معرفی کامل گوشی Redmi Note 11T Pro

65
0
گوشی Redmi Note 11T Pro

احتمالا بعضی از شما بدانید که 18 ژوئن نسخه چینی بلک فرایدی است.  به منظور فروش هر چه بیشتر تلفن های همراه در این روز، بسیاری از برندها ترجیح می دهند گوشی های ارزان قیمت جدیدی را برای افزایش فروش خود تا قبل از این تاریخ روانه بازار کنند.  به عنوان مثال، OnePlus نسخه Ace Racing  را و HONOR سری honor 70  را منتشر کردند.  و همچنین یک مدل جدید نیز در دست داریم Redmi Note 11T Pro. در این مقاله قصد داریم به معرفی کامل گوشی Redmi Note 11T Pro بپردازیم.

گوشی Redmi Note 11T Pro

گوشی Redmi Note 11T Pro
گوشی Redmi Note 11T Pro

نوت 11Tpro که ما خریده ایم مدل آبی رنگ است.  اگرچه تمام پنل پشتی و قاب آن از پلاستیک ساخته شده است، اما مواد به کار رفته در ساخت پنل پشتی آن را واقعاً شبیه شیشه می کند.  ماژول دوربین آن با مدل های قبلی Redmi متفاوت است.  علاوه بر NFC، موتور خطی محور X و یک فرستنده مادون قرمز که شاید خیلی دیده باشید، این بار یک چیز بسیار جالب نیز به این نسخه اضافه شده است: جک هدفون که حتی بسیاری از گوشی های پرچمدار دیگر آن را ندارند.

شما نمی توانید انتظار داشته باشید که یک گوشی میان رده  یک طراحی بسیار عالی داشته باشد.  اما تا زمانی که کاربردی باشد و ویژگی هایی مانند جک هدفون را در اختیار ما قرار دهد، از نظر من گوشی خوبی به حساب می آید.

نمایشگر Redmi Note 11T Pro

 امروزه گوشی‌های با نمایشگرهای OLED  روزبه‌روز بیشتر می‌شوند و پیدا کردن یک گوشی با نمایشگر LCD خوب  کار سختی به حساب می آید.  Note 11T Pro نسبت به قیمت خود از صفحه نمایش LCD بسیار خوبی استفاده می کند.  صفحه نمایش 11T Pro+ تنها صفحه نمایش LCD در DisplayMate است که امتیاز A+ دریافت کرده است.

گوشی Redmi Note 11T Pro
گوشی Redmi Note 11T Pro

نسخه Pro  نیز از همین مدل نمایشگر استفاده می کند، بنابراین کیفیت آن هم به همان اندازه خوب است. Redmi حتی این LCD را با نور پس زمینه کم نور آبی سفارشی کرده است.  از Smart AdaptiveSync پشتیبانی می‌کند، که وقتی صفحه را لمس نمی‌کنید، به‌طور خودکار نرخ به‌روزرسانی را به 50 هرتز کاهش می‌دهد.  هنوز افراد زیادی هستند که صفحه نمایش LCD را به OLED ترجیح می دهند، این به این دلیل است که LCD نه تنها شفاف‌تر است، بلکه دارای full-scene DC dimming است، کاری که OLED‌ها نمی‌توانند انجام دهند.  همچنین طول عمر بیشتری نسبت به OLED  دارند.

گوشی Redmi Note 11T Pro
گوشی Redmi Note 11T Pro

تنها نقطه ضعف آن این است که این LCD عالی در میزان نمونه برداری لمسی کمی ضعیف است.

 بالاترین نرخ نمونه برداری 270 هرتز تنها زمانی قابل دستیابی است که نرخ تازه سازی کمتر از 90 هرتز باشد.  مشکل رایج صفحه نمایش LCD  در 11T Pro نیز وجود دارد.  به هر حال، اگر نمی‌توانید با OLED  کنار بیایید، Note 11 Pro یکی از معدود گزینه‌های خوب در دسترس می باشد.

 پردازنده Redmi Note 11T  و گیم

گوشی Redmi Note 11T Pro
گوشی Redmi Note 11T Pro

قدرتمندترین پردازنده گوشی ارزان قیمت امسال باید Dimensity 8100 باشد. امتیاز بنچمارک کمی بدتر از Redmi K50 است.  عملکرد بازی به طور قابل توجهی با K50 متفاوت است.  زمانی که K50 برای اولین بار عرضه شد، عملکرد بسیار خوبی داشت.  اگرچه نرخ فریم بازی K50 پس از آپدیت سیستم کمی کاهش پیدا کرد، اما می تواند به دلیل هوای گرم تابستان نیز باشد، در نتیجه Redmi مجبور شد فاکتور دما را نیز در نظر بگیرد.

اما به نظر نمی رسد که Note 11T Pro مانند یک گوشی معمولی Dimensity 8100 عمل کند.  به نظر می رسد که می خواهد نرخ فریم بازی را روی خط 50 یا 45 فریم بر ثانیه قفل کند، اما این تاخیر باعث می شود که در یک خط مستقیم باقی بماند.  می دانم که تاخیر برای K50 در نیمه دوم بازی افزایش یافته است، اما حداقل K50 در نیمه اول بسیار خوب عمل می کند.  ما مطمئن نیستیم که آیا این کار به صورت عمدی از طرف Redmi  صورت گرفته است یا خیر – به هر حال، تفاوت قیمت 45 دلاری بین K50 و Note 11T Pro وجود دارد.

 ما همچنان به کسانی که دوست دارند Genshin Impact را بازی کنند،توصیه می کنیم به جای Note 11T Pro، 45 دلار اضافه تر  برای دستیابی به K50  خرج کنند.  البته، اگر فقط PUBG بازی می‌کنید، مطمئنا Note 11T Pro  پاسخگو خواهد بود.  با این حال، باید توجه داشت که نرخ فریم فوق العاده در حال حاضر فقط در Smooth Graphics فعال است.

 عملکرد دوربین Redmi Note 11T Pro

گوشی Redmi Note 11T Pro
گوشی Redmi Note 11T Pro

همانطور که احتمالا می دانید، عکاسی Redmi هرگز نقطه قوتی برای آن نبوده است.  اما Note 11T Pro هنوز هم می تواند عکس های خوبی بگیرد.  دوربین اصلی GW1، همان دوربین Mi 11 Lite است.  اما برخی بروزرسانی ها باعث شده است که 11T Pro عملکرد بهتری نسبت به 11 Lite داشته باشد.  تصاویر واضح، با محدوده دینامیکی عالی و رنگ‌های زنده هستند.  کنترل هایلایت به ویژه در شب خوب است که در میان هم رده های خود عالی است.  با این حال، OIS وجود ندارد، بنابراین احتمال تار شدن عکس ها در نور کم وجود دارد. دوربین فوق عریض، مانند سایر گوشی های مقرون به صرفه، در شب عکس های بسیار تاری می گیرد.

ضبط ویدیو با این گوشی چندان ما را شگفت زده نمی کند، دوربین اصلی تا 4k 30 فریم بر ثانیه و دوربین فوق عریض تا 1080P 30 فریم در ثانیه ضبط می کند.  محدوده دینامیکی متوسط ​​است و دوربین اصلی 4k 30 فریم بر ثانیه از EIS پشتیبانی نمی کند.  بنابراین Note 11T Pro یک گوشی مناسب برای فیلمبرداری نیست.

باتری Redmi Note 11T Pro و عملکرد شارژ

گوشی Redmi Note 11T Pro
گوشی Redmi Note 11T Pro

به این دلیل که فکر کردیم شما شاید به نسخه Pro  علاقه بیشتری داشته باشید.  Pro+ دارای قدرت شارژ 120 واتی است اما فقط یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی دارد. نسخه پرو قدرت شارژ 67 واتی دارد اما باتری بزرگتر 5080 میلی آمپر ساعتی در اختیار دارد.  همانطور که می‌دانید Dimensity 8100 با 5500 میلی‌آمپر ساعت فوق العاده است.  اگرچه ما تست مصرف باتری Note 11T Pro را انجام ندادیم، اما با توجه به نتیجه تست مصرف باتری k50، بدون توجه به اینکه چگونه از آن استفاده می کنید، باید به راحتی یک روز کامل بدون نیاز به شارژ دوام بیاورد.

چرا ما Note 11T Pro+ را به جای  نسخه Pro نخریدیم؟

قیمت Redmi Note 11T Pro از 1699 RMB شروع می شود که تقریباً 255 دلار است.  اگر مشخصات آن را با مشخصات K50 مقایسه کنید، می توانید 11T Pro را به عنوان نسخه LCD K50 در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید یک صفحه نمایش OLED با کیفیت 2K یا تجربه بازی بهتری داشته باشید، K50 را انتخاب کنید.  اگر می‌خواهید صفحه‌نمایش دوست‌داشتنی‌تری داشته باشید، همچنین در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید، یا اگریک گوشی همراه با جک هدفون می‌خواهید، Note 11T Pro  را انتخاب کنید.

منبع : gizmochina

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس