شایعه: گلکسی S22 باتری و صفحه نمایش کوچک تری نسبت به S21 دارد

بر اساس آخرین اطلاعات، صفحه نمایش و ظرفیت باتری گلکسی S22 کوچک‌تر از آن چیزی است که در حال حاضر در مدل استاندارد Galaxy S21 داریم.

42
0
شایعه گلکسی S22 باتری و صفحه نمایش کوچک تری نسبت به S21 دارد

ما اکنون iPhone 13 را دیده‌ایم، بنابراین Samsung Galaxy S22 چه چیزی برای ارائه دارد؟ بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده، اندازه صفحه نمایش و ظرفیت باتری هر دو کوچک‌تر از آن چیزی است که در حال حاضر در مدل استاندارد Galaxy S21 وجود دارد. در ادامه به شایعات گلکسی S22 می‌پردازیم.

 صفحه نمایش گلکسی S22

1 شایعه گلکسی S22 باتری و صفحه نمایش کوچک تری نسبت به S21 دارد

اینسایدر معروف Ice Universe می‌گوید که مدل اصلی Galaxy S22 با صفحه نمایش ۶/۰۶ اینچی عرضه می‌شود، در حالی که S21 دارای صفحه نمایش ۶/۲ اینچی (با رزولوشن ۱۰۸۰*۲۴۰۰  پیکسل، نسبت تصویر ۲۰:۹ و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز) بود.

شاید کمی تعجب برانگیز باشد، با توجه به اینکه اپل برای کوچک کردن اندازه صفحه نمایش با آیفون ۱۲ مینی با ۵/۴ اینچ خیلی تلاش کرد ولی ظاهراً آن فروش‌هایی را که اپل از کوچک‌ترین پرچمدار خود انتظار داشت، ایجاد نکرد.

ظرفیت باتری

2 شایعه گلکسی S22 باتری و صفحه نمایش کوچک تری نسبت به S21 دارد

Ice Universe در مورد Galaxy S22 حرف‌های بیش‌تری برای گفتن دارد و پیش بینی می‌کند که این دستگاه با ظرفیت باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر عرضه می‌شود که به طور قابل توجهی کمتر از ظرفیت باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر است که مدل قبلی Galaxy S21 ارائه می‌دهد.

در واقع، Ice Universe می‌گوید که Galaxy S22 “کوچک‌ترین گوشی پرچمدار سامسونگ در سال‌های اخیر” خواهد بود، با طول، عرض و ضخامت “کمی کوچکتر” از آنچه که آیفون ۱۳ استاندارد ارائه می‌دهد.

ما چندین شایعه پیرامون ظرفیت باتری گوشی‌های گلکسی S22 شنیده‌ایم: همین دیروز بود که منبع جداگانه‌ای همان ظرفیت باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر را نشان داد، بنابراین به نظر می‌رسد که این اطلاعات واقعاً درست باشد.

گوگل پیکسل ۵ تنها پرچمدار دارای صفحه نمایش ۶ اینچی است و یک تلفن هوشمند کاملاً توانمند است. همچنین به یاد داشته باشید که مدل‌های Galaxy S22 Plus و Ultra اندازه صفحه نمایش بزرگ را ارائه می‌دهند. ما همیشه مشتاق شنیدن نشت‌ها و شایعات پیرامون برنامه‌های شرکت‌های تلفن در آینده هستیم، اما لازم به یادآوری است که مشخصات اولیه تا حد زیادی اهمیت ندارد این کیفیت و تجربه کاربری گوشی است که بسیار مهم است.

حال که با شایعات گلکسی S22 آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس