بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱ | معرفی بهترین انیمه های سال ۲۰۲۱

175
0
بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱

در این مقاله به بررسی انیمه های فوق العاده ای که باید در پاییز امسال حتما تماشا کنید، خواهیم پرداخت. فصل انیمه‌های پاییزی با نمایش‌های جذاب و هیجان‌انگیزی مانند Heike Story و Platinum End Naoko Yamada ، در کنار آثار محبوبی مانند «Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba»، «Lupin III: قسمت چهارم» و «JoJo’s Bizarre Adventure: Stone Ocean» در حال پخش است. با توجه به تعداد زیاد انیمه های جدید بسیار جذاب و هیجان انگیزی که امسال منتشر شدند، طبیعی است که برخی از بهترین انیمه های سال از چشم شما پنهان مانده باشند. برای این منظور، ما در این مقاله به بررسی بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱ و معرفی بهترین انیمه های سال می پردازیم.

بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱

از عناوین مهمی مانند My Hero Academia و Megalobox 2 Nomad  گرفته تا آثار خاص دیگری مانند Odd Taxi، Uma Musume: Pretty Derby و Pui Pui MolCar، در این مقاله چند مورد از بهترین انیمه های پخش شده تا کنون در سال 2021 گردآوری شده است.

معرفی بهترین انیمه های امسال

BEASTARS (SEASON 2)

به بیان کوتاه، داستان این انیمه عاشقانه ای است میان یک شکار و یک شکارچی. Beastars داستان گرگی را روایت می‌کند که می‌خواهد با یک خرگوش رابطه ی صمیمانه ای برقرار کند، اما نگران است که به خرگوش صدمه ای وارد کند. داستان این انیمه استعاره ای از بلوغ است،  اگرچه که می تواند در عین حال بیانگر تفاوت ها نیز باشد. داستان از این قرار است که در دبیرستانی که در آن دانش آموزان به دو گروه شکارچی و شکار تقسیم می‌شوند، این روابط شخصی‌اند که صلحی شکننده‌ را حفظ می‌کنند. چه کسی در میان آن‌ها یک Beastar است؟ Beastar فردی است که می‌تواند الگوی اجتماعی و تحصیلی باشد و برای تبدیل شدن به یک رهبر، در جامعه‌ای مملو از بدگمانی و تعارض متولد شده است. شب گذشته در آکادمی Cherryton، یک دانش‌آموز گیاه‌خوار کشته و خورده شده است. گیاه‌خواران اعضای انجمن درام، طبیعتا به همکلاسی‌های گوشتخوار خود شک می‌کنند. مظنون اصلی کیست؟ Legoshi، یک گرگ بزرگ. اما آزار او به یک مورچه هم نمی‌رسد. آیا واقعا این طور است؟

برای من، Beastars مانند رومئو و ژولیت است.  داستانی هیجان انگیز، خشن، و اغلب ناامیدکننده از عاشقانی که از یکدیگر فاصله گرفته اند.  و مانند آثار شکسپیر، Beastars را می‌توانید به هر چیزی که می‌خواهید تفسیر کنید.( کریس پلانت )

فصل 1 و 2 Beastars برای تماشا در Netflix در دسترس است.

بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱
بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱

BLUE PERIOD

یاتارو یاگوچی، یک دبیرستانی سال دوم است که از زندگی معمولی خود خسته شده است. او نمرات خوبی در امتحانات می گیرد  و با دوستان خود گشت و گذار میکند، ولی در واقعیت از هیچ کدام  از این کارها لذت نمیبرد. او که توسط روزمرگی های زندگی محدود شده و به سطوح آمده است، به کسانی که کار های خود را به شکلی متفاوت انجام می دهند، حسادت میکند. تا زمانی که او به لذت نقاشی کردن پی میبرد. وقتی که او یک نقاشی، اثر یکی از اعضای باشگاه هنر را به طور اتفاقی می بیند، مجذوب رنگ های استفاده شده در آن نقاشی می شود. مدتی بعد، در یک تمرین نقاشی، سعی میکند که منظور و اهداف خود را بدون استفاده از کلمات، بلکه با استفاده از نقاشی بیان کند. بعد از این تجربه، یاتارو خود را به قدری قدرتمند در هنر می یابد که تصمیم میگیرد  هنر را به عنوان حرفه ی اصلی خود ادامه دهد. ولی موانع زیادی سد راهش قرار میگیرد: پدر و مادرش که نسبت به این انتخاب های او نامطمئن هستند و ….

اگرچه انیمیشن «Blue Period» چندان خارق‌العاده نیست، اما داستانی که روایت می‌کند برای افرادی که سرگرمی‌های خلاقانه مشابه دارند میتواند جذاب و الهام بخش باشد. (جولیا لی)

 Blue Period برای تماشا در Netflix در دسترس است.

بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱
بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱

FRUITS BASKET: THE FINAL

داستان این سریال در مورد دختری به نام توهرو هوندا است که از سر ناچاری مجبور می‌شود با خانواده سوما زندگی کند. اتفاقی که قرار است آغازی بر شکل گیری پیوندهای عاطفی جدید واتفاقات قابل‌توجه باشد. او خیلی زود متوجه می‌شود که اعضای این خانواده دچار نفرینی شده‌اند که آن‌ها را به حیوانات زودیاک چینی تبدیل کرده است. از آنجایی که او دختری خوش قلب است سعی می‌کند به آن‌ها کمک کند تا با مشکلات و دردهای عاطفی ناشی از این تغییرات کنار بیایند.

بعد از چند فصل موفق بالاخره داستان FRUITS BASKET به پایان راه خود رسید. پس از افشاگری‌های انجام شده در فصول گذشته، ما باز با خانواده سوما همراه هستیم که همچنان به پیش می‌روند درحالی که زنجیره‌های احساسی که آن‌ها را بهم پیوند داده است محکم‌تر از قبل شده و به‌راحتی شکسته نمی‌شوند، با تمام فراز و نشیب ها اما امید از بین نمی‌رود و سرنخی برای شکستن نفرین پیدا می‌شود. آیا ممکن است دوران اسارت آن‌ها در دام این نفرین رو به پایان باشد؟

بهتر است در هنگام تماشای این انیمه دستمال کاغذی در دسترس داشته باشید، زیرا به احتمال زیاد نمیتوانید جلوی فوران احساسات خود را بگیرید  – پترانا رادولوویچ

FRUITS BASKET: THE FINAL در Crunchyroll و Funimation  برای تماشا در دسترس است.

بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱
بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱

THE HEIKE STORY

تولید شده توسط Science SARU و برگرفته از ترجمه هیدئو فوروکاوا در سال 2016 از افسانه فولکلور ژاپنی Tale of the Heike،  و به کارگردانی نائوکو یامادا. این داستان درباره ی بیوا، یک فرد جوان و با استعداد می باشد.  بیوا که سقوط تایرا را پیش‌بینی می‌کند، شاهد مصیبت های بی‌شماری است که این قبیله به آن دچار می شود، اما با این وجود از کمک به آنها برای تلافی مرگ پدرش خودداری می‌کند.  با موسیقی پس‌زمینه‌ زیبا و خاطره انگیز Ukiyo-e-esque،  آهنگساز کنسوکه اوشیو، و فیلم‌نامه‌ای هیجان‌انگیز که توسط ریکو یوشیدا (ویولت اورگاردن) نوشته شده است، The Heike Story یکی از زیباترین انیمیشن‌هایی است که امسال به نمایش درآمد.  -TE

The Heike Story برای تماشا در Funimation در دسترس است.

بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱
بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱

HORIMIYA

هوریمیا، نمایشی که نام آن از ترکیب نام دو شخصیت اصلی اش، کیوکو هوری و ایزومی میامورا، به دست می آید، یک داستان بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشد.

انیمه هوریمیا یکی از بهترین داستان‌های انیمه‌ای عاشقانه است که می‌تواند توجه علاقمندان این ژانر را به خود جلب کند. داستان کلاسیک عاشقانه در مورد آشنایی دختر و پسری جوان و رابطه‌‌ای است که بین‌شان شکل می‌گیرد.

دو انسان متفاوت، یکی از نظر تحصیلی موفق و دیگری فردی بازنده اما آرام که با هم ملاقات می‌کنند. درحالی‌که تنها وجه مشترک آن‌ها زندگی مخفی است که دارند. بعد از این ملاقات کم کم آن‌ها جنبه‌ای دیگر از شخصیت خود را به دیگری نشان می‌دهند که تا پیش از این برای دیگران ملموس نبود.

این آغاز شکل گیری دوستی عمیق بین آن‌ها است که رفته رفته به چیزی متفاوت منتهی می‌شود که شاید بتوان آن را عشق نامید.

در انیمه های دیگر، غیرمعمول نیست که یک داستان تمام فصل طول بکشد تا عشق میان دو نفر برملا شود. ولی در هوریمیا، می‌بینیم که آنها در چند قسمت عاشق یکدیگر می‌شوند.  این عجله باعث می شود که فصل اول سریال به سرعت از نشان دادن رابطه هوری و میامورا دور شود و به ما فضایی می دهد تا در مورد همه افراد دیگر حاضر در زندگی آنها شناختی به دست آوریم.

Horimiy هیچ کار قابل توجه یا خارق العاده ای انجام نمی دهد. ولی تماشای آن واقعا لذت بخش است. داستان فراز و نشیب زیادی ندارد و اینگونه نیست که احساسات شما را جریحه دار کرده و اشک شما را دربیاورد، مهم تر از همه اینکه شما مجبور نیستید زمان زیادی را صرف تماشای آن کنید، یک داستان کامل که تنها در یک فصل شروع می شود و به پایان می رسد.  سرگرم کننده و جذاب است، هوریمیا برای من فقط یک میان وعده تابستانی بود که چند ساعتی مرا سرگرم کرد.  -آنا دیاز

Horimiya برای تماشا در Hulu و Funimation در دسترس است.

بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱
بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱

JUJUTSU KAISEN

Jujutsu Kaisen انیمه موفق سال 2020 بود و در سال 2021 با قدرت به کار خود ادامه داد. داستان این انیمه در مورد یوجی ایتادوری است، دانش آموزی خوش قلب که روزی مجبور به خوردن انگشتی پوسیده می‌شود که در خدمت دیوی قدرتمند به نام سوکونا است.

ایتادوری بعد از این کار اگرچه به‌نوعی تحت سلطه سوکونا قرار دارد، اما همچنان قادر به کنترل بدن خود است و همین مسئله باعث می‌شود مربی قدرتمند به نام گوجو ساتورو او را به مدرسه جوجوتسو کشانده و تحت آموزش قرار دهد. بدین ترتیب ایتادوری و افراد دیگری شبیه به او در همکاری مشترک سعی می‌کنند هیولاهایی که در دنیای خود به‌عنوان نفرین و طلسم شناخته می‌شوند را شکست دهند.

حال و هوای این انیمه کمی شبیه انیمه‌های شونن است، بااین‌حال تمرکز این انیمه روی شخصیت‌هایی با قدرت‌های فوق بشری نیست. به طوری که به‌عنوان مثال ایتادوری در ابتدا از موضع ضعف با مشکل خود رو‌به‌رو شده و حتی برای نجات جانش به دیو التماس می‌کند. از طرف دیگر سکانس‌های مبارزه ی ارائه شده در این انیمیشن یکی از بهترین نمونه‌هایی است که تاکنون شاهد آن بودیم.

یکی از جذابیت‌های این انیمه پرکشش شخصیت‌پردازی‌اش است. شخصیت‌های این اثر پرجزئیات تصویر شده‌اند و تماشای آنها درس‌های زیادی به‌ آدم می‌آموزد. نکته دیگر این است که زنان هم نقش پررنگی در پیشبرد داستان دارند و به‌اندازه مردان قوی‌ و قدرتمند ظاهر می‌شوند. این انیمه برای افرادی که به دنبال یک موضوع متفاوت و هیجان انگیز هستند مناسب است.

Jujutsu Kaisen برای تماشا در Crunchyroll و HBO Max در دسترس است.

بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱
بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱

LAID-BACK CAMP (SEASON 2)

فصل دوم این انیمه که یکی از آرامترین انیمه‌های دهه گذشته است، به‌عنوان دنباله‌ای کامل بر ماجراهای فصل اول ارائه شده است. رین هنوز هم عاشق چادر زدن است، اما درعین‌حال به آرامی به گروهی جدید از دوستانش ملحق می‌شود که عضو باشگاه کمپینگ مدرسه هستند.

بازهم با همان خط داستانی روان و آرام مواجه هستیم، داستانی در مورد دخترانی که دوست دارند چادر بزنند و دور هم جمع شوند. یک انیمه نیمه آموزشی اما سرگرم کننده که جلوه‌هایی دوست داشتنی از برخی نقاط دیدنی کشور ژاپن را به مخاطب معرفی می‌کند.– جی ال

 کمپ آرام فصل 2 برای تماشا در Crunchyroll در دسترس است.

بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱
بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱

MEGALOBOX 2: NOMAD

داستان فصل دوم انیمه مبارزه بوکس مگالو، به مراتب تاریک‌تر، غم انگیزتر و البته با نگاهی عجیب غریبتر از گذشته پیش می‌رود.

داستان این فصل چندین سال بعد از پیروزی بزرگ مبارز قهرمان جو معروف به «Gearless» در مگالونیا اتفاق می‌افتد، درحالی که حال و هوای او متفاوت‌تر از چیزی است که آخرین بار دیدیم. او اکنون به انواع مسکن و مبارزات سنگین در قفس اعتیاد پیدا کرده و بسیار ناراحت و تنهاتر از قبل است.

باید پذیرفت فصل جدید این انیمه جانشینی شایسته برای این درام شخصیت محور و جذاب است. داستانی جذاب از قهرمانی که به اوج می‌رسد، سقوط می‌کند و درنهایت به جنگنده‌ای بسیار قوی‌تر و مصمم‌تر از گذشته تبدیل می‌شود.

Megalobox 2: Nomad برای  تماشا در Funimation در دسترس است.

بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱
بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱

MY HERO ACADEMIA (SEASON 5)

انیمه درام اکشنی با درون مایه ابرقهرمانی محصول استودیو بونز که برای پنجمین بار بازگشت تا بار دیگر شجاعت دانش آموزان دبیرستانی در مواجهه با خطرات را به تصویر بکشد.

فصل پنجم انیمه آکادمی قهرمان من روی بازیابی شخصیت اندور (Endeavor) بعد از رویایی سنیگن و فوق‌العاده او با نومو (Nomu) متمرکز است که در پایان فصل قبل اتفاق افتاد. از طرف دیگر قهرمانان در تلاش هستند به‌صورت مخفیانه راهی به داخل لیگ شرورها پیدا کرده و گروه آن‌ها را از درون از هم بپاشند.

بخش دیگر ماجرا به شخصیت دکو اختصاص دارد که جنبه‌ای جدید از کوسه «یکی برای همه» را به نمایش گذاشته و به‌دنبال درک بهتر پیشینیان خود و ارتباط آن‌ها با لیگ شروران «همه برای یکی» است.-TE

فصل 5 My Hero Academia برای  تماشا در Crunchyroll، Hulu و Funimation در دسترس است.

بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱
بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱

ODD TAXI

 ساده‌ترین تعریف برای انیمه ODD TAXI، همین عجیب بودن آن است. یک درام رمزآلود از زندگی راننده تاکسی چهل ساله به نام اودوکاوا در دنیایی مملو از حیوانات انسان نما که ممکن است در ناپدید شدن یک دختر گمشده نقشی داشته باشد.

باوجود اینکه این نظریه در همان نگاه اول وحشتناک به نظر می‌رسد، اما در مجموع انیمه تاکسی عجیب ترکیبی از کمدی سیاه و شوخی‌های نامحترمانه است. مجموعه‌ای که تمرکز آن روی گروهی از شخصیت های عجیب و غریب است که گذرشان به تاکسی اودوکاوا می افتد. مردمی که گاه به‌دنبال پیدا کردن عشق حقیقی هستند و گاه تنها می‌خواهند از آن مضحکه‌ای برای نمایش در شبکه‌های اجتماعی کنند.

درمجموع انیمه تاکسی عجیب جزء آثار برجسته ی امسال است که باید حتما وقتی برای تماشای آن اختصاص دهید. یک رقیب قوی به عنوان منحصر به فردترین و دست کم گرفته شده ترین انیمه 2021 می باشد.  -TE

Odd Taxi برای تماشا در Crunchyroll در دسترس است.

بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱
بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱

PUI PUI MOLCAR

انیمه پویی پویی مولکار یکی از عجیب‌ترین و سرگرم کننده‌ترین انیمه‌های کمدی منتشر شده در سال 2021 میلادی است. یک سریال کوتاه انیمیشنی در سبک استاپ موشن که داستان خوکچه‌های هندی غول پیکری را روایت می‌کند که به‌جای پا، چرخ‌هایی اسکیت مانند دارند.

داستان‌های روایت شده در این انیمه بسیار متفاوت است، از ماجرای گرفتار شدن در ترافیک تا سرقت‌ از بانک، نجات گربه‌ها یا فراری آخرالزمانی که در مجموع خنده‌دار و البته بسیار خلاقانه هستند.  بنابراین اگر زمان کمی دراختیار دارید و تنها به‌دنبال تماشای نمایشی کمدی و سرگرم کننده هستید، سری به دنیای این خوکچه‌های هندی بامزه بزنید. با پخش هر قسمت در مدت زمان کمتر از هشت دقیقه یا حدودا هشت دقیقه، یک انیمه خیلی کوتاه به حساب می آید که اگر به دنبال چیزی سرگرم‌کننده برای تماشا هستید میتواند برایتان جذاب و سرگرم کننده باشد.  -TE

Pui Pui Molcar برای تماشا در Netflix در دسترس است.

بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱
بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱

RANKING OF KINGS

داستان انیمه ی Ranking of Kings در دنیایی خارق‌العاده از شمشیرها و جادوگری اتفاق می افتد و داستان بوجی، پسر اشراف زاده و وارث تاج و تخت پدرش، را دنبال می‌کند.  بوجی علیرغم طبیعت مهربانش، به خاطر اینکه کر و لال به دنیا آمده بود، در دربار پدرش و رعایای پادشاهی تحقیر می شد.  به نظر می‌رسد تنها یک نفر او را درک می‌کند: موجودی در سایه معروف به Kage که سوگند یاد می‌کند از تلاش بوجی برای تبدیل شدن به پادشاه حمایت کند.  پس از اینکه تاج و تخت او توسط برادر ناتنی اش دایدا غصب می شود، بوجی سفری را در جستجوی راهی برای قوی تر شدن و پس گرفتن تاج و تختش آغاز می کند.

Ranking of Kings یک کمدی فانتزی با شخصیت‌های دوست‌داشتنی، داستانی کاملا جذاب و پر از خطر و دسیسه، و نبردهای شگفت‌انگیز است.  بوجی نازترین قهرمان انیمه در سال 2021 است که تنها با تعداد انگشت شماری از گفته ها و عبارات، معنای عمیقی از تلاش و استقامت را به شما منتقل می کند.  اگر به دنبال انیمه‌ای هستید که به طرز چشمگیری شما را شگفت‌زده کند، Ranking of Kings یک انتخاب کاملا درست است  -TE

Ranking of Kings برای تماشا در Funimation در دسترس است.

بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱
بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱

SAKUGAN

ساکوگان داستانی درباره ی دنیای زیرزمینی پر از هیولاهایی به نام «لابیرنت» است، حوادث زندگی یک بچه ی نه ساله به نام Memempu را دنبال می کند که مشتاق کشف جهان خارج از محدودی امن است به همراه پدرش گاگامبر که به عنوان یک معدنچی کار می کند.  پس از اینکه خانه آنها توسط کایجو مورد حمله وحشیانه قرار می گیرد، Memempu از گاگامبر درخواست می کند که به او اجازه دهد یک Marker شود و مکان اسطوره ای را که فقط در رویاهایش آن را دیده است پیدا کند.  گاگامبر با جاه طلبی های او موافقت می کند و به دخترش در تلاش برای ماجراجویی و پاسخ به اسرار دنیای آنها می پیوندد.

نقطه قوت و جذابیت ساکوگان، فراتر از دعواهای پیچیده و مناظر خیره‌کننده، رابطه ی پدر و دختری عجیب بین مممپو و گاگومبر است که در هر لحظه با یکدیگر درگیر می‌شوند را نشان می دهد. این داستان دختر جوانی است که پا را فراتر از امنیت خانه اش می گذارد تا اثری از خود در جهان باقی بگذارد، و همچنین داستان پدری است که می خواهد از دخترش محافظت کند در حالی که می داند باید به او فضایی برای یادگیری و رشد بدهد.  این پیوند عاطفی و پویایی داستان است که جایگاه ساکوگان را به عنوان یکی از بهترین انیمه های سال تضمین می کند. -TE

 Sakugan برای تماشا در Crunchyroll در دسترس است.

بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱
بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱

SK8 THE INFINITY

ریکی، اسکیت سواری سخت کوش است که دوست دارد در مسابقات اسکیت بورد مخفی به نام مسابقات S که شب ها برگزار می‌شود، شرکت کند. این مسابقات البته محل قدرت‌نمایی جمعی از اسکیت بازان شناخته شده و مکانی پر خطر است.

دراین میان رکی از دانشجوی انتقالی کانادایی به نام لانگا کمک می‌گیرد. لانگا که خود بیشتر در زمینه اسنوبورد تخصص دارد، قبول می‌کند به ریک آموزش داده و او را آماده حضور در مسابقات S کند. هرچند او هرچه بیشتر درگیر این مسابقات زیرزمینی می‌شود، بیشتر به آن علاقمند شده و حتی عملکردی بهتر از رکی از خود نشان می‌دهد.

این انیمه، انیمه‌ای خاص است، چراکه شخصیت‌های منحصربفرد و ماجراهای جانبی سرگرم کننده‌ای را به نمایش می‌گذارد. یک انیمه کوتاه ورزشی دوازده قسمتی که می‌تواند توجه مخاطب را به خود جلب کند.

Sk8 خاص است زیرا شخصیت‌های آن، آن را خاص می‌کنند. این انیمیشن با شخصیت‌های بزرگش (Cherry stans, unite!) و داستان‌های پس‌زمینه جالب، بهترین انیمیشن ورزشی کوتاهی است که می توانست در 12 اپیزود به نمایش دربیاید.  – جی ال

 SK8 the Infinity برای تماشا در Funimation در دسترس است.

بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱
بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱

SONNY BOY

این انیمه تلویزیونی از این قرار است که گروهی از دانش آموزانی که در تعطیلات تابستانی به سر می برند، ناگهان به بعد دیگری منتقل می شوند و در آنجا به آن ها برای زنده ماندن قدرت های ماوراء طبیعی داده می شود.

چیزی که واقعا «Sonny Boy» را متمایز می‌کند، تأکید بر درام نوجوانانه بین شخصیت‌هایش است.  کارگردانی هنری ماری فوجینو بر تضادهای جسورانه برای به تصویر کشیدن پس‌زمینه‌های عجیب و غریب تأکید می‌کند و طراحی شخصیت هیساشی اگوچی یادآور انیمه‌های دهه‌های 70 و 80 است.

فراتر از مقایسه سطحی با «Lord of the Flies» یا «Drifting Classroom» اثر کازوئو اومزو، «Sonny Boy» یک معمای علمی-تخیلی جذاب است که با داستان‌های مربوط به دوران بلوغ و با محوریت گروهی از شخصیت‌های به یاد ماندنی و عجیب و غریب روایت می‌شوند.  -TE

 Sonny Boy برای تماشا در Funimation و Hulu در دسترس است.

بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱
بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱

SSSS. DYNAZENON

انیمه گریدمن (SSSS.Gridman) یکی از مهیج‌ترین آثار انیمه‌ای سال ۲۰۱۸ بود که یکی از محصولات فراموش شده «Tsuburaya» را در قالب انیمه‌ای درخشان زنده کرد. حال شاهد ادامه جذاب سری اول این مجموعه با عنوان داینازنون هستیم که این بار روی تیم ترسناک دیگری از قهرمانان جوان به رهبری مردی اسرارآمیز به نام گائوما متمرکز شده است. این گروه باید با هم متحد شده و به کمک نیروی ترکیبی ارتقا یافته‌ای به نام داینازنون مبارزه کنند.

داستان این انیمه به نحوی در پیوند با انیمه گریدمن بوده و هردو بخشی از جهان گریدمن هستند. این مسئله باعث شده که از یک سو امکانات هیجان انگیزی برای شکل‌گیری ماجراجویی‌های مشترک بین این دو انیمه به‌وجود آمده و از سوی دیگر هر یک شیوه‌ی بیان و خط داستانی مجزا و مخصوص به خود داشته باشند.

باید پذیرفت انیمه «SSSS.Dynazenon» یکی از بهترین محصولاتی است که استودیو تریگر (Trigger) تا به امروز تولید کرده است. یک مجموعه اکشن با نبردهای انفجاری و انیمیشنی زیبا با شخصیت پردازی قوی و توسعه یافته که ارزش یک بار تماشا کردن را دارد.-TE

 SSSS.Dynazenon برای تماشا در Funimation در دسترس است.

بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱
بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱

STAR WARS: VISIONS

Star Wars Visions مجموعه گلچین جنگ ستارگان است و برخی از بهترین سازندگان انیمه های جهان، استعداد خود را در آن به نمایش می گذارند.Vision  یک مجموعه گلچین انیمیشن ژاپنی-آمریکایی است که برای سرویس پخش دیزنی پلاس آمریکا ایجاد شده است. این مجموعه که توسط Lucasfilm Animation تولید می شود

شامل نه فیلم کوتاه است که توسط شش استودیوی انیمیشن ژاپنی ، Kamikaze Douga ، Twin Engine ، Trigger ، Kinema Citrus ، Production I.G و Science SARU تولید شده اند و هر کدام داستان های اصلی خود را بر اساس جهان جنگ ستارگان بیان می کنند. 

 نتیجه ی این تلاش ها گلچینی از فیلم‌های کوتاه است که انتظارات مخاطبان و طرفداران از حماسه علمی تخیلی ماجراجویانه را برآورده می کند و در عین حال از اصول اصلی انیمیشن که آن را به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ سینما تبدیل می‌کند، استفاده می‌کند.-TE

 Star Wars: Visions برای تماشا در دیزنی پلاس در دسترس است.

بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱
بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱

TO YOUR ETERNITY

بسیاری از انیمه‌ها پیش‌فرض‌های مشابهی دارند، اما To Your Eternity ممکن است تنها انیمه‌ای باشد که قهرمان آن یک گوی فناناپذیر و حساس است — اگرچه فوشی برای مدت طولانی در یک گوی باقی نمی‌ماند.  پس از اینکه یک خالق مرموز گوی را به زمین می فرستد، به آرامی شروع به یادگیری از محیط خود می کند و هوشیاری و توانایی تبدیل شدن به هر چیزی که آن را تحریک می کند به دست می آورد.  فوشی که از یک سنگ به یک گرگ و در نهایت یک پسر تکامل می یابد، سفری سخت و طاقت فرسا را برای کشف خود آغاز می کند و می آموزد که واقعا انسان بودن چیست، از لذت های ساده خوردن میوه های تازه چیده شده تا  غم و اندوه و از دست دادن را تجربه می کند.  اما در تمام این مدت، سریال هرگز حس امید خود را از دست نمی دهد، زیبایی را در ناپایداری زندگی می یابد و به بینندگان یادآوری می کند که تا زمانی که چیزی در خاطرات شما زنده است، هیچ وقت واقعا از بین نمی رود.  -سدی جنیس

To Your Eternity برای تماشا در Crunchyroll و HBO Max در دسترس است.

بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱
بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱

TOKYO REVENGERS

هنگامی که تاکمیچی به طور اتفاقی با قطار برخورد می کند، به طرز جادویی 12 سال به عقب منتقل می شود، زمانی که او فقط یک کودک 14 ساله بود.  با توجه به این شانسی که به دست آورده است، تاکمیچی مصمم است نه تنها مسیر بهتری را برای خود بسازد، بلکه از این فرصت برای جلوگیری از مرگ دوست دبیرستانی خود، هینا، در آینده به دست گروه مانجی توکیو استفاده کند.  تاکمیچی در طول این سریال پر پیچ و خم، بین گذشته و حال سفر می کند تا متوجه شود که هر چالش جدیدی که در گذشته با آن روبرو می شود، منجر به اتفاق دیگری در آینده می شود.  چیزی که این داستان و به ویژه شخصیت اصلی آن را محبوب می کند ، توسعه شخصیت جذاب آن است.به منظور تغییر آینده، تاکمیچی در گذشته به شدت با توکیو مانجی درگیر می‌شود و روابط پیچیده‌ای با اعضای آن ایجاد می‌کند. حال پرسش این است که آیا او موفق به انجام این کار می‌شود و حاضر است برای بدست آوردن عشق، بین جنبه‌های مثبت و منفی زندگیش تعادل برقرار کند؟ انتقام‌جویان توکیو که ترکیبی عالی از اکشن و درام شخصیتی صمیمانه است، به سرعت خود را به‌عنوان یکی از بهترین انیمه ها معرفی می‌کند.  – SG

 Tokyo Revengers برای تماشا در Crunchyroll و HBO Max در دسترس است.

بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱
بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱

UMA MUSUME: PRETTY DERBY (SEASON 2)

یک انیمه زیبا و جالب توجه که با نگاهی متفاوت به مسابقات اسب سواری ساخته شده است. درواقع بدنیست بدانید این انیمه از داستان واقعی زندگی اسب مسابقه ژاپنی «Tokai Teio» الهام گرفته شده است.

داسته انیمه «دربی زیبا» در مورد دختر/اسب سخت کوشی است که دوست دارد راه مربی و استاد خود «Symboli Rudolf» را ادامه داده و در مسابقات اسب دوانی پیروز شود. تیو باتمام وجود در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی سه‌گانه است، هرچند که درگیر شدن با مصدومیتی غیرمنتظره این کار را تاحدی برایش سخت می‌کند.

سازندگان این انیمه به‌لطف نمایش این درام مهیج درکنار استفاده از صداپیشگی هنرپیشگان زن معروف موفق به جلب نظر مخاطبان شدند. به طوری که حتی تماشای این انیمه باعث تغییر نگاه مردم به زندگی اسب‌های مسابقه شد. بینندگان این انیمه چیزهای بیشتری راجع به مسابقات اسب دوانی ژاپنی آموخته و این مسئله آن‌ها را به وجد آورد. – جی ال

 فصل دوم Uma Musume: Pretty Derby برای تماشا در Crunchyroll در دسترس است.

بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱
بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱

ZOMBIE LAND SAGA REVENGE

Zombie Land Saga Revenge از جایی شروع می‌شود که فصل اول پایان یافت و داستان‌های دخترانی که تبدیل به زامبی شده اند، ادامه می‌یابد.  قصه درباره دخترانی از دوران و اعصار مختلف ژاپن است که جانشان را از دست داده‌اند و حالا به‌شکل زامبی‌ به دنیا بازگشته‌اند.

این دخترها مأموریت‌هایی مانند رفع طلسم‌ها و انجام مبارزاتی دارند که ماجراهای قسمت‌های مختلف انیمه را شکل می‌دهند.

 با این حال، دختران تسلیم نمی شوند. این انیمه پر از آهنگ‌های تند و کمدی بی‌نظیر، همچنان یکی از پیشنهاداتی است که باید تماشا کنید.  – جی ال

 Zombie Land Saga Revenge برای تماشا در Crunchyroll در دسترس است.

بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱
بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱

Attack On Titan: The Final Season

به نظر می‌رسد پس از پشت سرگذاشتن نبردهای سرشار از خشونت و توحش، بالاخره قرار است جنگجویان انیمه حمله به تایتان استراحت کنند. واقعیت این است پخش نیمه اول فصل چهارم این انیمه پرطرفدار، مخاطبان را شیفته خود کرد به گونه‌ای که اگر میانگین نمرات تمام قسمت‌هایش را در سایت IMDB در نظر بگیریم، با قاطعیت بالاتر از سایر انیمه‌های این فهرست قرار می‌گیرد. درواقع باید پذیرفت این انیمه در پایان راه به اندازه شروع داستان شوکه کننده و جذاب است.

بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱
بهترین انیمیشن سال ۲۰۲۱

به‌هرحال باید منتظر بود و دید سرانجام قرار است این ماجراجویی عظیم و پرکشش  چگونه به پایان برسد و چه سرانجامی در انتظار قهرمانان داستان است.

منبع : polygon

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس