معرفی بهترین پرینتر های ۲۰۲۱ | بررسی بهترین Printer های ۲۰۲۱

57
0
بهترین پرینتر

چه برای انجام کارهای خانگی ، یا به هر دلیل دیگری که قصد خرید یک پرینتر را داشته باشید، انتخاب پرینتر مناسب می تواند چالش برانگیز باشد. ما در این مقاله بهترین پرینتر ها را بر اساس بودجه و مجموعه ویژگی های آنها برای شما انتخاب کرده ایم، که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

بهترین پرینتر های ۲۰۲۱

 در سال 2021 به دنبال چه ویژگی هایی در پرینتر باشیم

 بهترین پرینتر در مجموع: HP Envy Pro 6455e

 بهترین پرینتر از نظر اقتصادی: Epson Expression Home XP-4100

 بهترین پرینتر اداری خانگی: HP Color LaserJet Pro Multifunction M479fdn

 بهترین پرینتر عکس: Epson Expression Photo XP-970

 بهترین پرینتر قابل حمل: HP Tango

 بهترین پرینتر Ink Tank: Epson EcoTank ET-2760

در سال 2021 به دنبال چه ویژگی هایی در پرینتر باشیم:

 هنگام خرید یک پرینتر، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید، زیرا ویژگی‌های آنها می‌توانند بسیار متفاوت باشند، حتی در یک محدوده قیمتی خاص.

اول از همه، توجه به این نکته مهم است که اکثر پرینترهای مدرن به گونه ای طراحی شده اند که باید یک اسکنر داخلی داشته باشند.  این ویژگی به پرینتر اجازه می دهد تا به عنوان دستگاه کپی، اسکنر و حتی گاهی اوقات یک دستگاه فکس نیز عمل کند.  به این پرینترهای All-In-One یا به اختصار AIO می گویند.  به یاد داشته باشید که همه پرینترها AIO نیستند، بنابراین اگر به دنبال چنین عملکردی هستید، قبل از خرید حتما از این موضوع اطمینان حاصل کنید.

دومین مورد این است که از بین پرینترهای  جوهر افشان و لیزری، کدام را انتخاب می کنید. که از  دو فناوری اصلی چاپ موجود در حال حاضر هستند.  نکته اصلی که باید بدانید این است که پرینترهای جوهر افشان معمولاً ارزان تر هستند اما نگهداری آنها هزینه بر است و لیزری برعکس است.  همچنین، پرینترهای لیزری دارای کیفیت و وضوح بیشتری هستند.

 مورد بعدی، هزینه چاپ به ازای هر صفحه (CCP) است که باید بدانید هزینه چاپ هر صفحه چقدر است.  با گرفتن هزینه کارتریج و تقسیم آن بر تعداد صفحاتی که کارتریج باید چاپ کند به این عدد می رسید.  به خاطر داشته باشید که این یک تخمین تقریبی است زیرا مصرف جوهر بسته به چیزی که چاپ می کنید می تواند تغییرات زیادی داشته باشد.

در هر صورت، ما برآوردی تقریبی از آنچه باید در مورد CCP داشته باشید به شما ارائه می دهیم.  مسلما بهترین پرینتر همیشه چیزی نیست که کمترین CCP را داشته باشد.  بهتر است برای کیفیت چاپ بهتر، سرعت بالاتر یا حتی ویژگی های کلی، چند سنت اضافی برای هر صفحه بپردازید.

 علاوه بر موارد فوق، باید سرعت چاپ صفحه در دقیقه (PPM) را نیز بررسی کنید، که به شما می‌گوید پرینتر می‌تواند چند صفحه را در آن بازه زمانی چاپ کند.  بنابراین 10ppm به این معنی است که در عرض یک دقیقه ده صفحه چاپ خواهد شد.

اهمیت این موضوع بیشتر به میزان چاپ و میزان صبر شما بستگی دارد.  اگر تمایل به چاپ با حجم بالایی دارید، هرچه پرینتر شما ppm بیشتری داشته باشد، بهتر است.

 در نهایت، باید مجموعه ویژگی ها و به طور خاص تر، نوع اتصالی که می توانید داشته باشید را بررسی کنید.  امروزه انتظار می رود اکثر پرینترها حداقل دسترسی به wifi و یک پورت اترنت داشته باشند.  برخی پرینتر ها نیز بلوتوث و برنامه هایی دارند که می توانید از آنها برای چاپ مستقیم روی پرینتر بدون نیاز به رایانه استفاده کنید که این ویژگی بسیار مفید است.  همچنین احتمالا دیده اید که برخی از پرینترها با صدا فعال می‌شوند، که میتوان گفت ایده ی جالبی است.

این تمام ویژگی هایی است که باید در نظر داشته باشید، اما نگران نباشید، بررسی های ما در ادامه کار شما را راه می اندازد، و نیازی نیست دیگر به زحمت بیافتید.

 بهترین پرینتر در مجموع: HP Envy Pro 6455e

بهترین پرینتر
بهترین پرینتر

نکات مثبت:

قیمت مناسب

کیفیت چاپ بالا

هزینه چاپ ارزان

دارای ویژگی‌های کارآمد بسیار

طراحی مدرن

نکات منفی:

درگاه فلش یا کارت SD وجود ندارد

طراحی کارتریج جوهر را هدر می‌دهد

سرعت چاپ کم است

هنگامی که به دنبال بهترین پرینتر هستید ،باید توجه کنید که تمام ویژگی ها ی مد نظر شما را داشته باشد.  HP Envy PRO 6452 می‌تواند به بسیاری از نیاز های شما پاسخ دهد.

 برای شروع، باید بگوییم که این یک دستگاه AIO است، بنابراین نه تنها می‌توانید چاپ کنید، بلکه می‌توانید اسکن، کپی و حتی فکس کنید.  حتی بهتر از آن، با صدا نیز فعال می شود و حتی از الکسا و Google Home Assistant پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید کار خود را از هر مکانی حتی بدون لمس یک دکمه انجام دهید.  اگر نمی‌خواهید آن را با کابل به دسکتاپ یا لپ‌تاپ متصل کنید، Envy Pro همچنین دارای اتصال WiFi  نیز هست.

از نظر کیفیت چاپ، برای پرینترهای جوهرافشان سطح ابتدایی مناسب است و احتمالا در فونت‌های کوچک‌تر نیز کیفیت و وضوح خوبی خواهید دید.

 کیفیت چاپ عکس آن نیز خوب است، اما متأسفانه، از آنجایی که از دو کارتریج به جای چهار یا شش کارتریج استفاده می کند، طیف رنگی مشابه پرینتر های با کارتریج های بالا را ندارد.  با این حال، کیفیت آن چندان هم بد نیست، فقط در نوع خود بهترین نیست.

سرعت چاپ برای رنگی 10 برگ در دقیقه و برای تک رنگ 7 برگ در دقیقه است.  در مورد اسکنر، Envy Pro دارای وضوح 1200 پیکسل در 1200 پیکسل است که بسیار خوب است.

اگر قصد خرید این پرینتر را دارید، فقط در صورتی مقرون به صرفه است که HP’s Instant Ink subscription را با آن خریداری کنید.  دلیلش هم این است که در حالی که هزینه خرید اولیه پرینتر بسیار مقرون به صرفه است، ولی هزینه چاپ آن بسیار بالا است.

با این کار  هزینه رنگ  در هر صفحه از 22 سنت به 3.5 سنت در هر صفحه کاهش می یابد.  صفحات تک رنگ نیز از حدود 10 سنت به 3.5 سنت کاهش می یابد.  این کار HP Envy Pro را به یک پرینتر عالی تبدیل می کند.

بهترین پرینتر از نظر اقتصادی: Epson Expression Home XP-4100

بهترین پرینتر
بهترین پرینتر

نکات مثبت:

به خوبی با تلفن همراه شما همگام می‌شود

کیفیت بالای چاپ

طراحی مدرن و نیاز به جای کم

استفاده ساده

نکات منفی:

از فلش پشتیبانی نمی‌کند

هزینه چاپ آن بالا است

سرعت چاپ کم است

هنگام تلاش برای انتخاب یک پرینتر مقرون به صرفه، مهم است که سعی کنید هزینه و ویژگی های آن را متعادل کنید.  خوشبختانه Epson Expression XP-4100 این کار را با کمتر از 100 دلار انجام می‌دهد.

 مانند موردی که قبلتر معرف شد، این دستگاه یکپارچه و شگفت‌انگیز اندازه ای کوچک دارد و اگر فضای زیادی برای کار ندارید یک انتخاب عالی برایتان است.  وضوح اسکن برابر با Envy Pro 6455e 1200 DPI است، در حالی که سرعت چاپ برای رنگی 4 صفحه در دقیقه و برای سیاه و سفید 7 صفحه در دقیقه است. اگرچه سرعت چاپ پایین است، اما اجازه ندهید که این موضوع شما را دلسرد کند.

در مورد قیمت چاپ، میتوان گفت چندان خوب نیست زیرا ما حدود 11 سنت در هر صفحه برای سیاه و سفید و 17 سنت برای رنگی باید در نظر بگیریم.  اما دوباره، اگر زیاد چاپ نمی‌کنید و به چیزی برای استفاده گاه به گاه نیاز دارید، قیمت هر صفحه برای شما چندان اهمیتی نخواهد داشت.  همچنین، با این فرض که شما کارتریج ها را با قیمت 20 دلار خریداری می کنید ولی اگر بتوانید آنها را ارزان تر تهیه کنید، هزینه هر صفحه کاهش می یابد.

 تنها نقطه ضعف قابل توجه دیگر این پرینتر این است که دقت رنگ آنچنان عالی ندارد.  این بدان معناست که اگر به دنبال چیزی برای چاپ عکس‌ هستید، احتمالا باید به یکی از گزینه‌های دیگر که در این فهرست آمده است نگاه کنید.

با این وجود،از WiFi و ApplePrint  پشتیبانی می کند، البته که این پرینتر کوچک و فوق‌العاده برای استفاده گاه به گاه است.

 از طرف دیگر، برای کسانی که مایل به پرداخت هزینه بیشتر برای دریافت یک پرینتر لیزری هستند، HP LaserJet Pro M15w یک انتخاب عالی است.  در حالی که هزینه خرید آن بالاتر است،اما هزینه های چاپ آن کمی کمتر است و خطر لکه شدن جوهر وجود ندارد.

بهترین پرینتر اداری: HP Color LaserJet Pro Multifunction M479fdn

بهترین پرینتر
بهترین پرینتر

نکات مثبت:

ویژگی‌های کامل

کیفیت چاپ عالی

چاپ خودکار دو طرفه

امنیت بالا

نکات منفی:

هزینه چاپ بالا

 این پرینتر به همان اندازه که از نام آن پیداست دارای ویژگی‌هایی است که آن را برای یک دفتر کار خانگی یا یک تجارت کوچک  به یک انتخاب عالی تبدیل می‌کند.

 برای شروع، این پرینتر HP دارای یک سینی کاغذ 300 صفحه ای می باشد، چندان نیازی به مراقبت از آن در هنگام چاپ یا کپی نیست.  به علاوه دارای چاپ دوطرفه خودکار نیز هست، با این ویژگی در زمان شما نیز صرفه جویی می کند.  همچنین بسیار سریع است زیرا یک پرینتر لیزری رنگی است و به این معنی که می توانید برگه های بیشتری را چاپ کنید.

شیوه های اتصال در Laserjet Pro نیز بسیار چشمگیر است، دارای USB، Ethernet، WiFi و بلوتوث، که اغلب آنها را در هر پرینتری نمی بینید.  همچنین می‌توانید از برنامه‌های مختلفی استفاده کنید، مانند Google Cloud Print، HP Smart App با HP ePrint، Apple Airprint، و Mopria.  همچنین امنیت و رمزگذاری خوبی روی آن وجود دارد.  به علاوه، اگر می‌خواهید افراد خاصی به چاپ رنگی دسترسی داشته باشند، LaserJet Pro دارای کنترل‌های مجوز نیز است.

 از نظر عملکرد، Laserjet Pro در محدوده قیمتی خود در حد انتظار عمل می کند.  سرعت چاپ در حدود 28 برگ در دقیقه برای سیاه و سفید و حدودا 17 برگ در دقیقه برای رنگی است که در نوع خود میتوان گفت متوسط ​​است.

در مورد کیفیت چاپ، همانطور که از یک پرینتر لیزری انتظار دارید، فوق العاده است.  متن های چاپی واضح است و امکان لکه شدن وجود ندارد، بنابراین برای اسناد تجاری انتخابی عالی است.  کیفیت عکس برای نمودارها و ارائه ها نیز خوب است، اگرچه نباید انتظار چاپ عکس های دقیق با آن را داشته باشید.

 در نهایت، به هزینه های جاری می رسیم، ودر حقیقت این موضوع بسته به میزان چاپ شما می تواند متفاوت باشد.  برای تک رنگ، 2.2 سنت در هر صفحه و 14.2 سنت برای رنگی در نظر داشته باشید.

M479fdn یک پرینتر بسیار خوب است، اگرچه کمی گران است.  البته، همه به پرینتری به این اندازه نیاز ندارند، و اگر به دنبال چاپ تک رنگ با کیفیت بالا هستید، HP Neverstop 1001nw یک جایگزین عالی است.  بسیاری از ویژگی ها را ندارد، اما کیفیت و سرعت خوبی را با کمتر از نیمی از قیمت و تنها 0.3 سنت در هر صفحه ارائه می دهد که به طرز شگفت انگیزی پایین است.

بهترین پرینتر برای چاپ عکس: Epson Expression Photo XP-970

بهترین پرینتر
بهترین پرینتر

نکات مثبت:

کیفیت چاپ تصویر بسیار بالا است

قیمت مناسب برای یک چاپگر با ابعاد A3

چاپ با ابعاد 11 در 17 اینچ بدون حاشیه

طراحی زیبا

نکات منفی:

سرعت  چاپ کم است

کاغذ به شکل خودکار جایگزین نمی‌شود

سرعت مصرف جوهر بالا است

زمانی که به چاپ عکس می‌رسیم، دو مورد اهمیت بالایی دارد: دقت رنگ و محدوده رنگ، و Epson Expression XP-970 هر دو را ارائه می‌کند.

این دستگاه برای 5 رنگ بهینه سازی شده است. زمانی که رنگ مشکی را اضافه کنید، 6 رنگ در دسترس آن برای چاپ بهترین تصاویر قرار می‌گیرد. غلبه بر طیف رنگی که در این پرینتر به دست می آورید واقعا سخت است مگر اینکه بخواهید پرینتری چهار یا حتی پنج برابر ان قیمت داشته باشید.

در مورد هزینه، بستگی دارد زیرا انواع مختلفی از جوهرها وجود دارد، و از طرفی شما می توانید در اندازه های مختلف چاپ کنید.  وقتی محاسبه CPP را انجام می دهید، احتمالاً تا 4.5 سنت در صفحه برای چاپ سیاه و سفید و حداکثر 14 سنت برای چاپ رنگی باید در نظر بگیرید.

 این محدوده قیمت خوب است یا بد؟  در واقع، برای این نوع پرینتر تقریباً متوسط ​​است، که با توجه به دقت رنگ بالاتر از حد متوسط ​​آن، حتی میتوان گفت خوب است.

با این حال، وقتی نوبت به سایر ویژگی‌ها نگاهی بیاندازیم، XP-970  قیمت مناسبی  دارد.  این پرینتر اتصال خود را در قالب USB 2.0، WiFi، WiFi Direct و همچنین پشتیبانی از SD و Micro SD  ارائه می کند.  شما همچنین از فرمان صوتی، پشتیبانی از Amazon Alexa و Google Assistant برخوردار هستید که بسیار خوب است.

 در کنار همه ی اینها، یک نقطه ضعف اصلی این است که پرینتر کمی کند است، و فقط می تواند یک ورق کاغذ را در یک زمان نگه دارد.  این بدان معنی است که شما باید برگه ها را جابه جا کنید و اگر در حجم های بزرگ چاپ کنید، می تواند مشکل ساز باشد.

 با این حال، این پرینتر در کنار کیفیت خیره‌کننده‌اش برای چاپ عکس، نقاط ضعفی نیز دارد.

بهترین پرینتر قابل حمل: HP Tango

بهترین پرینتر
بهترین پرینتر

نکات مثبت:

طراحی کوچک و زیبا

کیفیت بالای چاپ

در سکوت کار را انجام می‌دهد

قابلیت کنترل با صدا و همگام شدن با Smart Home

نکات منفی:

دکمه‌های کنترل وجود ندارد

ویژگی‌ کپی ندارد

تعداد برگه‌های کمی داخل دستگاه قرار می‌گیرد

هنگامی که به پرینترهای قابل حمل فکر می کنید، غالب افراد انتظار سایز کوچک و البته کیفیت نه چندان خوب را دارند. خوشبختانه، تانگو HP توانست تعادل نسبتا خوبی بین کوچک بودن و ارائه کیفیت چاپ عالی ایجاد کند.

 HP Tango نسبت به اندازه و قیمت خود کیفیت بسیار خوبی دارد.  به گفته HP، می‌تواند حدود ۱۱ صفحه در دقیقه برای تک رنگ و ۸ صفحه در دقیقه برای چاپ رنگی را مدیریت کند.  همچنین برای چاپ عکس نسبتا خوب است، زیرا یک پرینتر چهار جوهری است، اما انتظار نداشته باشید که به خوبی پرینتری که محصوص عکس معرفی کردیم باشد.

اگر چه از نظر هزینه به ازای هر صفحه، کمی گران است، 16.5 سنت در هر صفحه برای رنگی و 6ccp برای تک رنگ.  به همین دلیل است که می‌توانید اشتراک HP Instant Ink را دریافت کنید، که آن را به 3.5 سنت در هر صفحه کاهش می‌دهد.

 البته این اندازه کوچک با دو جنبه منفی همراه است، بدون عملکرد اسکنر و دکمه های کنترل فیزیکی.  ویژگی «اسکن» این پرینتر بدین شکل است که برگه ای که می‌خواهید اسکن کنید را روی سطح صاف پرینتر قرار می دهید، عکسی با تلفن هوشمندتان می‌گیرید و از برنامه می‌خواهید تصویر را به پرینتر بفرستد.

با در نظر گرفتن این موضوع،شما با پرینتری که کاملاً به یک گوشی هوشمند متکی است طرف هستید، و اگر به یک گوشی دسترسی نداشته باید، قطعا استفاده از آن مشکل ساز می شود.  با این حال، احتمال این اتفاق بسیار کم است، و نکات منفی به هیچ وجه مشکل ساز نیستند، به خصوص اگر برای هر از چند گاهی به یک پرینتر کوچک و قابل حمل نیاز دارید.

 اگر اندازه کوچک یک پرینتر همان ویژگی است که به دنبال آن هستید، یک جایگزین کمی کوچکتر، HP Sprocket Studio  است و علاوه بر این برای عکس‌ها نیز بسیار مناسب است.

بهترین پرینتر مخزن جوهر: Epson EcoTank ET-2760

بهترین پرینتر
بهترین پرینتر

نکات مثبت:

هزینه چاپ بسیار پایین

کیفیت چاپ قابل توجه

پشتیبانی از کارت SD

چاپ دو طرفه

نکات منفی:

درگاه اترنت وجود ندارد

کاغذ را باید شخصا در دستگاه قرار دهیم

سرعت چاپ کم است

یکی از مسائل مهم برای پرینترهای مبتنی بر کارتریج این است که خود کارتریج ها بسیار گران هستند.  به علاوه، اگر با کارتریجی روبرو هستید که چندین رنگ جوهر دارد، تقریبا همیشه درصدی از یک رنگ را با تمام شدن رنگ دیگر و دور انداختن کارتریج هدر خواهید داد.

 در این زمان است که پرینترهای بدون کارتریج وارد می شوند. آنها به شما امکان می دهند جوهر را مستقیماً دوباره پر کنید و قیمت و هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.  یکی از بهترین پرینترهایی که می توانید تهیه کنید Epson EcoTank ET-2760 است، و اگرچه سرعت زیادی ندارد، اما یکی از ارزان ترین پرینترها با این ویژگی به علاوه برخی ویژگی های خوب دیگر است.

در این پرینتر هزینه چاپ به طرز شگفت آوری پایین است.  شما می توانید 0.9 سنت در هر صفحه برای رنگی و 0.3 سنت برای تک رنگ در نظر داشته باشید.  وقتی نوبت به CPP می رسد، به راحتی از هر پرینتر دیگری در این لیست عملکرد بهتری دارد.

 کیفیت چاپ نیز بسیار خوب است.  اگرچه EcoTank در زمینه سرعت کمی مشکل دارد، تنها پنج صفحه در دقیقه برای رنگی و 10 صفحه در دقیقه برای تک رنگ را مدیریت می‌کند. به علاوه کیفیت چاپ عکس آنطور که باید خوب نیست.

با این حال شیوه های اتصال دستگاه قابل قبول است، زیرا WiFi، WiFi Direct و USB 2.0 را پشتیبانی می کند.  با این حال، هیچ پورت اترنت وجود ندارد، که ممکن است کمی ناامید کننده باشد.  از نظر پشتیبانی از برنامه، شما پشنیبانی از  Morpia، Fire OS Support، Apple AirPrint، Google Cloud Print و همچنین برنامه Epson’s iPrint برای iOS و Android را دریافت می‌کنید.

 ET-2760 در زمینه ی هزینه ها نیز عملکرد خوبی دارد، با این وجود، اگر چاپ با تیراژ بالا انجام می دهید، شاید اینطور نباشد.

قیمت در آمازون

 320.00

دلار

منبع : howtogeek

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس