معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 (قسمت دوم)

با وجود تعداد زیادی برنامه در اندروید، انتخاب بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 که متناسب با سبک زندگی شما باشد بسیار طاقت فرسا است.

40
0
0 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

اگر شما دارای یک تلفن هوشمند اندروید هستید، با یکی از قدرتمندترین نسل‌های تلفن هوشمند موجود در بازار در جیب خود گشت و گذار می‌کنید. از پردازنده آن‌ها گرفته که همانند همان‌هایی که در لپ تاپ‌ها یافت می‌شوند تا دوربین‌های قدرتمند و نمایشگرهای سطح بالا، گوشی‌های هوشمند امروزی انقلابی جدید به حساب می‌آیند. با این حال، اگر می‌خواهید از تمام امکانات آن‌ها استفاده کافی را ببرید، برای این کار به تعداد قابل توجهی از برنامه‌ها نیاز خواهید داشت. در ادامه‌ی معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم با ما همراه باشید.همچنین ما در مطلب گذشته قسمت اول اپلیکیشن های اندروید در 2021 را بررسی کردیم.

بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021

با وجود تعداد زیادی برنامه برای Android که در فروشگاه Google Play موجود است، انتخاب بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 که متناسب با سبک زندگی شما باشد بسیار طاقت فرسا است. ما سعی کرده‌ایم با جمع آوری لیستی از محبوب‌ترین برنامه‌های Android، در زمینه‌هایی همانند، موسیقی، ورزش، اخبار، انتخاب را برای شما ساده‌تر کنیم.

تناسب اندام و سلامتی

Peloton

1 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

برای اینکه به تناسب اندام مورد نظرتان برسید، نیازی نیست تا بسیاری از تجهیزات مختلف ورزشی را تهیه کنید و پول هنگفتی بابت آن‌ها پرداخت کنید؛ زیرا می‌توانید با استفاده از این اپ، به تناسب اندام مورد نظرتان برسید. دانلود این برنامه رایگان است و می‌توانید از یک دوره رایگان و آزمایشی ۳۰ روزه برای دیدن کلاس‌های زنده و از قبل ضبط شده بهره‌مند شوید.

Zombies, Run!

2 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

اگر برای دویدن نیاز به انگیزه دارید این اپ همان چیزی است که نیاز دارید، تنها کاری که باید بکنید این است که کفش‌ها را پا کنید و هدفون خود را بردارید و شروع به راه رفتن کنید. بعد از چند ثانیه که از راه رفتن شما می‌گذرد به شما پیغامی فرستاده می‌شود تحت عنوان ( They must be close ) به معنی اینکه زامبی‌ها نزدیک شما هستند. پس برای نجات زندگی خودتان هم که شده باید بدوید.

Adidas Running App by Runtastic

3 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

نرم افزار adidas Running برنامه‌ای کاربردی و جذاب در بخش برنامه‌های مربوط به تناسب اندام و وزرش است که توسط تیم توسعه Runtastic طراحی و منتشر شده است. برنامه adidas Running به شما امکان می‌دهد مسافت پیموده شده، زمان، سرعت، ارتفاع، کالری سوخته شده و سایر آمارهای خود را کنترل کنید. این اپ برای تمامی ورزشکاران از مبتدی‌ها تا دونده‌های ماراتن، ابزاری عالی و کارآمد است که رسیدن به هدف را تضمین می‌کند.

Strava Running and Cycling GPS

4 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

یک برنامه عالی است که مسیر‌های دویدن یا مسیرهای دوچرخه سواری شما را از طریق GPS کنترل می‌کند.  پیشرفت شما را با تابلوهای امتیازات، دستاوردها و چالش‌ها نمایش می‌دهد و روحیه رقابت را در برنامه روزانه شما ایجاد می‌کند. با این اپ تمامی عملکرد‌های خود را ثبت کرده و با پیوستن به گروه عظیم از دوچرخه سواران شاهد پیشرف چشم گیری در مسیر اهدافتان باشید. جدا از برخی امکانات خاص نظیر ذخیره میزان مسافت پیموده شده، میزان کالری مصرفی، بخش‌هایی مانند چالش‌های روزانه و ماهانه در این نرم افزار لحاظ شده است که حس رقابت را تقویت کرده و شما را برای پیشرفت هر چه بیشتر تشویق می‌کند. همچنین از پشتیبانی Android Wear نیز برخوردار است.

Sleep as Android

5 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

Sleep as Android یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها است، و دلایل زیادی برای محبوبیت آن وجود دارد. شما می‌توانید خواب و حرکت خود را ردیابی کنید، می‌توانید صداهای آرامش بخشی را برای به خواب رفتن پخش کنید، و این داده‌ها را با تعداد زیادی برنامه و دستگاه دیگر از جمله لامپ‌های هوشمند Google Fit و Philips HUE همگام سازی می‌کند.

Daily Yoga

6 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

یوگا به طرز غیرقابل باوری قدرتمند است. مغز شما را تقویت می‌کند، انعطاف پذیری و تمرکز را افزایش می‌دهد و استرس را کاهش می‌دهد. به علاوه، می‌تواند به شما در کاهش وزن و سلامتی کمک کند. این برنامه شما را از طریق تمرینات روزمره یوگا با درجه سختی و مدت زمان متفاوت، و فیلم‌های گام به گام و HD که دقیقاً نحوه انجام هر حالت را نشان می‌دهد، راهنمایی می‌کند.

Self-improvement

Calm

7 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

Calm یک اپ برای آموزش کامل مراقبه و مدیتیشن برای رسیدن به آرامش و داشتن خوابی راحت‌تر، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Calm.com, Inc. طراحی و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه شامل کلاس‌ها، راهنمایی‌ها، روش‌های تنفس، موزیک‌های آرامش بخش و قصه است و توسط بهترین روانشناسان، تراپیست‌ها و متخصصان سلامت روان توصیه شده است. برای کاربران متوسط و پیشرفته هم صد‌ها برنامه تمرینی دارد.

Udemy

8 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

خواه به دنبال یادگیری چیز جدیدی برای کار یا فقط برای خودتان باشید، Udemy احتمالاً دوره‌ای برای کمک به شما دارد. با بیش از ۱۳۰،۰۰۰ دوره ویدیویی که توسط مربیان متخصص تدریس می‌شوند، می‌توانید از Udemy برای کسب مهارت برای زبان‌های برنامه نویسی، فتوشاپ، یوگا و حتی موارد دیگر استفاده کنید. برای یادگیری در حین حرکت می‌توانید تک تک دروس را بارگیری کنید و اگر ترجیح می‌دهید در مکان‌هایی مانند ماشین از آن استفاده کنید، فقط امکان پخش صدا وجود دارد. اکثر دوره‌ها برای شما هزینه دارد، اما تخفیف‌هایی برای بسیاری از دوره ها نیز لحاظ شده است.

Duolingo

9 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

Duolingo یک روش رایگان و آسان برای یادگیری یک زبان جدید ارائه می‌دهد.از ویژگی‌های نرم افزار Duolingo می‌توان به رایگان بودن آن و نداشتن هیچگونه تبلیغات اشاره کرد. از دیگر قابلیت‌های کاربردی این اپ می‌توان به آموزش زبان در قالب بازی اشاره کرد. در ابتدای بازی به شما سه قلب تعلق خواهد گرفت و از شما سوالاتی نظیر ترجمه لغات پرسیده خواهد شد. در صورت پاسخ اشتباه به هر یک از سوالات، یک قلب از دست خواهید داد. با شرکت در این بازی و تکرار و تمرین، لغات در حافظه بلند مدت شما ثبت می‌شوند. Duolingo انبوهی از زبانها را برای انگلیسی زبانان و همچنین تعدادی زبان را برای زبان مادری سایر زبان‌ها ارائه می‌دهد. البته این اپ از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند.

Fabulous — motivate me!

10 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

یک اپ محبوب برای تقویت هوش، افزایش بهره وری و بهبود زندگی شما است. این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا عادت‌های بد خود را با عادت‌های خوب جایگزین کرده و عادت‌های جدید پیدا کنید. این نرم افزار با راهنمایی‌های علمی که در زمینه ایجاد عادات روزانه سالم در زندگی به شما ارائه می‌دهد، کمک می‌کند تا انرژی بیش‌تری داشته باشید، احساس سرزندگی کنید، وزن خود را کاهش داده و بهتر بخوابید. با دنبال کردن برنامه گام به گامی که Fabulous در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توانید به اهداف سلامتی خود دست پیدا کرده، فعال باشید، بهتر تغذیه کنید، بهتر بخوابید، وزن خود را کاهش دهید و انگیزه بیش‌تری در زندگی داشته باشید.

Finances and money

Acorns

11 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

سازندگان این اپلیکیشن، با هدف ایجاد سهولت برای پس‌ انداز و سرمایه ‌گذاری، آن را طراحی کردند. کاربران می‌توانند حساب بانکی خود و کارت‌های اعتباری شان را به آن متصل کنند و خرید و فروش سهام را با استفاده از آن انجام دهند. در این اپلیکیشن پس از اتصال کاربر به کارت اعتباری یا پی پال، خرید سهام با توجه به میزان سرمایه کاربر، صورت می‌گیرد. این اپلیکیشن قابلیت انجام سرمایه ‌گذاری خودکار را نیز ارائه می‌دهد.

Mint

12 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

Mint یک وب سایت مدیریت پول است، اما همچنین دارای یک اپ فوق العاده نیز هست. در این اپ تمامی اطلاعات مربوط به حساب‌ها، صورت حساب‌ها، کارت‌های اعتباری در یک مکان جمع شده و در این صورت می‌توانید به سرعت و بدون نیاز به محاسبات پیچیده و تخصصی نیاز‌های حساب داری شخصی خود را بر طرف نمایید.

Venmo

13 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

Venmo یک اپلیکیشن جدید و هوشمند برای واریز سریع و آسان پول می‌باشد که افراد به راحتی می‌توانند برای انجام تراکنش‌های مالی میان دوستان، خانواده و آشنایان خود از آن استفاده کنند. این برنامه کاملا رایگان است و برای تراکنش‌ها هیچ مالیاتی دریافت نمی‌کند.

Cash App

14 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

Cash App که قبلاً به عنوان “Square Cash” شناخته می‌شد، به شما امکان می‌دهد تا با یک رابط کاربری ساده بین کاربران دیگر بصورت رایگان پول انتقال دهید. شما می‌توانید یک حساب بانکی متصل کنید. و در هر زمان پول را از بانک خود برداشت کنید. Cash App از بیت کوین نیز پشتیبانی می‌کند می‌توانید بیت کوین را مستقیماً درون برنامه خریداری کرده و یا بفروشید.

Robinhood

15 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

اپلیکیشن Robinhood به منظور بررسی و دسترسی کاربر به بازارهای سهام طراحی شده است. برنامه رابین هود امکان دسترسی به اخبار مهم اقتصادی، ابزارهای معاملاتی و محصولات مدیریت مالی را به سادگی برای شما فراهم می‌آورد. چه تصمیم به پس‌انداز گرفته باشید و چه بخواهید در شرکت‌های سهامی عضو بشوید. بخش آموزشی برنامه مختص تازه‌کارانی طراحی شده که هرگز تجربه حضور در بازارهای جهانی را نداشته‌اند اما حالا می‌خواهند سرمایه‌گذاری هوشمندانه انجام داده و سود خوبی کسب کنند.

بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 | خرید

Depop

16 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

با استفاده از این اپ به خرید و فروش لباس و کفش و سایر لوازم خود بپردازید. با مردم در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید، دوستان خود را دنبال کنید و با افرادی که از شما الهام می‌گیرند ارتباط برقرار کنید. برای پیدا کردن چیزی که دنبالش هستید از فیلترها استفاده کنید. جستجو بر اساس نوع کالا، مارک، اندازه، دامنه قیمت و موارد دیگر.

eBay

17 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

احتمالش خیلی کم است که از طریق eBay خرید و فروش نکنید. این برنامه دارای ویژگی‌های کامل و بسیار آسان‌تری نسبت به وب سایت آن است. به کالاها پیشنهاد قیمت دهید، سفارشات خود را پیگیری کنید و اگر به وسیله‌ای نیاز ندارید، می‌توانید آن را در اینجا بفروشید.

Amazon Prime Now

18 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

این اپ امکان تحویل رایگان کالای مورد نظر شما را در طول ۲ ساعت فراهم می‌کند، و تحویل یک ساعته در اکثر مناطق ۷/۹۹ دلار می‌باشد. در حال حاضر امکان ارسال کالاهایی همچون خواروبار، لوازم آرایش و هدایای کوچک فراهم شده، که در آینده امکان ارسال کالاهای بیش‌تری فراهم خواهد شد. هم چنین می‌توانید از رستوران مورد علاقه خود غذا سفارش دهید و آن را رایگان دریافت کنید.

PayPal

19 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

بااستفاده از اپ PayPal می‌توانید در عرض چند ثانیه پول را به تقریبا هر جای دنیا ارسال کنید. تمام مواردی را که برای ارسال، دریافت و انتقال پول نیاز دارید، در این برنامه گنجانده شده است. با نصب آن قادرید تا به راحتی و طی چند مرحله ساده، به سرویس پرداخت آنلاین بین المللی متصل شده و برای دیگران پول واریز کنید. با ورود به PayPal و وارد کردن اطلاعات خود می‌توانید مدیریتی کلی و جامع برروی حساب تان داشته باشید، پرداخت‌های خود را در محیطی ساده و امن انجام دهید، حساب خود را چک کرده و تراکنش‌ها را مشاهده کنید، فعالیت‌ها را ریز به ریز بررسی کنید و از داشتن یک کیف پول جدید لذت ببرید. اگر به دنبال یک کیف پول دیجیتال برای دستگاه اندرویدی‌تان هستید به هیچ وجه PayPal را از دست ندهید.

بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 | Travel and events

Google Maps

20 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

Google Maps به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند به آسانی و از طریق گزینه‌ی جست و جو به آسان‌ترین شکل ممکن به نقشه‌های محل‌های مختلف و دلخواه‌شان دست یابند و نمای کلی از زمین را به شکل‌های متنوع مشاهده نمایند. با این برنامه‌ی کاربردی و نقشه یابی به آسانی می‌توانید از ویژگی‌هایی همچون پیدا کردن مکان‌های مورد نظر و دلخواه، ناوبری، قطب نمای دقیق، نقشه‌های سه بعدی، دستورالعمل‌های متنوع، مرور آفلاین نقشه‌ها، نمایش عرض جغرافیایی، صفحات کاوش شده و غیره استفاده کنید.

Uber

21 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

اگر می‌خواهید به جایی بروید و اتومبیل شخصی ندارید، می‌توانید از Uber کمک بگیرید. UBER اپلیکیشنی است که بر اساس درخواست افراد، تاکسی و راننده شخصی در اختیار مسافران می‌گذارد. در این اپلیکیشن مسافر به نزدیک‌ترین ماشین مرتبط می‌شود. این اپلیکیشن موقعیت مسافر و مقصد او را برای راننده ارسال کرده و سپس راننده به محل مسافر رفته و او را به مقصد می‌رساند.

Lyft

22 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

Lyft هم یکی دیگر از شبکه‌های حمل‌ونقل برای ارتباط آسان میان مسافر و راننده و نیز یکی از سرویس‌های محبوب کرایه تاکسی است. در واقع یک گزینه جایگزین برای Uber به حساب می‌آید. شما می‌توانید مستقیماً در برنامه پرداخت خود را انجام دهید و حتی می‌توانید برگه را با یک دوست به راحتی اشتراک گذاری کنید.

Airbnb

23 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

اگر به دنبال راهی برای صرفه جویی در هزینه سفر خود و یا تجربه اقامت در مکان‌های تازه و دلخواه‌تان هستید، بهتر است این اپ را امتحان کنید.برنامه Airbnb به شما این امکان را می‌دهد که در شهری که به آن سفر کرده اید مکان‌های ارزان و جالب برای اقامت را پیدا کنید و به جای رفتن به هتل، تجربه‌ای هیجان انگیز برای سفر خود بسازید.

می‌توانید مستقیما با میزبان ارتباط برقرار کرده و اتاق خود را رزرو کنید.

Google Translate

24 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

شما می‌توانید گفتار یا متن را به بیش از ۷۰ زبان با این برنامه ترجمه کنید. این اپ شما را قادر می‌سازد علائم و منوها را رمزگشایی کنید. اگر فکر می‌کنید ممکن است به اینترنت دسترسی نداشته باشید، می‌توانید فایل‌های ترجمه را دانلود کنید و حتی می‌تواند علائم را با Google Lens ترجمه کند.

بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 | Going out

Tripadvisor

25 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

با این اپ می‌توانید پیش از سفر، برای مسافرت خود برنامه ریزی کنید و در حین گشت و گذار برای یافتن بهترین مراکز تفریحی و خدماتی سردرگم نشوید. ضمن خواندن نقد و بررسی‌ها و تماشای تصاویر، می‌توانید از راه دور به رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما هم اقدام کنید. همچنین می‌توانید نقد و بررسی و تصاویر کاربران اپ را در مورد رستوران‌ها، هتل‌ها و سایر مراکز تفریحی و گردشگری در نقاط مختلف دنیا را بخوانید. با مشاهده نظرات کاربران و امتیازهایی که به مکان های مختلف داده‌اند، می‌توانید بهتر برای سفر و بازدیدتان از آن‌ها برنامه ریزی کنید.

Yelp

26 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

Yelp که امروزه آن را به عنوان بهترین برنامه رستوران یاب می‌شناسند. این برنامه راهنمای رستوارن با ارائه بیش از ۵۰ میلیون نظر برای کسب و کارهای این چنینی در سراسر جهان، شما را قادر می‌سازد که به راحتی رستوران‌های اطراف خود را جستجو کنید، نظرات مختلف را بخوانید و رستوران‌های مختلف را بررسی کنید. فیلترهای جستجوی این برنامه به شما این اطمینان را می‌دهند که با توجه به فاصله، قیمت و امتیاز، نتایج یافته شده را محدود کنید، بنابراین دقیقاً می‌دانید که چه رستوران‌هایی برای شما مناسب خواهد بود.

StubHub

27 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

StubHub به شما امکان خرید و فروش بلیط تقریباً در هر زمینه‌ای، از ورزش تا کنسرت را می‌دهد. StubHub با “ضمانت FanProtect” از کاربران خود محافظت می‌کند، به این معنی که شما می‌توانید بدون هیچ گونه خطری در برنامه بلیط خریداری کرده و یا بفروشید.

Fandango

28 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

اگرچه اپلیکیشن Fandango بیشتر به عنوان یک مرکز فروش بلیط برای فیلم‌ها شناخته می‌شود، با این حال برای انتخاب بهتر کاربرانی که قصد خرید بلیط دارند، تریلر فیلم‌های در حال اکران را نیز قرار داده است. زمان را بررسی کنید، صندلی خود را انتخاب و هزینه آن را پرداخت کنید، همه این کار‌ها در یک برنامه قابل انجام هستند.

GasBuddy

29 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

GasBuddy یک روش مناسب برای یافتن ارزان‌ترین بنزین ارائه می‌دهد. GasBuddy نزدیک‌ترین پمپ بنزین‌ها را نمایش می‌دهد. یکی دیگر از قابلیت‌های این سرویس نیز امکان نمایش قیمت سوخت در هر جایگاه است که کاربران از طریق آن می‌توانند بنزین ارزان‌تری را پیدا کند. این برنامه به لطف بخشی از داده‌های اشتراک گذاری شده توسط کاربران، همه پمپ بنزین‌های مهم کشور را پوشش می‌دهد.

Foursquare City Guide

30 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

با بیش از ۶۰ میلیون بررسی سریع از بهترین‌ها و بدترین‌ها، مکان‌هایی برای خوردن، نوشیدن و موارد دیگر در هر شهر در سراسر جهان ارائه می‌دهد، می‌دانید دقیقاً کجاها باید بروید و از رفتن به کدام مکان‌ها صرف نظر کنید.

Device performance

All-In-One Toolbox

31 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

All-In-One Toolbox دقیقاً همان چیزی است که به نظر می‌رسد. این برنامه ابزارهایی را برای مدیریت ذخیره سازی، مدیریت پروژه و تعدادی دیگر از ابزارهای مدیریت سیستم فراهم می‌کند تا به تلفن هوشمند شما کمک کنند تا روانتر کار کند.

Files by Google

32 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

برنامه Google Files یک برنامه عالی است که به شما امکان می‌دهد سریع پرونده‌ها را پیدا کرده و فضای تلفن خود را آزاد کنید. همچنین می‌توانید به راحتی با Files، مانند Apple’s AirDrop، پرونده‌ها را با افراد دیگر اشتراک گذاری کنید. در حالی که برنامه‌های مشابه اندرویدی دیگری نیز در بازار وجود دارد، اما Files ساده‌تر است و درگیر تبلیغات نمی‌شود.

Google Find My Device

33 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

سرویس ردیابی تلفن رسمی Google به شما کمک می‌کند تا تلفن گم شده یا دزدیده شده خود را پیدا کنید، از راه دور داده‌های آن را پاک کنید و پین قفل صفحه را بازنشانی کنید و با هر دستگاه مرتبط با حساب Google شما کار می‌کند.

Gboard

34 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

برنامه‌های کیبورد زیادی وجود دارد، اما به طور کلی Gboard یکی از بهترین‌ها است. مستقیم از Google  می‌آید و دارای ویژگی‌های زیادی است، از جمله تایپ swipe، جستجوی داخلی google، گیف و ایموجی.

مدیریت و ویرایش عکس‌ها

Adobe Lightroom

35 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

Lightroom یکی از بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 و ویرایش‌گر تصویر در دنیا می‌باشد. از شروط استفاده از این اپ داشتن یک حساب کاربری در سرویس Creative Cloud می‌باشد. این اپ همان ویژگی‌های نسخه دسکتاپ را روی تلفن همراه شما قرار می‌دهد. البته نسخه Trial اپلیکیشن را می‌توانید به مدت یک ماه به صورت رایگان استفاده کنید، اما برای ادامه استفاده باید هزینه‌ای در حدود ۱۰ دلار در ماه را برای آن بپردازید.

Adobe Photoshop Express

36 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

اگرچه تمام ویژگی‌های نسخه دسک تاپ را ندارد یا به اندازه آن گسترده نیست، اما Adobe Photoshop Express هنوز هم امکانات خوبی برای ویرایش و ایجاد تصاویر به طور مستقیم در دستگاه Android به شما ارائه می‌دهد.

Scribbl

37 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

Scribbl یک روش مناسب برای ایجاد تصاویری زیبا به وسیله جلوه‌ها و انیمیشن‌ها ارائه می‌دهد. این اپ برای افزودن انیمیشن خطی به تصاویر و ویدئو ها می‌‌باشد که توسط axndx توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. کمک می‌کند تا انیمیشن‌های اسکریبل و یا به عبارت ساده‌تر انیمیشن‌های خطی خود را به تصاویر و یا فایل‌های ویدئویی بیفزایید. از دیگر امکانات خیره کننده موجود در این نرم افزار فوق العاده حالت شخصی سازی انیمیشن‌ها و ایجاد تغییرات در آن‌ها می‌باشد که بسیاری از نیاز‌های کاربران را پاسخ می‌دهد.

Imgur

38 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

یکی از برترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 و منابع تصاویر و فایل‌های گیف سرگرم کننده موجود در جهان است. اگر می‌خواهید به منبعی عظیم از تصاویر گیف دسترسی داشته باشید و داستان‌هایی واقعی از زندگی افراد را به صورت عکس دنبال کنید، می‌تواند به کارتان بیاید. تقریباً از هر موضوعی که تصور کنید می‌توانید GIF و تصاویر زیادی را مشاهده کنید.

Google Photos

39 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

مکانی برای ذخیره همه عکس‌های شماست. Google Photos به طور خودکار از گالری عکس‌های شما در تلفن در Google Drive پشتیبان می‌گیرد و آن‌ها را در یک پوشه خاص که فقط شما می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید ذخیره می‌کند.

Documents, web, and email

OfficeSuite

40 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

 برنامه OfficeSuite قابلیت ایجاد، مشاهده، ویرایش و به اشتراک گذاشتن word ،Excel و Powerpoint و همچنین مشاهده فایل‌های PDF را دارد. امکان جست ‌و جو و همچنین فیلتر کردن برخی فرمت‌ها جهت یافتن سریع‌تر فایل مورد نظر، از ویژگی‌های این برنامه است. برنامه OfficeSuite Pro همچنین از فرمت‌هایZIP ، RTF و EML پشتیبانی می‌کند. با این برنامه امکان ذخیره سازی مستقیم فایل ورد در Google Docs و نیز کار با ایمیل نظیر مشاهده و ارسال نامه با قابلیت چسباندن فایل، امکان پذیر است. اکثر ویژگی‌های این اپ رایگان می‌باشد و نیز OfficeSuite Premium به شما فضای ذخیره سازی ابری ۵۰ گیگابایتی، امکان ارسال Pdf به سایر فرمت‌ها و امکانات دیگر می‌دهد.

Google Drive

41 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

Google Drive امکان ذخیره، نگه‌داری، اجرا و همگام سازی فایل‌های شما با دیگر کاربران جهان را در اختیارتان قرار می‌دهد. این سرویس قدرتمند که از افزوده‌های Google Docs می‌باشد به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی انواع فایل‌های مختلف را در یک فضای ابری ۱۵ گیگابایتی رایگان و بسیار امن ذخیره نمایند و در صورت مایل بودن آن‌ها را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند. می‌توانید فایل‌ها را ذخیره کنید و از عکس‌ها مستقیماً در Drive نسخه پشتیبان تهیه کنید. همچنین در صورت نیاز می‌توانید فضای ذخیره‌سازی ابری بزرگ‌تری بخرید.

Dropbox

42 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

یک فضای ذخیره سازی ابری رایگان می‌باشد. با استفاده از این اپ می‌توانید به داده‌های شخصی دسترسی پیدا کنید و یا اطلاعات خود را بین سایر کاربران دراپ باکس به اشتراک بگذارید. شما با استفاده از سرویس Dropbox می‌توانید اطلاعات خود را بر روی فضای ذخیره سازی ۲ گیگابایتی ذخیره سازی کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید دوستان خود را به استفاده از دراپ باکس دعوت کنید و به ازای هر یک نفر، ۲۵۰ مگابایت فضای رایگان دیگر دریافت کنید. کاربران می‌توانند به راحتی برروی فایل‌های خود مدیریت داشته و کارها و عملیات‌ها را به راحت‌ترین شکل ممکن انجام دهند.

Evernote

43 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

با این نرم افزار شما می‌توانید یادداشت‌های روزانه‌ی خود را ثبت کنید، برای کارهای روزانه‌ی خود لیستی تهیه کنید، برای یاداوری صدایی را ضبط کنید و یا در میان یادداشت‌ها به جست و جو بپردازید. این اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان عرضه شده است و در استفاده از ان هیچ محدودیتی وجود ندارد. برنامه یادداشت Evernote به شما این امکان را می‌دهد تا یادداشت‌های خود را در یک محیط زیبا با طیف عظیمی از قابلیت‌ها یادداشت و ذخیره نمایید. می‌توانید یادداشت‌های تایپ شده را با دوربین خود اسکن کنید، هم چنین امکان همگام سازی آن با همه دستگاه‌های خود را خواهید داشت.

Andropen Office

44 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

با استفاده از برنامه AndrOpen Office می‌توانید برنامه OpenOffice که بر روی رایانه‌ها قابل استفاده است را بر روی دستگاه‌های اندرویدی خود تجربه کنید. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد تا با ابزار متنوع و فراوان اسناد مختلف را مشاهده و ویرایش کنید. اگر به دنبال یکی از بهترین و محبوب‌ترین برنامه‌های مدیریت فایل‌های مایکروسافت آفیس در دستگاه اندرویدی‌تان هستید بدون شک Andropen Office بهترین گزینه است.

بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 | Productivity

LastPass

45 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

همه‌ی ما از حساب‌های کاربری در سایت‌ها و شبکه‌های مختلف استفاده می‌کنیم و رمز عبور یا پسورد‌های مختلفی نیز برای هر یک در نظر می‌گیریم. اما به خاطر داشتن همه‌ی پسوردها کار سختی است.این اپ می‌تواند هر پسوردی را در خود ذخیره کند، در نتیجه کافیست تا رمز عبور هر حساب کاربری را یکبار وارد نمایید. قابلیت‌های دیگری همچون حذف پسورد، امنیت، محیط کاربری ساده، وارد کردن حساب کاربری و رمز عبور به صورت خودکار و پشتیبانی از مرورگر‌های مختلف اشاره کرد.

Toggl

46 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

Toggl یک برنامه مدیریت زمان و پیگیری تایم‌های صرف شده است که به شما کمک می‌کند نوع فعالیت و مدت زمانی را که صرف انجام آن می‌کنید ثبت نمایید و پس از آن Toggl گزارش‌ها و نمودار‌های لازم را برای بررسی اینکه زمانتان را چگونه گذرانده‌اید در اختیارتان قرار می‌دهد. Toggl می‌تواند با تقویم شما همگام شود، گزارش‌هایی درباره زمان استفاده شده شما ایجاد کند و حتی پیشنهادهایی برای افزایش کارایی شما ارائه دهد.

Google Assistant

47 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

این اپ نمی‌تواند Google Assistant را به تلفن همراه شما بیاورد، اگر که آن را از قبل روی گوشی تلفن خود نداشته باشید.

می‌توان گفت تنها یک دسترسی آسان از طریق ایجاد shortcut در صفحه اصلی شما ایجاد می‌کند. یک میانبر برای استفاده آسانتر.

Slack

48 معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 قسمت دوم

این اپلیکیشن یک ابزار فوق العاده و ضروری و در عین حال رایگان برای تیم‌هایی است که بخش‌هایی از کار آن‌ها به صورت دورکاری انجام می‌شود. اگر با افرادی کار می‌کنید که حضور فیزیکی در محل کار ندارند، این وسیله می‌تواند جایگزین اتاق جلسات شما باشد. می‌توان از افزونه‌های Google Drive و Dropbox برای ارتباط مستقیم میان اسنادی که از قبل در فضای ابری ذخیره شده و Slack استفاده کرد. بنابراین می‌توانید تیم‌ها و کارمندان خود را در کانال‌ها سازماندهی کنید تا به بهره وری تیم کمک کنید.

حال که با بهترین اپلیکیشن های اندروید در 2021 آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس