4 روش برای یافتن اتاق های جالب در کلاب هاوس

211
0
یافتن اتاق های جالب در کلاب هاوس

Clubhouse یک پلت فرم عالی برای آشنایی با افراد دارای علایق مشابه است همچنین شما می توانید روم های جذاب را به روش های مختلفی پیدا کرده و در آنها مشترک شوید.آیا تا به حال در صفحه اصلی Clubhouse به دنبال یک روم جذاب برای پیوستن به آن بوده اید؟ در اینصورت تنها نیستید در این مطلب 4 روش برای یافتن اتاق های جالب در کلاب هاوس را با هم مرور میکنیم.

Clubhouse یک پلت فرم عالی برای برقراری ارتباط با افراد با علایق مشترک است، اما اگر نتوانید روم هایی را در زمینه و موضوعات مورد علاقه خود پیدا کنید، می تواند به سرعت برایتان خسته کننده شود.

اگر علاقه خود را به برنامه Clubhouse از دست داده اید چون نمی توانید روم های هیجان انگیزی پیدا کنید، به خواندن این مقاله ادامه دهید. ما به شما آموزش خواهیم داد که چگونه در برنامه Clubhouse جست و جو کنید تا بهترین روم ها را متناسب با سلیقه خود پیدا کنید.

روم در کلاب هاوس چیست؟

روم‌ در کلاب هاوس جایی است که می‌توانید در آن مشترک، به گفت و گوها گوش دهید و همچنین در آنها مشارکت کنید. اگر ایده ای دارید، می توانید خودتان یک روم ایجاد کنید. از طرف دیگر، می توانید به روم های دیگر بپیوندید.

اگر قصد دارید به رومی ملحق شوید که از قبل موجود است، نکات زیر به شما کمک می‌کند در مدت زمان لازم برای یافتن آن صرفه‌جویی کنید.

1. علایق خود را در Clubhouse تغییر دهید

پس از ورود به سیستم، Clubhouse معمولاً از کاربران جدید خواسته می شود موضوعات مورد علاقه خود را انتخاب کنند. سپس الگوریتم، روم‌هایی را بر اساس این علایق به کاربران توصیه می‌کند.

با این حال، تعداد کاربران جدیدی که فقط روی گزینه‌های مورد علاقه خود کلیک می‌کنند، چندان زیاد نیست، زیرا اغلب افراد به دنبال این هستند که بتوانند از صفحه علایق رد شوند تا بتوانند سریع‌تر وارد برنامه اصلی شوند. این موضوع مخصوصاً در مورد کسانی که مدت زیادی منتظر مانده اند تا برنامه کلاب‌هاوس در دسترس همه قرار بگیرد، صادق است.

اگر در هنگام ثبت نام در Clubhouse علایق خود را انتخاب کردید، اما اکنون این علایق تغییر کرده اند، می توانید تغییراتی در آنها ایجاد کنید. همچنین اگر احساس می‌کنید روم‌های متناسب با سلیقه شما پیشنهاد نمی‌شود، می‌توانید این کار را انجام دهید.

برای تغییر علایق خود، به Profile > Settings > Interest بروید. صدها عنوان را در این قسمت مشاهده خواهید کرد که می توانید هر تعدادی را که می خواهید انتخاب کنید.

2. به Niche Clubs بپیوندید

اگر علایق خود را تغییر داده‌اید اما هنوز نمی‌توانید روم‌های جالبی را در Clubhouse پیدا کنید، کلاب هاوس این امکان را فراهم می کند تا، هر زمان که رومی در آن میزبانی شود، به شما اطلاع داده شود.

با جستجوی کلمات کلیدی مورد استفاده می توانید کلاب های مرتبط با موضوعات مختلف را پیدا کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید به یک کلاب ارزهای دیجیتال ملحق شوید، می‌توانید هر یک از کلماتی که معمولاً با ارز دیجیتال مرتبط هستند (bitcoin، ethereum و غیره) را در نوار جستجو تایپ کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید، چندین کلاب را مشاهده خواهید کرد که به ارزهای دیجیتال اختصاص داده شده اند.

3. کارشناسان فعال در زمینه های مورد علاقه خود دنبال کنید

روش دیگر برای یافتن روم‌های هیجان‌انگیز در کلاب‌هاوس، دنبال کردن کارشناسان در این زمینه روی پلت‌فرم کلاب هاوس است. با انجام این کار، می‌توانید کلاب هایی را که آنها ایجاد کرده یا در آن مشترک می شوند را ببینید.

به پروفایل این کاربران، نگاه کنید و ببینید آیا رومی شما را مجذوب خود می کند یا خیر. سپس، در هر کدام که برایتان جالب به نظر می رسد عضو شوید.

4. یافتن اتاق های جالب در کلاب هاوس با جستجو در توییتر

توییتر می تواند یک موتور جستجوی عالی باشد به شرطی که بدانید چگونه از آن استفاده کنید. همچنین می تواند به شما کمک کند روم های کلاب هاوس را در زمینه مورد علاقه خود پیدا کنید. فرآیند یافتن روم‌های کلاب‌هاوس در توییتر شبیه به جستجوی صفحه اکسپلور کلاب‌هاوس است.

یک کلمه کلیدی مرتبط را در نوار جستجوی توییتر تایپ کنید، سپسclubhouse را به انتهای آن اضافه کنید. با توجه به مثال ارزهای دیجیتال، می‌توانید « cryptocurrency clubhouse» یا « NFT clubhouse» را جستجو کنید. اسکرین شات های زیر را ببینید تا این مثال برایتان قابل درک تر شود.

در کلاب هاوس برای همه یک اتاق بحث جذاب وجود دارد

کلاب هاوس مکانی عالی برای افرادی است که می خواهند به نظرات مردم در مورد موضوعات مختلف گوش دهند. کارشناسان در زمینه های مختلف هر روز تجربه خود را در برنامه Clubhouse با سایر افراد به اشتراک می گذارند.

از بلاک چین و ارزهای دیجیتال گرفته تا فلسفه، بازاریابی و هنر. با تغییر علایق خود و استفاده از کادر جستجو در Clubhouse و Twitter، همیشه روم های جالبی برای عضو شدن پیدا خواهید کرد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس