سامسونگ در MWC 2022 دستگاه‌های بیشتری را معرفی خواهد کرد، اما آنها چه می‌توانند باشند؟

48
0
سامسونگ در MWC 2022

شرکت سامسونگ روز چهارشنبه اعلام کرد این شرکت یک روز قبل از افتتاح کنگره جهانی موبایل در بارسلون یک رویداد مطبوعاتی برگزار خواهد کرد. سامسونگ در MWC 2022 چه دستگاه های جدیدی را معرفی خواهد کرد؟

اگرچه جزئیات گردهمایی 27 فوریه در حال حاضر چندان دقیق نیست، اما غول کره ای می تواند دستگاه های جدید گلکسی را که اواخر امسال عرضه می شوند، معرفی کند.

از آنجایی که سامسونگ در اوایل این ماه مجموعه گوشی های هوشمند گلکسی اس 22 و تب اس 8 خود را معرفی کرد، انتظار نداریم که گوشی های جدیدی را در MWC معرفی کند.

در پوستر منتشرشده برای MWC 2022 تصاویری دیده می‌شوند که نشان‌دهنده محصولاتی مانند لپ‌تاپ، تبلت، تلفن یا گجت‌های پوشیدنی هستند. و این موضوع ممکن است نشان دهد که این رویداد محصولات بسیاری از خطوط تولید این شرکت را شامل می شود.

سامسونگ چه فکری در سر دارد؟ با توجه به این مسئله که سامسونگ به‌تازگی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های جدید خود را معرفی کرده است،به نظر می‌رسد شاهد اتفاق جدیدی در حوزه لپ‌تاپ‌ باشیم. شاید لپ‌تاپ جدید Galaxy Chromebook یا Windows 11 در حال ساخت است.

در حالی که رویداد و MWC 2022 به صورت حضوری در بارسلونا برگزار می‌شود، سامسونگ رویداد Galaxy خود را از ساعت 7 بعد از ظهر در کانال یوتیوب خود و در وب سایت شرکت پخش می‌کند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس