آشنایی با ایموجی های جدید گوگل | گوگل ایموجی های خود را دوباره طراحی می کند

ایموجی‌ها به تصاویری مفهومی گفته می‌شود که در شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه به ایموجی های جدید گوگل می‌پردازیم. 

44
0
آشنایی با ایموجی های جدید گوگل گوگل ایموجی های خود را دوباره طراحی می کند

ایموجی‌ها یا شکلک‌ها به تصاویری مفهومی گفته می‌شود که توسط کاربران در شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شکلک‌ها متعلق به فرهنگ ژاپنی هستند و بعد‌تر در دیگر جاهای جهان مورد استفاده قرار گرفتند. ایموجی (Emoji) نیز یک کلمه ژاپنی به معنای تصویرنگاشت است. در ادامه به ایموجی های جدید گوگل می‌پردازیم.

آشنایی با ایموجی های جدید گوگل

1 آشنایی با ایموجی های جدید گوگل گوگل ایموجی های خود را دوباره طراحی می کند 2

امروز شرکت Google اعلام کرد که ۹۹۲ طرح ایموجی خود را اصلاح کرده تا “جهانی‌تر، در دسترس‌تر و معتبرتر” باشد. طرح‌های جدید پاییز امسال در کنار اندروید ۱۲ وارد بازار می‌شوند، اما گوگل می‌گوید که در نسخه‌های قدیمی با برنامه‌هایی که از لایه سازگار Appcompat آن استفاده می‌کنند نیز در دسترس خواهند بود. آنها همچنین در ماه جاری به سیستم عامل‌های دیگر Google مانند Gmail، سیستم عامل Chrome، گپ Google و گپ YouTube اضافه می‌شود.

هیچ یک از تغییرات خاص شدید نیست. درعوض، این تغییرات عمدتاً باعث می‌شود که طیف وسیع‌تری از افراد درک معنای هر شکلک را با یک نگاه به صورت ساده‌تر دریابند. به عنوان مثال ایموجی پای، در حال حاضر مانند یک کدو پای کلاسیک آمریکایی به نظر می‌رسد. این برای آمریکایی‌ها خوب است، اما این بدان معنی است که در انگلستان، این طرح به یک تارت نسبت به یک پای سنتی نزدیک‌تر بود. طراحی جدیدتر جهانی باید این مسئله را برطرف کند. در موارد دیگر، گوگل به طرح‌های خود ظاهری جسورانه‌تر و اغراق آمیزتری داده است، که با توجه به کوچک بودن آنها در اکثر صفحه‌ها بسیار مفید است. ایموجی کروسان و بیکن در حال حاضر جلوه‌ی بهتری دارند این در حالی است که قیچی‌ها لبه‌ی تیز‌تر و اغراق آمیزتری نسبت به گذشته خواهند داشت. وسایل نقلیه‌ای مانند ماشین و تاکسی نیز چشم نوازتر شده‌اند.

غیر معمول نیست که شرکت‌ها شکلک‌های ایموجی خود را دوباره طراحی کنند یا نادرستی‌ها و انعکاسات بد فرهنگی را تصحیح کنند. سال گذشته، اپل با ایجاد یک شکلک مشابه شکلک ماسک خود، چهره‌ای خندان را در زیر ماسک نشان داد و همچنین ایموجی سرنگ خود را تغییر داد تا به عنوان نمادی برای واکسن‌ها مناسب‌تر باشد.

حال که با ایموجی های جدید گوگل آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس