معرفی 15 کانال تلویزیونی اینترنتی رایگان برای تماشای آنلاین

212
0
تلویزیونی اینترنتی رایگان

در ادامه بهترین کانال تلویزیون اینترنتی برای آنلاین تماشا کردن آورده شده است که همگی رایگان و قانونی هستند. ما سرویس های استریم مختلفی که به شما امکان تماشای برنامه های تلویزیونی به صورت زنده را می دهند را می شناسیم. اما کانال های تلویزیونی مستقل را چقدر می شناسیم؟ آیا امکان تماشای کانال های تلویزیون اینترنتی به صورت رایگان از سراسر جهان وجود دارد؟ در این مقاله، ما به شما کمک می کنیم تا بهترین خدمات IPTV را در وب پیدا کنید. هر کانالی که معرفی کرده ایم منبع قانونی دارد، یعنی با ISP یا قانون به مشکلی برنخواهید خورد.

مقالات مرتبط:

معرفی 19 مورد از بهترین کانال های یوتیوب که باید حتما تماشا کنید

نکاتی درباره راه اندازی یک کانال یوتیوب و 6 اصلی که باید به درستی اجرا کنید

معرفی 15 کانال تلویزیونی اینترنتی رایگان

کانال تلویزیونی BBC

تلویزیونی اینترنتی رایگان
تلویزیونی اینترنتی رایگان

BBC همه کانال ‌های تلویزیونی خود که با مجوز تلویزیونی تامین بودجه می شوند را به‌ صورت رایگان از طریق سرویس iPlayer در دسترس قرار می ‌دهد. می توانید BBC 1، BBC 2، BBC 4، BBC News،  BBC Alba، BBC Parliament، CBBC و CBeebies را تماشا کنید.

سایر کانال ‌های استودیوی BBC که با هزینه مجوز تأمین بودجه نمی ‌شوند (Alibi، Dave، Drama، Eden، Gold، W و Yesterday) در دسترس نیستند. 

Bloomberg Television

تلویزیونی اینترنتی رایگان
تلویزیونی اینترنتی رایگان

Bloomberg  یکی از منابع پیشرو در زمینه اخبار تجاری و بازار است. Bloomberg چهار کانال تلویزیونی بین ‌المللی تولید می ‌کند از جمله Bloomberg US، Bloomberg Europe، Bloomberg Asia و Bloomberg Australia که می ‌توانید آنها را به صورت رایگان تماشا کنید.

هر چهار کانال تلویزیونی آنلاین هستند. می توانید آنها را به صورت رایگان از طریق وب سایت Bloomberg پخش کنید. نسخه ایالات متحده نیز در تلویزیون Pluto موجود است.

Sky News

تلویزیونی اینترنتی رایگان
تلویزیونی اینترنتی رایگان

Sky News مستقر در بریتانیا یکی از بهترین کانال های تلویزیون اینترنتی رایگان برای علاقه مندان به اخبار است. می توانید این کانال را به صورت رایگان در وب سایت Sky News و از طریق کانال یوتیوب Sky News تماشا کنید.
Sky News هیچ گونه محدودیت جغرافیایی اعمال نمی کند. شما می توانید این کانال تلویزیونی را در هر کجای دنیا که هستید به صورت آنلاین تماشا کنید.

ABC

تلویزیونی اینترنتی رایگان
تلویزیونی اینترنتی رایگان

ABC یک شبکه آمریکایی است. این برنامه بر روی گفتگوهای تلویزیونی، فیلم و سریال های درام، برنامه های لایف استایل و اخبار تمرکز دارد. همچنین گاهی محتوای ورزشی نیز دارد.

ABC نسخه های بین المللی خود را در بسیاری از کشورها پخش می کند. با این حال، اگر می ‌خواهید نسخه آمریکایی این شبکه را به صورت آنلاین تماشا کنید، می‌ توانید از طریق سرویس USTVNow این کار را انجام دهید.

ABC تنها یکی از پنج کانال تلویزیونی است که می توانید به صورت رایگان در این سرویس تماشا کنید. چهار مورد دیگر CBS، PBS، MyTV 9 و CW هستند. همه این کانال ها فقط در سطح تصاویر استاندارد تلویزیونی موجود هستند.

این کانال به طور رسمی فقط برای شهروندان آمریکایی مقیم خارج از کشور در دسترس است، اما چندین راه حل وجود دارد که می توانید برای دسترسی به آن استفاده کنید.

FOX Sports

تلویزیونی اینترنتی رایگان
تلویزیونی اینترنتی رایگان

FOX Sports یک کانال تلویزیونی اینترنتی منحصر به فرد است که می توانید به صورت آنلاین و به صورت رایگان تماشا کنید.

این همان نسخه کانال تلویزیونی نیست که از طریق اشتراک کابلی یا از برنامه‌ هایی مانند Hulu یا FuboTV دریافت می‌ کنید. اگرچه اکثر برنامه ها مانند FOX Sports 1 است، اما هیچ ورزش زنده ای در آن پخش نمی شود.

با این حال، با این کانال همچنان می‌ توانید از هایلایت ریلزها (به ویدیو‌های ارسالی کاربران از جمله: باگ ‌ها، اتفاقات خنده دار و کلا هر کار جالب توجه و بامزه‌ ای که بازیکنان انجام می ‌دهند، می ‌پردازد.)، برنامه های تحلیل و تفسیر ورزشی و سایر برنامه‌ های معمولی لذت ببرید.

می‌ توانید این کانال تلویزیون اینترنتی را در ایالات متحده، بریتانیا، آلمان و اتریش در Pluto TV تماشا کنید.

Eleven Sports Network

تلویزیونی اینترنتی رایگان
تلویزیونی اینترنتی رایگان

Eleven Sports یک شبکه ورزشی مستقر در بریتانیا است که از زمان راه اندازی آن در سال 2015 محبوبیت و نفوذ آن در حال افزایش است.

نسخه ایالات متحده Eleven Sports Network نام دارد. اگر در ایالات متحده زندگی می کنید، می توانید آن را به صورت رایگان در تلویزیون Pluto تماشا کنید و سایر کاربران باید از VPN استفاده کنند.

این کانال دارای حق پخش لیگ فوتبال آمریکای شمالی (NASL)، کنفرانس Big Sky، لیگ برتر بسکتبال اسپانیا (Liga Endesa)، لیگ هاکی سوئد، مسابقات قهرمانی رالی جهان، لیگ بیسبال Can-Am و برخی مسابقات ورزش های مجازی است. 

France 24

تلویزیونی اینترنتی رایگان
تلویزیونی اینترنتی رایگان

اگر دوست دارید کانال های تلویزیونی از سراسر جهان را به صورت آنلاین تماشا کنید، France 24 ارزش دیدن دارد. این کانال یک پخش کننده ملی فرانسوی است که بر روی اخبار و محتوای مجلات تمرکز دارد.

چهار نسخه از این کانال تولید می شود: نسخه فرانسوی، و نسخه های انگلیسی، عربی و اسپانیایی.

می توانید کانال های تلویزیونی بین المللی (و همچنین پخش برنامه های فرانسوی) را به صورت رایگان در وب سایت France 24 و یوتیوب تماشا کنید.

CNN

تلویزیونی اینترنتی رایگان
تلویزیونی اینترنتی رایگان

بسیاری از مردم به اشتباه تصور می کنند که نمی شود CNN را به صورت رایگان تماشا کرد. به هر حال، این کانال یکی از پکیج های پریمیوم ارائه دهندگان کابلی است.

تماشای رایگان CNN ممکن است و باز هم تلویزیون Pluto امکان دسترسی به این کانال را ارائه می دهد. تا زمانی که در ایالات متحده هستید، می توانید نسخه خانگی این کانال تلویزیونی را به صورت رایگان پخش کنید.

کانال های ITV

تلویزیونی اینترنتی رایگان
تلویزیونی اینترنتی رایگان

ITV یکی دیگر از شبکه های بریتانیایی است. برخلاف BBC، ITV مستقل است. این شبکه شش کانال خود را به صورت آنلاین و رایگان در اختیار هر کسی که آدرس IP مستقر در بریتانیا دارد، قرار می دهد. این کانال ها ITV 1، ITV 2، ITV 3، ITV 4، CITV و ITVBe هستند. ITV Box Office و The Store در دسترس نیستند.

این کانال های آنلاین رایگان ترکیبی از اخبار، فیلم و  سریال های درام، گفتگوهای تلویزیونی و برنامه های کودکانه را ارائه می دهند.

با این حال، چیزی که به این شبکه برتری می دهد، فهرست محتوای ورزشی آن است. این شبکه حق پخش لالیگا، مسابقات قهرمانی اروپا UEFA، جام جهانی FIFA، جام جهانی راگبی، Six Nations، مسابقات آزاد فرانسه، Tour de France و فستیوال Cheltenham را در اختیار دارد.

Nick Jr

تلویزیونی اینترنتی رایگان
تلویزیونی اینترنتی رایگان

مانند کانال FOX Sports، Pluto یک نسخه ویژه برگرفته از Nick Jr. را برای هر کسی که در ایالات متحده، بریتانیا، آلمان یا اتریش زندگی می کند پخش می کند.

برنامه های کودکان در شبکه Nick Jr. عبارتند از Dora the Explorer، Wallykazam، Peppa Pig، Bubble Guppies، و Nella the Princess Knight.

Fubo Sports Network

تلویزیونی اینترنتی رایگان
تلویزیونی اینترنتی رایگان

Fubo Sports Network در ژوئن 2019 راه اندازی شد. در ابتدا فقط از طریق برنامه Fubo در دسترس بود، پس از اینکه Plex، Pluto و The Roku Channel همگی شروع به ارائه کانال ها به صورت رایگان کردند، این شبکه هم در بیش از 75 میلیون دستگاه در دسترس قرار گرفت.

همچنین این کانال را در برخی از تلویزیون های هوشمند، از جمله مدل های سامسونگ و Vizio را خواهید دید.

این شبکه پخش زنده ورزش ها، تجزیه و تحلیل ها و موارد دیگر را ارائه می دهد.

Channel 4

Channel 4 یکی دیگر از شبکه های محبوب بریتانیا است. این شبکه سریال های بسیاری از جمله Black Mirror، The Inbetweeners، Peep Show، The IT Crowd، Da Ali G Show و بسیاری از سریال های دیگر که در ایالات متحده معروف شدند را پخش کرده است.

می ‌توانید Channel 4 را به همراه کانال ‌های زیرمجموعه آن مانند E4، More4 و Film4  به طور مستقیم در وب‌ سایت پخش کنید. برای دسترسی به آنها باید در بریتانیا زندگی کنید، اما برای افرادی در نقاط دیگر ورود با VPN مجاز است.

CBC News

تلویزیونی اینترنتی رایگان
تلویزیونی اینترنتی رایگان

CBC بزرگترین پخش کننده در کانادا است. کانال خبری آن، CBC News، یکی از پربیننده ترین شبکه های کشور است.

مشترکین کابلی در ایالات متحده و بریتانیا احتمالاً می توانند این کانال را در راهنمای برنامه خود پیدا کنند. با این حال، برای اینکه بتوانید آن را تنظیم کنید، به یک پکیج تلویزیونی گران قیمت نیاز ندارید.

CBC News به صورت رایگان در سایت CBC قابل پخش است. 

NFL Channel

تلویزیونی اینترنتی رایگان
تلویزیونی اینترنتی رایگان

اگر از طرفداران NFL هستید، حتما NFL Channel را در Pluto بررسی کنید.

اگرچه این کانال بازی ‌های زنده را نشان نمی ‌دهد (شما معمولاً برای این کار به اشتراک شبکه NFL یا پکیج تلویزیون کابلی نیاز دارید، اگرچه راه‌ هایی برای تماشای NFL بدون کابل نیز وجود دارد)، اما با این حال محتوای باکیفیت زیادی از NFL Films و NFL Media را ارائه می ‌کند. به عنوان مثال، می‌ توانید سریالی که برنده جوایز بسیاری شده یعنی Hard Knocks، ده ‌ها بازنگری و جمع بندی تیمی و فصلی، و بازپخش مسابقات کلاسیک را تماشا کنید.

به نظر ما، این یکی از بهترین راه ها برای لذت بردن از محتوای NFL به صورت رایگان است.

PBS Kids

تلویزیونی اینترنتی رایگان
تلویزیونی اینترنتی رایگان

اگر در ایالات متحده زندگی می کنید، می توانید PBS Kids را به صورت رایگان از طریق سرویس Locast تماشا کنید. PBS Kids محتوای بسیاری را برای کودکان در هر سنی ارائه می دهد، و اگر بچه کوچکی دارید، کانال مفیدی است که می توانید از آن استفاده کنید.

اگر نمی دانید، Locast یک سرویس کاملا رایگان است که به طور تخصصی در زمینه کانال های تلویزیونی محلی از سراسر ایالات متحده تخصص دارد. کانال های دیگر در این برنامه عبارتند از Comet، CW، NBC، Univision، و ABC، به همراه مشتقات محلی آنها. 

PBS Kids نیز مستقیماً در وب سایت PBS Kids در دسترس است.

از کانال های تلویزیون اینترنتی پولی غافل نشوید

اگرچه امکان تماشای برنامه های تلویزیونی به صورت زنده و برنامه های تلویزیونی درخواستی به صورت آنلاین وجود دارد، اما اگر می خواهید مجموعه ای کامل از شبکه های پریمیوم داشته باشید، باید در یکی از چندین برنامه پخش زنده تلویزیونی پولی که عبارتند از Sling، Hulu + Live TV، DirecTV و YouTube TV مشترک شوید.

منبع: makeuseof

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس