شرکت HUAWEI با موفقیت نشان تجاری PETAL PAYMENT را ثبت کرد

31
0
نشان تجاری PETAL PAYMENT

شرکت هواوی، از زمان راه اندازی اکوسیستم هارمونی در سال ۲۰۱۹، همواره در تلاش برای بهبود و ارتقا آن بوده است. اکنون پلتفرم Petal بخشی از اکوسیستم بزرگ‌تر سیستم عامل هارمونی است. پلتفرم Petal دارای پلتفرم‌های فرعی مختلفی مانند مترجم پتال، جستجوی پتال، نقشه پتال است و امروزه حتی، پرداخت پتال (Petal Payment) نیز به ثبت رسیده است. نشان تجاری PETAL PAYMENT را بیشتر بشناسید.

به تازگی وضعیت دو نشان تجاری «Petal Payment» که توسط شرکت فناوری هواوی ایجاد شده است، از وضعیت در حال ثبت به وضعیت ثبت شده تغییر یافته است. بنابراین باید گفت که دو درخواست ثبت علامت تجاری این شرکت در اکتبر ۲۰۲۰ به طور قطع ثبت شدند که طبقه بندی‌های بین المللی مدیریت دارایی مالی و ابزارهای علمی را در بر می‌گیرد.

علاوه بر این، هواوی در دسامبر ۲۰۲۱ برای ثبت علامت تجاری «Petal Payment» در بخش ابزارهای علمی درخواست ثبت کرده بود. وضعیت فعلی علامت تجاری این شرکت در انتظار بررسی می باشد. پلتفرم Petal Payment شامل مدیریت املاک و مستغلات نیز می‌باشد.

همچنین پردازش پرداخت کارت نقدی و اطلاعات بیمه، نقل و انتقالات الکترونیکی، بانکداری آنلاین، پردازش پرداخت کارت اعتباری و تبادل ارز را نیز پوشش خواهد داد. علاوه بر این، خدمات پرداخت کیف پول الکترونیکی، سرمایه گذاری و موارد دیگری را نیز پوشش می‌دهد و با استفاده از کارت‌های عضویت، در موسسات شرکت کننده، تخفیف‌هایی را به کاربران ارائه خواهد کرد.

سرویس Huawei Pay ماهیانه ۱۰۰ میلیون کاربر فعال دارد

جدیدا سرویس Huawei Pay به ۱۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دست یافته است. Ma Chuanyong، رئیس گروه تجاری پرداخت خدمات ابری هواوی، به تازگی گفته است که Huawei Pay در تلاش برای رقابت با Alipay و WeChat Pay نیست. او ادعا می‌کند که این پلتفرم‌های پرداخت همچنان شرکای هواوی هستند. Huawei Pay برای باز کردن سناریوهای پرداخت جدید است و پرداخت با خودروها یک سناریوی بسیار محتمل برای آن است.

راه اندازی سیستم عامل هارمونی، Huawei Pay زیرساختی برای بهبود و گسترش اکوسیستم هارمونی است. Huawei Pay برای تلفن‌های همراه، صفحه‌ نمایش‌های هوشمند، تبلت‌ها، رایانه‌ها و خودروها است که چندین پلتفرم و همه سناریوها مختلف را پوشش می‌دهد. علاوه بر این، Huawei Pay حالت‌های بیشتری را برای ارائه در سیستم عامل HarmonyOS بررسی خواهد کرد.

در حال حاضر، هواوی به طور رسمی جزئیات سیستم پرداخت Petal را منتشر نکرده است. با این حال، آنچه که می‌دانیم این است که این ویژگی امکان پرداخت موبایلی با سیستم عامل هارمونی را فراهم می‌کند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس