معرفی 9 اپلیکیشن جذاب که آن ها را دانلود خواهید کرد

شکی نیست که برنامه‌ها در تلفن‌های هوشمند کار ما را راحت‌تر کرده‌اند. در ادامه شما را با 9 اپلیکیشن جذاب آشنا می‌کنیم.

58
0
معرفی 9 اپلیکیشن جذاب

شکی نیست که برنامه‌های موجود در تلفن‌های هوشمند زندگی ما را راحت‌تر کرده‌اند. صنعت برنامه سازی و بازی سازی نیز بسیار سودآور بوده است. طبق گزارش وال استریت ژورنال، فروش برنامه‌ها در سال ۲۰۱۳ بیش از ۲۵ میلیارد دلار بوده است. از آنجا که اینترنت از برنامه‌های مختلف اشباع شده است، انتخاب کار سختی است. ما ۹ اپلیکیشن جذاب را در این مقاله آورده‌ایم، تا در صورت فراموش کردن آن‌ها را دانلود کنید.

معرفی 9 اپلیکیشن جذاب 2020

۱. Morning Routine

Morning Routine یک برنامه هشدار برای افرادی است که در بیدار شدن از خواب مشکل دارند و به تشویق و تلاش زیاد‌تر از مردم عادی نیاز دارند، هرچند که گفته می‌شود صدای آلارم شدید است. این برنامه دارای گزینه‌ای است که در آن، کاربر برای خاموش کردن زنگ هشدار، باید از رخت خواب خود بلند شود و بارکد وسایل خانه را اسکن کند. شما مطمئنا عصبی خواهید شد، اما هرچه باشد بیدار شدید! برای دانلود کلیک کنید.

۲. Dyce

معرفی اپلیکیشن جذاب که آن ها را دانلود خواهید کرد

 

معاشرت با دوستان بی‌برنامه ممکن است خسته کننده باشد زیرا آن‌ها بدون هدف تنها راه می‌روند یا رانندگی می‌کنند. این روند خسته کننده فقط در صورت گرسنگی یا تشنگی تشدید می‌شود و هیچ کس نمی‌تواند تصمیم بگیرد که کجا غذا بخورد یا یک نوشیدنی بخرد. Dyce با استفاده از GPS شش مکان نزدیک به شما را پیدا می‌کند و سپس با استفاده از تاس، شانس تصمیم می‌گیرد شما کجا خواهید رفت. برای دانلود کلیک کنید.

۳. Billr

معضل مشترک دیگر غذا خوردن با دوستان، نحوه تقسیم صورت حساب است. شکی نیست که شخصی که سالاد همراه غذا سفارش داده نباید همان میزان دنگ بدهد که شخص دیگر با غذا و پیش غذا خواهد داد. Billr می‌تواند به شما کمک کند تا برای مهمانی یا جمع‌هایی با حداکثر ۱۶ نفر صورت حساب را تقسیم کنید تا عدالت رعایت بشود! برای دانلود کلیک کنید.

۴. Photo math

برای کسانی که در حل مسائل ریاضی مشکل دارند، و واقعا در عذاب هستند این برنامه یک راه چاره است. PhotoMath می‌تواند به شما در حل معادلات مبتنی بر اعداد کمک کند و نحوه نشان دادن نتیجه را با نشان دادن تمام مراحل به شما توضیح می‌دهد. حتی مسائلی که در آن مشکل دارید را می‌توانید با این وسیله یاد بگیرید. تنها نکته مهم این است که اسکن دوربین آن دسته از معادلات که در آنها از حروف یا اعداد فارسی استفاده شده را تشخیص نمی‌دهد. حالا با این وضع کرونا و قرنطینه، ابزاری مناسب برای تقلب دانش آموزان است! برای دانلود کلیک کنید.

۵. Robinhood

معرفی 9 اپلیکیشن جذاب که آن ها را دانلود خواهید کرد

Robinhood یک برنامه خرید و فروش سهام و مرتبط با بورس است که به شما امکان می‌دهد در زمان واقعی و بدون هزینه کمیسیون ۱۰ دلاری معامله کنید. حتی می‌توانید اعلان‌هایی را برای رویدادهای برنامه ریزی شده مانند درآمد، سود سهام و تقسیم تنظیم کنید. برای افراد مشکوک توسط SIPC تا سقف ۵۰۰۰۰۰ دلار محافظت می‌شود. برای دانلود کلیک کنید.

۶. Try It on

برای علاقمندان به آرایش که نمی‌خواهند با خرید محصولات اشتباهی، بیهوده پول و وقت تلف کنند، یا برای کسانی که به آرایشگاه‌ها اطمینان ندارند این برنامه راهگشا است. Try It On به شما این امکان را می‌دهد که صورت شما با سایه خاصی از رژ لب به نظر برسد. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که عکس بارگذاری کنید، بارکد محصول را اسکن کرده و سپس تصمیم بگیرید که آیا رژ لب با رنگ پوست شما مطابقت دارد یا خیر. برای دانلود کلیک کنید.

۷. Scan Life

برای خریدار هوشمند که می‌خواهد بهترین معامله را بدست آورد. ScanLife به شما اجازه می‌دهد تا بارکد محصول را اسکن کنید و سپس مقایسه کنید که کدام خرده فروشان به ارزان‌ترین قیمت با شما معامله می‌کند. برای دانلود کلیک کنید.

۸. Next glass

معرفی 9 اپلیکیشن جذاب که آن ها را دانلود خواهید

برای کسانی که می‌خواهند تمام نوشیدنی‌هایی را که مصرف کرده‌اند به یاد داشته باشند. Next Glass به شما امکان می‌دهد بیشتر نوشیدنی‌ها و دم کرده‌های موجود در بازار را جستجو و رتبه بندی کنید. سپس برنامه “مشخصات چشایی” شما را ایجاد کرده و نوشیدنی‌های مشابهی را به شما پیشنهاد می‌دهد. برای دانلود کلیک کنید.

۹. Zombie Run

برای افرادی که نیاز به مخلوط کردن زندگی با هیجان را دارند، برنامه خوبی است! از دست زامبی‌ها فرار کنید. ریه‌های شما چقدر توان دارند تا شما را از خطر نجات بدهند؟ برای دانلود کلیک کنید.

حالا که با 9 اپلیکیشن جذاب که آن ها را دانلود خواهید کرد آنا شدی می‌توانید پیشنهاد می‌شود مقالات اپلیکیشن‌های جالب مواد غذایی را هم دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس