کننده در فیلم‌ های پرطرفدار راه ‌اندازی می ‌شود و لیست پخش را در نوار کناری سمت چپ به شما نشان می ‌دهد و ویدیو ها را در سمت راست پخش می ‌کند، و تنظیم شده است که ویدیوی بعدی را به صورت خودکار پخش کند. همچنین می ‌توانید دسته ‌هایی را انتخاب کنید (در نوار کناری روی «Trending» کلیک کنید) مانند زیبا، مستند، خنده ‌دار، بازی، موسیقی، اخبار، ورزش و زیبایی را می توانید انتخاب کنید.

اگر ویدیوی فعلی را دوست دارید، می ‌توانید نوار کناری را بررسی کنید تا از لیست پخش به ویدیو های مرتبط بروید (همانطور که در YouTube می‌ بینید)، یا نظرات را در موضوع اصلی Reddit که در آن پیوند پست شده است بخوانید. با بزرگ کردن عنوان ویدیو در نوار کناری می ‌توانید توضیحات اصلی ویدیو را نیز بخوانید. و اگر کار هایی را که نوار کناری می ‌تواند انجام دهد به اندازه کافی داشته باشید، می ‌توانید آن را جمع کنید تا یک تجربه یوتیوب تمام ‌صفحه و بدون حاشیه داشته باشید.

7.بهترین ارائه دهندگان خدمات یوتیوب: Short of the Week (وب): بهترین فیلم کوتاه و رایگان در یوتیوب

اگرچه قبلاً بار ها گزینه های زیادی را به شما معرفی کرده ایم اما، اگر Short of the Week را ذکر نکنیم، کار را به سرانجام نرسانده ایم. وقتی صحبت از جمع آوری بهترین فیلم های کوتاه و مستند های کوتاه به اشتراک گذاشته شده در یوتیوب (یا سرویس های دیگر مانند Vimeo) می شود، هیچ وب سایتی در اینترنت حتی به آن نزدیک نمی شود.

Short of the Week از سال 2007 بیش از 1000 فیلم کوتاه را انتخاب کرده است که باید تماشا کنید در پنج کانال یا دسته اصلی: مستند، انیمیشن، علمی تخیلی، کمدی و درام. می ‌توانید انتخاب ‌ها را بر اساس ژانر، موضوع، سبک، مجموعه ‌ها یا کشور نیز فیلتر کنید.

در واقع، چیزی بیشتری نمی توانیم بگوییم که قبلاً در مورد یکی از صد ها بهترین وب سایت در اینترنت گفته نشده باشد. به خودتان لطفی کنید و اگر قبلاً این کار را نکرده اید، حتما آن را بررسی کنید.

به فراتر از یوتیوب نگاه می کنید؟

می ‌خواهید چند ویدیوی رایگان را به سرعت در اینترنت تماشا کنید، بنابراین به YouTube و متصدیان معرفی شده در بالا مراجعه کنید. این عادلانه است. اما شاید وقت آن رسیده است که به فراتر از یوتیوب نگاه کنید و این موارد مختصر سرگرم کننده ی ویدیویی را مشاهده کنید.

مسلماً در پلتفرم ‌های رسانه‌ های اجتماعی مانند TikTok و Instagram محتوای جذاب به همان اندازه وجود دارد. علاوه بر این، بسیاری از خدمات پخش رایگان برای فیلم ها یا سایر محتوای ویدیویی حرفه ای نیز وجود دارد. YouTube یک عادت است و اگر آن را تغییر دهید، ممکن است چیز های بهتری در دنیای آنلاین برای تماشا پیدا کنید.
امیدواریم با مطالعه ی این مقاله توانسته باشید تصمیم خود را برای استفاده از یکی از پلتفرم های معرفی شده در بالا،بگیرید. شما همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه دیگر مقالات ما را نیز مطالعه کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس