رونمایی از هدفون Fairbuds XL : تعمیرپذیرترین هدفون دنیا

22
0
هدفون Fairbuds XL

پس از افشاگری‌های فراوان، سرانجام هدفون Fairbuds XL توسط برند فیرفون رونمایی شد. همانطور که می‌شد انتظار داشت، فیربادز ایکس ال طراحی ماژولار دارد و در دو رنگ روانه‌ی بازار می‌شود. محصولات فیرفون به‌خاطر بهره‌مندی از طراحی ماژولار دارای تعمیرپذیری بسیار زیادی هستند.

هدفون Fairbuds XL

به‌منظور تعمیر هدفون جدید فیرفون صرفاً به یک پیچ‌گوشتی فیلیپس نیاز پیدا می‌کنید. تمامی قطعات هدفون را می‌توان جدا و با قطعات سالم جایگزین کرد، حتی باتری و ایرکاپ‌ها.

هدفون فیربادز ایکس ال از ۱۰۰ درصد آلومینیوم بازیافتی تولید شده و ۸۰ درصد پلاستیک بازیافتی دارد. کیس این هدفون نیز با مواد اولیه‌ی بازیافتی ساخته شده است. Fairbuds XL از درایور پویای ۴۰ میلی‌متری با امپدانس ۳۲ اهم و پاسخ فرکانسی ۲۰-۲۰ کیلوهرتز بهره می‌گیرد.

تعمیرپذیرترین هدفون دنیا
تعمیرپذیرترین هدفون دنیا

جدیدترین هدفون برند فیرفون به سیستم حذف نویز فعال (ANC) و ۶ میکروفون مجهز است و به‌لطف گواهی IP54 دربرابر نفوذ آب و گردوغبار از خود مقاومت نشان می‌دهد. این گواهی بدین معنی است که می‌توانید هدفون را در زیر باران استفاده کنید.

هدفون جدید فیرفون از Bluetooth 5.1 و Qualcomm aptX HD و Bluetooth Multipoint استفاده می‌کند و تا ۳۰ ساعت عمر باتری دارد؛ اگر قابلیت ANC را روش کنید شارژدهی به ۲۶ ساعت می‌رسد. هدفون Fairbuds XL با قیمت ۲۴۹ یورو قابل‌تهیه است.

notebookcheck

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس