نقض قوانین اینستاگرام و روش های حل این مشکل

59
0
نقض قوانین اینستاگرام

مانند اکثر برنامه های رسانه های اجتماعی، اینستاگرام نیز راه های بی شماری را برای بیان خلاقانه ی توانایی های خود، به شما ارائه می دهد. البته با وجود این آزادی، شما بایستی مسئولیت تضمین عدم تجاوز به توانایی های دیگران برای لذت بردن از این پلتفرم را به نحو احسنت به عهده بگیرید. در این مقاله به بررسی نقض قوانین اینستاگرام و  همچنین ارائه ی نکاتی در مورد اینکه اگر قوانین این پلتفرم را زیر پا گذاشته اید چه کاری باید انجام دهید می پردازیم.

نقض قوانین اینستاگرام

اگر حقوق دیگران را در این پلتفرم در نظر نگیرید، ممکن است با اینستاگرام دچار مشکل شوید. البته گاهی اوقات ممکن است ندانید که قوانین اینستاگرام را زیر پا گذاشته اید، اگرچه ممکن است قوانینی وجود داشته باشد که به این موضوع اشاره کرده باشند.

به همین دلیل بررسی سابقه تخلف در اینستاگرام به شما کمک می کند تا در صورت نیاز بتوانید اقدامات لازم را انجام دهید. در این مقاله قصد داریم به شما نشان دهیم که به چه روشی می توانید این موضوع را بررسی کنید.

چرا باید سابقه نقض قوانین اینستاگرام خود را بررسی کنید؟

نقض قوانین اینستاگرام
نقض قوانین اینستاگرام

دلایل مختلفی وجود دارد که لازم است بررسی کنید که آیا قوانین اینستاگرام را زیر پا گذاشته ‌اید یا خیر، همچنین از اینکه در وضعیت خوبی در این برنامه هستید، اطمینان حاصل کنید.

اگر فالوورهای شما مکرراً به شما می گویند که پست های شما را در بخش Home خود نمی بینند، ممکن است دلیل خوبی برای بررسی باشد، زیرا ممکن است نشانه آن باشد که اینستاگرام حساب شما را shadowbane کرده است.

دلیل دیگر برای بررسی بخش مذکور این است که اینستاگرام برخی از پست‌های شما را حذف می‌کند یا مورد دیگر اینکه اگر در گذشته حساب کاربری شما را به حالت تعلیق درآورده است. اینستاگرام معمولاً این اقدامات را علیه حساب‌ها و پست‌هایی انجام می‌دهد که دستورالعمل‌ های لازم الاجرای این پلتفرم را نقض کرده‌اند.

نحوه مشاهده تاریخچه ی نقض قوانین اینستاگرام

تنها در چند مرحله ی ساده می توانید به تاریخچه تخلفات اینستاگرام خود دسترسی پیدا کنید. مراحل به شرح زیر است:

  • اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی خود باز کنید.
  • روی نماد نمایه حساب کاربری خود در گوشه سمت راست پایین صفحه، ضربه بزنید.
  • در نمایه خود، روی منوی سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کرده و سپس روی گزینه ی تنظیمات ضربه بزنید.
  • به پایین صفحه بروید و روی گزینه ی Help کلیک کره و سپس بر روی درخواست‌های پشتیبانی در صفحه بعد ضربه بزنید.
  • در این صفحه برای مشاهده ی تمام مواردی که قوانین اینستاگرام را زیر پا گذاشته اید، روی گزینه ی Violations ضربه بزنید.

اگر تا این لحظه قوانین اینستاگرام را زیر پا نگذاشته اید، برنامه به شما اطلاع می دهد. اما اگر نقض قانون داشته باشید، تمام تخلفاتی که انجام داده اید را به شما در این صفحه نشان می دهد.

در صورت زیر پا گذاشتن قوانین پلتفرم اینستاگرام چه اقداماتی باید انجام شود؟

نقض قوانین اینستاگرام
نقض قوانین اینستاگرام

اگر همچنان می‌توانید از اینستاگرام استفاده کنید، به این معنی است که تخلفات شما جزئی بوده است. در برخی موارد، اینستاگرام هیچ اقدامی در برابر پست هایی که برای آنها ریپورت شده اید انجام نمی دهد.

بدترین سناریو این است که اینستاگرام حساب کاربری شما را به دلیل تخلفات جدی، به طور موقت یا به طور کامل مسدود کند. حتی در این مورد، نگران نباشید، زیرا مراحلی وجود دارد که می توانید برای لغو ممنوعیت استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام انجام دهید تا محدودیت ها برطرف شود.

حال که تخلفات خود را بررسی کردید فقط مطمئن شوید که در این پلتفرم به همان رفتارهایی که در وهله ی اول شما را ممنوع کرده است، ادامه ندهید. 

به قوانین اینستاگرام احترام بگذارید تا دچار مشکل نشوید

زمینه ی پلتفرم اینستاگرام تماماً در مورد جامعه است، بنابراین برای جلوگیری از ایجاد مشکل در این برنامه، باید به قوانین آن احترام بگذارید. با قوانین مندرج در دستورالعمل های آن آشنا شوید و آن ها را رعایت کنید تا مشکلی در آینده برای حساب شما به وجود نیاید.

به طور کلی، در هنگام تعامل با دیگران در این پلتفرم، توجه، فراگیر بودن و مراقبت از خود نشان دهید. و پست ها و فعالیت های خود را در این برنامه واقعی نگه دارید. با رعایت موارد فوق از انبوه تخلفات، در حساب کاربری خود جلوگیری خواهید کرد.

5/5 - (2 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس