معرفی بازی Battlefield 2042 Mackay | بررسی نکات و ترفند ها Battlefield 2042

55
0
بازی Battlefield 2042 Mackay

شخصیتی به نام Mackay در Battlefield 2042 طراحی شده است که می‌توانید از آن برای یک بازی خلاقانه تر استفاده کنید. در این مقاله به معرفی بازی Battlefield 2042 Mackay  به همراه نکات و ترفند ها می پردازیم.

بازی Battlefield 2042 Mackay

Battlefield 2042 با مجموعه منحصر به ‌فرد و متنوعی از شاخصه های تخصصی عرضه شده است. اگر به‌ دنبال شخصیتی با شاخصه های تهاجمی ایده‌آل هستید، Webster Mackay همان چیزی است که دنبال آن هستید. Mackay بر روی خلاقیت در بازی و حرکت رو به جلو تمرکز دارد، برای حمله به اهداف و بهره برداری از حفره های دفاعی دشمن عالی عمل می‌کند.

بازی Battlefield 2042 Mackay
بازی Battlefield 2042 Mackay

اگر علاقمند به یادگیری نحوه بهترین عملکرد Mackay هستید، در اینجا مقاله کاملی در مورد توانایی های این شخصیت، نکاتی برای بازی کردن با او و موارد دیگر برای شما وجود دارد. این مقاله شامل چیزهایی است که باید در مورد استفاده از Mackay در Battlefield 2042 بدانید.

توانایی ‌ها و ابزار ها Battlefield 2042

مانند بقیه شخصیت ها در بازی Battlefield 2042، Mackay هم یک ابزار منحصر به فرد و همچنین یک توانایی منحصر به فرد دارد. این توانایی ها به او امکان عمل بسیار تهاجمی و خلاقانه در نبرد را می دهد. در اینجا نگاهی به کیت Mackay داریم:

Grappling Hook: Mackay
می‌تواند قلابی را شلیک کند که او را به سمت سطحی که برخورد می‌کند میبرد.

Nimble: Mackay
میتواند بسیار سریع تر از سایر شخصیت ها هنگام هدف قرار دادن اهداف با اسلحه حرکت کند.

ابزار تعیین کننده Mackay، قلاب گراپلینگ او است که به او اجازه می دهد پس از شلیک، خود را به هر جایی که قلاب فرود می آید بکشد. علاوه بر این، ویژگی Nimble به او این توانایی را می‌دهد که در هنگام هدف‌ گیری اشخاص با اسلحه بسیار سریع ‌تر از سایر شخصیت ها حرکت کند. قابلیت Nimble به او قدرتی خاص برای حرکت در منطقه دشمن را می‌دهد. به لطف پتانسیل خلاقانه گراپلینگ هوک و سرعت حرکت او در نبرد، Mackay یک متخصص تهاجم قدرتمند است که در حمله به مواضع دفاعی دشمن خطرناک و عالی عمل می‌کند. 

بازی Battlefield 2042 Mackay
بازی Battlefield 2042 Mackay

نکات و ترفند ها Battlefield Mackay

به کارگیری این نکات کلی در مورد Mackay، به‌ طور قابل ‌توجهی اثر بخشی شما را با شخصیت بهبود می‌بخشد.

به حرکت ادامه دهید. برخلاف شخصیت های دیگر که در کنترل یک موقعیت عالی هستند، قلاب Mackay بهترین کارایی را برای حمله با تحرک بالا دارند.

از Grappling Hook برای گرفتن سریع ارتفاعات استفاده کنید و به خودتان برتری ارتفاع نسبت به دشمنان بدهید. دکمه پرش خود را نگه دارید تا در صورت لزوم به موقعیت خود صعود کنید.

همچنین می‌توانید از قلاب گریپلینگ برای طی کردن چندین متر زمین استفاده کنید، که شما را سریع ‌تر وارد نبرد می‌کند.

Grappling Hook را می توان برای رسیدن به موقعیت های خلاقانه برای تیراندازی با سلاح های دوربرد مانند تفنگ های تک تیرانداز هم استفاده کرد.

بازی Battlefield 2042 Mackay
بازی Battlefield 2042 Mackay

با استفاده از Grappling Hook  شخصیت میتواند خلبانان را از هلیکوپتر بیرون بکشد و آنها را فوراً به قتل برساند. اگر هلیکوپتر دشمن در نزدیکی پرواز می کند و شما یک پرتابگر ضد هوایی ندارید، میتوانید شانس خود را از این راه امتحان کنید.

در حالی که با Nimble به جلو پیشروی می‌کنید، به چپ و راست تیراندازی کنید تا ضربه زدن به شما سخت تر شود.

همچنین می‌توانید از ویژگی Nimble برای حرکت سریع به داخل و خارج از مقر استفاده کنید و ضربات متعدد حریفان را با مشکل مواجه کنید.

اگر نیاز به عقب ‌نشینی دارید، به لطف حرکت Nimble می‌توانید با سرعت نسبتاً سریع به عقب حرکت کنید و در عین حال به دشمنان شلیک کنید.

شخصی سازی در Battlefield

مانند بسیاری از بهترین بازی های شوتر موجود برای Xbox، Battlefield 2042 قابلیت شخصی سازی دارد. از آنجایی که کیت Mackay کاملاً برای بازی تهاجمی است، ابزار های موجود برای این شخصیت مرتبط با این توانایی ها است. با این حال، برخی از فایل های دفاع محور وجود دارند که می توانند با Mackay نیز به خوبی کار کنند. در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد:

تفنگ تهاجمی با صفحه زرهی:
تفنگ ‌های تهاجمی برای حمله و پیشروی در قلمرو دشمن، جایی که  Mackayآن برتری دارد عالی هستند. گجت Armor Plate همچنین برای سبک‌ های بازی تهاجمی عالی است، زیرا 20 واحد به سلامت شما اضافه می‌کند.

 SMG/Shotgun with Armor Plate:
اگر می‌خواهید بسیار تهاجمی بازی کنید و تا جای ممکن به دشمنان نزدیک بشوید، یک SMG یا یک شاتگان به‌ جای یک تفنگ rifle عملکرد بهتری دارند. نکته ای که باید دقت کنید این است که اثرگذاری و برد این سلاح ها کمتر است.

بازی Battlefield 2042 Mackay
بازی Battlefield 2042 Mackay

 تفنگ تهاجمی با پرتابگر M5:
اگر می‌خواهید یک گزینه مؤثر در برابر وسایل نقلیه داشته باشید، از پرتابگر M5 استفاده کنید. Grappling Hook به شما این امکان را می دهد که پشت خودرو های زرهی دشمن قرار بگیرید، جایی که موشک ها بیشترین آسیب را وارد می کنند.

 تفنگ تهاجمی با مواد منفجره C5:
اگر بتوانید به وسایل نقلیه نزدیک شوید، مواد منفجره C5 برای منفجر کردن سریع وسایل نقلیه عالی هستند. از آنجایی که می‌توانید از قلاب Grappling در وسایل نقلیه استفاده کنید، قاعدتا نباید مشکلی به وجود بیاید. آنها یک جایگزین عالی برای لانچر M5 Recoilless هستند.

 تفنگ تک تیرانداز با جعبه مهمات:
با توجه به آن که قلاب گریپلینگ، قرار گرفتن در موقعیت‌ های تک تیرانداز خوب را آسان می‌کند، استفاده از تفنگ تک تیرانداز راهی عالی برای دفاع از یک منطقه در برابر اهداف ورودی است. یک جعبه مهمات برای داشتن مهمات بیشتر داشته باشید. 

 تفنگ Marksman با جعبه مهمات:
اگر قصد دارید با دشمنان در برد متوسط ​​تا بلند درگیر شوید، تفنگ های Marksman جایگزینی عالی برای تفنگ های تک تیرانداز هستند. با این حال، آنها ذخایر مهمات کمی دارند، بنابراین از ابزار Ammo Crate استفاده کنید.

منبع: windowscentral

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس