مراسم شوکیس Devolver Direct سال 2023

35
0
مراسم شوکیس Devolver Direct سال 2023

شرکت دیوالور دیجیتال با انتشار یک توییت تایید کرد در تابستان ۲۰۲۳ یک شوکیس برگزار خواهد کرد. این شرکت نوشت: «بله، ما در ماه ژوئن یک Devolver Direct برگزار خواهیم کرد.». کنفرانس دیوالور دایرکت پارسال در روز ۹ ژوئن ۲۰۲۲ برگزار شده بود و در آن پنج بازی به‌نمایش درآمده بود. در این پست به بررسی مراسم شوکیس Devolver Direct سال 2023 می پردزایم.

مراسم شوکیس Devolver Direct سال 2023

از آن کنفرانس دو بازی Cult of the Lamb و Card Shark اکنون عرضه شده‌اند؛ اما سه بازی Anger Foot، The Plucky Squire و Skate Story هنوز منتشر نشده‌اند. دیگر بازی‌های در دست انتشار از دیوالور دایرکت شامل Gunbrella، بازی Pepper Grinder و The Talos Principle 2 است.

افزودنی است شرکت سونی قصد دارد در انتهای ماه جاری یا اوایل ماه ژوئن یک شوکیس پلی استیشن برگزار کند. اگر این ادعاها درست باشند، مراسم پلی استیشن شروع چندین هفته شوکیس‌های سازندگان بزرگ بازی است که در غیاب مراسم لغوشده E3 2023 برگزار خواهند شد.

مراسم سامر گیم فست که با عنوان «جشن جهانی طرفداران از اتفاقات بعدی صنعت بازی» شناخته می‌شود، قرار است برای چهارمین سال در روز ۸ ژوئن برگزار بود. در این مراسم نمایش‌های بازی‌ها، دموهای زنده گیم‌پلی و معرفی‌ها روبروی جمعیت حاضر تئاتر یوتیوب در Hollywood Park اینگلوود در کالیفورنیا نمایش داده خواهند شد.

شوکیس امسال ایکس باکس هم در روز ۱۱ ژوئن رخ خواهد داد. مدت زمان دقیق این شوکیس اعلام نشده است، اما بعد از آن شاهد مراسم دایرکت Starfield خواهیم بود که نمایشی جامع از بازی نقش‌آفرینی و علمی-تخیلی بتسدا است. درنهایت مراسم یوبیسافت فوروارد هم در روز ۱۲ ژوئن برگزار خواهد شد.

videogameschronicle

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس