6 ابزار رایگان برتر برای تبدیل توییت ها به تصاویر قابل اشتراک گذاری

172
0
تبدیل توییت ها به تصاویر

با استفاده از این ابزارهای آنلاین رایگان، می توانید توییت ها را به تصویر تبدیل کنید. تبدیل توییت ها به تصاویر را در ادامه بررسی کرده ایم.

احتمالاً شنیده اید که کسی می گوید ارزش یک عکس بیش از هزار کلمه است. در حالی که این ضرب المثل به تصاویر ثابت اشاره دارد، چه چیزی می توان گفت که نمی توانید کلمات را به تصاویر زیبا و خاطره انگیز تبدیل کنید؟

اکنون چندین ابزار موجود در بازار به شما امکان می‌دهد توییت‌ها را به صورت تصاویر قابل اشتراک‌گذاری زیبا تنظیم و تغییر دهید. در اینجا شش ابزار برتر وجود دارد، و همه آنها رایگان هستند!

1. 10015 Tweet to Image Converter

Tweet to Image Converter یک ابزار رایگان است که می توانید از آن برای تبدیل توییت ها به تصاویر فانتزی استفاده کنید. چندین گزینه سفارشی سازی را ارائه می دهد. برای زیباتر کردن توییت‌های خود می‌توانید عکس‌های پس‌زمینه اضافه کنید یا از رنگ‌ها – یکدست یا گرادیان (solid or gradient) استفاده کنید.

سه سبک تصویر موجود است: مربع، فشرده و عریض. شما همچنین می توانید یک واترمارک دیجیتال شخصی سازی شده را اضافه کنید.

برای استفاده از این ابزار آنلاین رایگان، URL توییتی را که می‌خواهید تبدیل کنید، دریافت کنید. سپس، لینک توییت را در فیلد URL در بالای صفحه 10015 Tweet to Image Converter قرار دهید. اگر لینک نامعتبر باشد یا پست حذف شود، محافظت شود یا وجود نداشته باشد، یک پیام هشدار دریافت خواهید کرد.

در کنار دکمه Capture، یک تب تنظیمات وجود دارد که به شما امکان می دهد تنظیمات تصویر و توییت، از جمله کیفیت تصویر، padding و سایه را ویرایش کنید. می‌توانید یک زبان برای توییت انتخاب کنید، در مورد شفافیت توییت تصمیم بگیرید و یک موضوع را تعیین کنید – روشن یا تاریک. همچنین، می‌توانید توییت‌های والدین مانند دکمه‌ها، دکمه‌های دنبال کردن و سایر موارد اضافی را پنهان یا نمایش دهید.

هنگامی که تنظیمات به تنظیمات مورد نظر شما رسید، روی Capture کلیک کنید تا تصویر ایجاد شود. اکنون، می‌توانید پس‌زمینه (رنگ‌های ثابت، گرادیان، عکس‌های دیگر، یا بدون پس‌زمینه)، جهت‌گیری تصویر، و اگر می‌خواهید یک واترمارک اضافه کنید، تعیین کنید. وقتی همه چیز خوب شد، دکمه صادرات تصویر را فشار دهید تا تصویر جدید خود را دانلود یا ذخیره کنید.

2.تبدیل توییت ها به تصاویر Poet.so

Poet.so یک ابزار آنلاین رایگان و با کاربرد آسان است که می تواند به شما در ایجاد تصاویر زیبای توییتر کمک کند. مانند ابزار 10015، قبل از استفاده از Poet.so باید URL توییت را کپی کنید. هنگامی که در صفحه Poet.so قرار گرفتید، متوجه فیلد URL در بالای صفحه خواهید شد – لینک توییت را در اینجا قرار دهید.

Poet.so سریع، کاربرپسند است و نیازی به تغییرات زیادی ندارد. شما فقط می توانید پاسخ های توییت را پنهان یا نشان دهید و رنگ پس زمینه، تم کارت و اندازه تصویر را تغییر دهید. علاوه بر این، تنها هشت رنگ پس زمینه، دو تم کارت (تاریک و روشن) و دو اندازه (متن کوچک و بزرگ) برای انتخاب وجود دارد.

با این وجود، می توانید با استفاده از Poet.so تصاویر توییت زیبایی ایجاد کنید. پس از ویرایش، روی Copy یا Download کلیک کنید تا عکس خود را دریافت کنید.

3. Code Beautify Tweet to Image Converter

Code Beautify یکی دیگر از ابزارهای تصویر آنلاین است که می توانید از آن برای تولید تصاویر رایگان از توییت های مورد علاقه خود استفاده کنید. بسیاری از ویژگی ها و سفارشی سازی های عالی را ارائه می دهد. می‌توانید اندازه کارت توییت را تغییر دهید تا با پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی خاص مطابقت داشته باشد، شیب را تغییر دهید، و توییت را به شکلی که ترجیح می‌دهید به نظر برسد، تنظیم کنید.

به عنوان مثال، می توانید یک آیکون تأیید شده را به یک اکانت کاربری معمولی توییتر اضافه کنید. همچنین، حتی اگر توییت از یک مرورگر وب باشد، می‌توانید برچسب «تویتر برای آیفون» را اضافه کنید.

می توانید رنگ پس زمینه را سفارشی کنید، فاصله تصویر و متن را مشخص کنید و رنگ متن اصلی و ثانویه را تغییر دهید. Code Beautify به شما امکان می دهد از هر یک از تصاویر مورد علاقه خود به عنوان تصویر پس زمینه استفاده کنید.

پس از چسباندن URL توییت و ایجاد یک تصویر، می‌توانید با استفاده از تب‌های Show/Hide، نمایش یا پنهان کردن لایک‌ها، ریتوییت‌ها، پاسخ‌ها، زمان، منبع و آیکون تأیید شده تعیین کنید که چه چیزی نمایش داده می‌شود. پس از انجام تنظیمات، می توانید تصویر زیبای توییت خود را دانلود کنید. برخلاف گزینه‌های بالا، Code Beautify به شما امکان می‌دهد یک فرمت دانلود تصویر-JPG، PNG، WEBP یا AVIF را انتخاب کنید.

4.تبدیل توییت ها به تصاویر TweetPik

TweetPik یکی دیگر از مبدل های آنلاین توییت به تصویر است که استفاده از آن آسان است. اگر چندان اهل فناوری نیستید، این ممکن است ابزاری برای شما باشد. اما متاسفانه تصویر رایگان با علامت TweetPik.com همراه است.

با این حال، TweetPik با گزینه های سفارشی سازی آسان همراه است. در حالی که این ابزار ویژگی های مشابهی را مانند سایر ابزارها ارائه می دهد، این کار را به شیوه ای ساده انجام می دهد. بسیاری از منوهای کشویی و لغزنده را در اینجا خواهید یافت.

برای استفاده از این ابزار، باید یک لینک توییت را در قسمت ورودی قرار دهید و روی Screenshot کلیک کنید. سپس به پایین بروید و توییتی را که می‌خواهید زیبا کنید انتخاب کنید. یک طرح – تیره یا روشن – را انتخاب کنید و به قسمت ویرایش زیر بروید.

می‌توانید گزینه‌های زیر گزینه نمایش، ابعاد، رنگ‌ها، تصاویر، اندازه‌ها و عناصر را امتحان کنید تا زمانی که بهترین تصویر را دریافت کنید. گزینه هایی برای تغییر رنگ پس زمینه، متن اصلی، متن ثانویه، لینک و آیکون تأیید شده وجود دارد. اگر تصویری را در گالری خود به عنوان پس‌زمینه ترجیح می‌دهید، TweekPik نیز شما را پوشش می‌دهد.

پس از ایجاد، به بالا بروید و یک فرمت دانلود – PNG، JPG یا PDF را انتخاب کنید. سپس، TweetPik زیبای خود را دانلود کنید!

5. BrandBird Tweet to Image

BrandBird یک ابزار آنلاین رایگان اولیه برای تبدیل توییت ها به تصاویر است.

این ابزار احتمالاً سریعترین و ساده ترین ابزار برای استفاده است. وقتی URL توییت را در فیلد ورودی جای‌گذاری کردید، تقریباً ایجاد تصویر خود را تمام کرده‌اید.

فقط می‌توانید انتخاب کنید که طرح زمینه روشن یا تیره باشد و معیارهای توییتر مانند لایک‌ها، بازتوییت‌ها، پاسخ‌ها و تاریخ ایجاد توییت پنهان یا نمایش داده شود. پس از بررسی همه تنظیمات، می‌توانید برای یک تصویر توییت قابل اشتراک‌گذاری، روی دانلود کلیک کنید.

6.تبدیل توییت ها به تصاویر Bruzu

Bruzu، آخرین مورد در لیست ما، یکی دیگر از ابزارهای آنلاین رایگان برای تبدیل توییت ها به تصاویر زیبا است. این ابزار به شما این امکان را می‌دهد که یک URL توییت را بچسبانید، روی دکمه تولید کلیک کنید و یک تصویر را بدون ویرایش دانلود کنید.

اگرچه پیچیده‌تر از سایرین است، اما همچنان می‌توانید از ویرایش با Bruzu لذت ببرید. پس از تولید یک تصویر، به جای دانلود، روی Get the API (Application Programming Interface) کلیک کنید. این شما را به صفحه نمایش API Bruzu هدایت می کند، جایی که می توانید تصویر خود را ویرایش کنید.

روی Customize this Design کلیک کنید و می توانید اندازه و پس زمینه تصویر را تغییر دهید. حتی می توانید عناصر دیگری مانند اشکال و متن را اضافه کنید. پس از سفارشی کردن، روی URL تصویر در سمت راست با فلش سمت راست کلیک کنید تا تصویر دانلود شود. توجه: برای حذف واترمارک باید وارد شوید.

در حالی که Bruzu توییت‌های مبتنی بر متن را به خوبی تولید می‌کند، هنگام کار با ریتوییت‌های نقل‌شده یا توییت‌هایی که حاوی تصاویر یا گیف هستند، اشتباه می‌کند.

تصاویر زیبا را از توییت های مورد علاقه خود ایجاد کنید

می‌توانید توییت‌ها را با ابزارهای فهرست‌شده در اینجا به تصاویر فانتزی و قابل اشتراک‌گذاری تبدیل کنید. استفاده از برخی از آنها بسیار ساده و اساسی است، در حالی که برخی دیگر تنظیمات تصویر بیشتری را ارائه می دهند و پیچیده تر هستند. با این وجود، قطعاً ابزاری برای شما در اینجا وجود دارد!

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس