فیلم ترسناک سیندرلا ساخته می شود

32
0
فیلم ترسناک سیندرلا

داستان کلاسیک سیندرلا برای تولید یک فیلم ترسناک خشونت‌آمیز با نام Cinderella’s Curse مورد اقتباس قرار می‌گیرد.

فیلم ترسناک سیندرلا

پس از داستان‌های Winnie the Pooh (وینی د پو) و How the Grinch Stole Christmas (چگونه گرینچ کریسمس را دزدید)، داستان کلاسیک کودکانه دیگری برای تولید یک فیلم ترسناک خون‌آلود مورد اقتباس قرار می‌گیرد. همان‌طور که رسانه Bloody Disgusting گزارش داد، فیلم ترسناک خشونت‌آمیز Cinderella’s Curse (نفرین سیندرلا) براساس داستان کلاسیک سیندرلا ساخته خواهد شد.

شرکت ChampDog Films امتیاز فیلم Cinderella’s Curse را در بازار فیلم آمریکا (AFM) به فروش می‌رساند. رسانه Bloody Disgusting گزارش می‌دهد که این فیلم ترسناک برای اکران در ماه اکتبر ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است و فیلم‌برداری پروژه از ماه آینده در بریتانیا آغاز می‌شود. لوئیزا وارن، کارگردان Doll House (خانه عروسک) وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارد و هری باکسلی فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر در می‌آورد.

لوئیزا وارن اظهار داشت: «این یک اقتباس منحصربه‌فرد از داستان سیندرلا است که همگی دوستش داریم و معرف حضور همگان است. قتل‌های واقعا وحشتناکی به‌دست سیندرلا اتفاق خواهد افتاد. گمان می‌کنم سگ‌های خون‌آلود در بازگویی تاریک داستان Cinderella بسیار لذت‌بخش باشند». فیلم ترسناک Winnie the Pooh: Blood and Honey (وینی-د-پو: خون و عسل) ماه گذشته روی پرده سینما رفت، اما با واکنش‌های خوبی از منتقدها مواجه نشد.

bloody-disgusting

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس