تاریخ انتشار همه چیز در رویداد Far Out اپل اعلام شد | قیمت اپل 14

86
0
رویداد Far Out اپل

اپل چندین محصول جدید را در رویداد “Far Out” خود در ماه سپتامبر به نمایش گذاشت، از جمله آیفون 14. اما واقعاً چه زمانی می توانید آنها را به دست آورید؟ در این مقاله به بررسی رویداد Far Out اپل می پردازیم.

رویداد Far Out اپل

در 7 سپتامبر 2022، اپل آخرین گجت های خود را در رویداد “Far Out” معرفی کرد. این اولین رویداد حضوری اپل از زمان همه‌گیری است و بسیاری مشتاقانه منتظر آخرین نسل آیفون، اپل واچ و ایرپاد هستند.

اکنون که همه پیشنهادات جدید را دیده‌ایم، احتمالاً از خود می‌پرسید که چه زمانی می‌توانید آن‌ها را به دست آورید و چقدر هزینه دارند. بنابراین، در ادامه مطلب را بخوانید، زیرا ما همه پاسخ‌هایی را که به دنبال آن هستید، داریم.

آیفون 14

همانطور که انتظار می رفت، اپل آخرین نسل آیفون را در رویداد سپتامبر معرفی کرد. در حالی که این شرکت آیفون مینی را از خط تولید خود حذف کرد، این شرکت یک نسخه بزرگتر از آیفون استاندارد به نام آیفون 14 پلاس را معرفی کرد. همچنین آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس را معرفی کرد که به جای notch (بریدگی) از جزیره دینامیک (Dynamic Island) برخوردارند.

آیفون 14 در قفسه‌های فروشگاه‌ها عرضه می‌شود و در 16 سپتامبر 2022 ارسال می‌شود، یعنی نه روز پس از اعلام. با این حال، اگر آیفون 14 پلاس 6.7 اینچی را می خواهید، باید یک ماه کامل پس از رویداد Far Out منتظر بمانید، زیرا تنها در 7 اکتبر 2022 در دسترس قرار می گیرد.

قیمت آیفون 14 از 799 دلار شروع می شود، اما اگر می خواهید صفحه نمایش بزرگ تری داشته باشید، باید 100 دلار اضافه کنید تا آیفون 14 پلاس را با قیمت 899 دلار خریداری کنید.

و اگر آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس قدرتمندتر را می خواهید، لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانید زیرا آنها به طور همزمان با آیفون 14 در دسترس هستند. می توانید آنها را از 16 سپتامبر 2022 با آیفون 14 پرو دریافت کنید. از 999 دلار و آیفون 14 پرو مکس از 1099 دلار شروع می شود.

اپل واچ

جدا از رفرش آیفون، اپل مدل های جدیدی از اپل واچ را نیز عرضه کرد. اپل واچ سری 8 و اپل واچ SE خط ساعت های هوشمند موجود این شرکت را به روز می کنند. علاوه بر این، شرکت مستقر در کوپرتینو نیز اپل واچ اولترا را با ویژگی‌های پیشرفته‌تر و ساختار سخت‌تر برای ورزشکاران و کاوش‌گران معرفی کرد.

اپل واچ SE و اپل واچ 8 از 16 سپتامبر 2022 عرضه می شوند. با این حال، اگر می خواهید اپل واچ اولترا را در اختیار داشته باشید، باید تا 23 سپتامبر 2022 صبر کنید.

اپل واچ SE از 249 دلار شروع می شود، در حالی که برای دریافت اپل واچ سری 8 399 دلاری باید 150 دلار اضافی خرج کنید. اما اگر می خواهید “محکم ترین و تواناترین” ساعتی را که اپل ارائه می دهد، بپردازید، باید هزینه کنید. ۷۹۹ دلار برای Apple Watch Ultra.

ایرپاد پرو نسل دوم

به غیر از آیفون و اپل واچ، غول فناوری کوپرتینویی نسخه جدیدی از AirPods Pro را نیز منتشر کرد. اگرچه دقیقاً شبیه AirPods Pro اصلی است، نسل دوم AirPods Pro چندین ویژگی جدید را در خود جای داده است. این شامل کیفیت صدای بهتر به لطف تراشه کاملا جدید H2، ادغام یافتن My، و بلندگوی داخلی در جعبه است که به شما کمک می کند آن را راحت تر پیدا کنید.

آخرین نسخه AirPods Pro با قیمت 249 دلار در قفسه فروشگاه ها و برای ارسال از 23 سپتامبر 2022 در دسترس است.

در اینجا خلاصه ای سریع از همه چیزهایی که اپل در طول رویداد Far Out اعلام کرد، آورده شده است:

رویداد Far Out اپل
رویداد Far Out اپل

برای خرید جدیدترین و بهترین محصولات اپل آماده شوید

با عرضه جدیدترین محصولات اپل، بسیاری از آنها هیجان زده شده اند. اکنون می‌توانید همه این دستگاه‌ها را در اپل استور پیش‌ سفارش دهید و بر اساس تاریخ‌های موجود، ارسال آن‌ها آغاز می‌شود.

بنابراین، چه در حال تغییر به آیفون از اندروید باشید و چه از یک دستگاه اپل قدیمی تر، لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانید تا جدیدترین ها را از کوپرتینو دریافت کنید مگر اینکه به آیفون 14 پلاس چشم دوخته باشید.

makeuseof

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس