4 مورد از بهترین برنامه های ساخت Memoji در اندروید

78
0
برنامه های ساخت Memoji

آیا شما یک کاربر اندروید هستید و تا به حال برایتان پیش آمده است که به ویژگی Memoji آیفون حسادت ‌کنید؟ باید بدانید که تنها نیستید، بسیاری از کاربران اندروید علاقمند به ساختن Memoji های مورد علاقه خود هستند، اما فکر می کنند که این قابلیت تنها در آیفون وجود دارد، در ادامه این راهنما، ما قصد داریم تا به شما برنامه هایی را معرفی نماییم که با استفاده از آنها می توانید به راحتی Memoji های خود را در اندروید بسازید. با استفاده از این اپلیکیشن ها دیگر به دوستانتان که آیفون دارند و می توانند از Memoji ها استفاده کنند، حسودی نخواهید کرد. همراه ما باشید تا با برنامه های ساخت Memoji در اندروید، آشنا شویم.

برنامه های ساخت Memoji در اندروید

Memoji نام یک قابلیت در گوشی های آیفون است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید ایموجی هایی شبیه خودتان بسازید. شما می توانید موارد مختلف را از دسته های مختلف مانند مدل مو، چشم، شکل سر و غیره پیدا کنید و با در کنار گذاشتن همه آنها، Memoji خود را بسازید. سپس می توانید این Memoji را در iMessage برای سرگرم کردن دوستان و خانواده ارسال کنید. Memoji همچنین از دوربین True Depth آیفون برای متحرک شدن و مطابقت با بیان و حرکات دهان شما استفاده می کند. اگرچه، نمی ‌توان نسخه دقیق Memoji را برای اندروید دریافت کرد، اما اپلیکیشن هایی که در ادامه معرفی می کنیم، تا حدودی می توانند همان قابلیت ها را ارائه دهند.

برنامه Bitmoji

اگر از Snapchat استفاده می کنید، ممکن است با Bitmoji آشنا باشید، زیرا Bitmoji نام شرکتی است که صاحب هر دو این برنامه ها می باشد. Bitmoji به شما این امکان را می دهد تا بتوانید یک آواتار کارتونی تمام بدن ایجاد کنید. جالب اینجاست که صفحه‌ کلید Google Gboard از این ایموجی ها پشتیبانی می کرد، اما این مورد در حال حاضر کنار گذاشته شده است. برای ساخت Memoji خود باید Bitmoji را نصب کنید. با استفاده از این اپلیکیشن، می توانید صورت خود را اسکن کنید و Bitmoji به طور خودکار Memoji شبیه شما را ایجاد می کند. از طرف دیگر، شما قادر هستید تا شخصیت مورد خود را از ابتدا بسازید. پس از اتمام، لباس های خود را انتخاب کنید و آواتار خود را در انواع موقعیت های مختلف ببینید. البته Bitmoji مستقیماً با اسنپ چت ادغام می ‌شود، اما یک ویژگی مفید در مورد این اپلیکیشن این است که از Memoji ساخته شده خود می توانید در Gboard نیز استفاده کنید. این بدان معنی است که شما  مجبور نیستید در حین ارسال پیام، مدام اپلیکیشن ها را تغییر دهید و تنها کافی است Memoji های ساخته شده خود را از کی‌برد انتخاب کنید و ارسال نمایید.

Download: Bitmoji (Free)

اپلیکیشن ایموجی AR سامسونگ

اگر صاحب یک گوشی سامسونگ هستید، باید به ویژگی AR Emoji دسترسی داشته باشید، چراکه این ویژگی به شما امکان می ‌دهد بتوانید یک شکل کارتونی شبیه خودتان بسازید. AR Emoji در اکثر گوشی های سامسونگ موجود است و اگر دستگاه به روزتری مانند Galaxy S22 دارید، به لطف برنامه AR Zone، از عملکرد بسیار پیشرفته تر این اپلیکیشن برخوردار خواهید بود.

نحوه تنظیم AR Emoji به مدل گوشی شما بستگی دارد. برای دستگاه های قدیمی سامسونگ، مراحل تنظیم این قابلیت به شرح زیر است :

برنامه دوربین را اجرا کنید.

روی AR Emoji از منوی بالا ضربه بزنید.

دکمه آبی Create My Emoji را انتخاب کنید و سلفی بگیرید.

جنسیت خود را انتخاب کنید و روی Next ضربه بزنید و سپس جادوگر را دنبال کنید.

برای دستگاه های جدیدتر سامسونگ که دارای برنامه AR Zone هستند، فعال کردن قابلیت به شرح زیر می باشد :

برنامه دوربین را اجرا کنید.

از منوی پایین، روی More ضربه بزنید.

روی AR Zone ضربه بزنید.

روی AR Emoji Camera ضربه بزنید.

روی نماد plus ضربه بزنید.

یک عکس بگیرید و سپس، به دنبال جادوگر بروید، جنسیت خود را انتخاب کنید، لباس‌ها را سفارشی کنید و غیره.

برای ساخت استیکرهایی شبیه به خودتان باید به بخش استیکرهای AR Emoji در برنامه AR Zone بروید و برای اشتراک‌ گذاری آثار خود با دیگران در برنامه ‌های پیام‌ رسان، کافی است به قسمت استیکرهای کی‌برد خود بروید تا Memoji خود را پیدا کنید و ارسال نمایید.

برنامه MojiPop

بهترین برنامه های ساخت Memoji در اندروید
بهترین برنامه های ساخت Memoji در اندروید

MojiPop اپلیکیشنی است که صورت شما را به یک کارتون طراحی شده به همراه دست تبدیل می ‌کند و سپس آن را روی استیکرها اعمال می ‌کند. اگر تا به حال فکر کرده اید زمانی که در بالای یک سیاره نشسته اید، چگونه به نظر می رسید و یا وقتی در حال رقصیدن با یک گربه هستید، چه شکلی خواهید بود، می توانید با MojiPop همه این ها را به واقعیت تبدیل کنید!

استیکرهایی که در این اپلیکیشن ارائه می شوند، بسیار زیادند و همه متحرک هستند، این استیکرها بر اساس موضوعاتی مانند دوستان، سفر، عشق و فعالیت‌ های فصلی مانند هالووین دسته بندی شده اند. همچنین، برخی از قابلیت ها غیرقابل دسترس هستند و برای استفاده از آنها باید اشتراکی را پرداخت نمایید، با این حال، محتوای رایگانی که این اپلیکیشن ارائه می دهد بسیار زیاد و سرگرم کننده می باشد. در MojiPop می توانید حداکثر سه آواتار ایموجی مختلف ایجاد کنید. برخی از استیکر ها شامل چندین کاراکتر می شوند و بنابراین همه آواتارهایی که ساخته اید در برخی استیکرها در کنار یکدیگر نمایان می شوند. این بدان معنی است که می توانید استیکر هایی را برای دوستان خود ارسال کنید که هم آواتار شما و هم آنها را شامل می شود. MojiPop صفحه کلید مخصوص به خود را دارد که استفاده از استیکرها در سایر برنامه ها را آسان می کند، اما استفاده از آن توصیه نمی شود. در عوض، می ‌توانید ایموجی ها را مستقیماً از خود برنامه به اشتراک بگذارید و یا آنها را مستقیماً به گالری خود یا سایر برنامه‌ها مانند WhatsApp و Facebook ارسال کنید.

Download: MojiPop (Free, premium version available)

اپلیکیشن EMOJI Face Recorder

برنامه های ساخت Memoji
برنامه های ساخت Memoji

EMOJI Face Recorder اپلیکیشنی معادل قابلیت Animoji در آیفون است. اگرچه این اپلیکیشن قابلیت تبدیل چهره خود به استیکرهایی مانند Memoji را نمی دهد، اما می توانید مشابه آنها را در این اپلیکیشن ایجاد کنید. این برنامه به شما امکان می ‌دهد از میان انواع موجودات سرگرم ‌کننده و شکلک ‌ها، مانند شکلک تک شاخ یا عینک آفتابی، مواردی که به آنها علاقمند هستید را انتخاب کنید و سپس آنها حرکات صورت شما را تقلید خواهند کرد. تنها کافی است یکی از آنها را انتخاب کنید و سپس می بینید که از حالات صورت شما کپی خواهند کرد. همچنین می توانید رنگ و تم پس زمینه اپلیکیشن خود را تغییر دهید. در نظر داشته باشید که ردیابی چهره ممکن است کمی ضعیف عمل کند، درواقع اگرچه آواتار مورد نظر شما با حرکت سر و دهانتان، حرکت می کند، اما برخی حرکات ظریف مانند پلک زدن دقیق نیستند. با این حال، EMOJI Face Recorder هنوز هم برای کمی سرگرمی یک انتخاب خوب است.

دانلود: EMOJI Face Recorder ( رایگان، خریدهای درون برنامه ای در دسترس است)

Memoji خود را در iPhone برای استفاده در Android ایجاد کنید

برنامه هایی که در این لیست معرفی کردیم، دقیقاً مشابه Memoji نیستند، اما تجربه مشابهی را ارائه می دهند. با این حال، اگر آنها به اندازه کافی برای شما رضایت بخش نیستند و می‌خواهید Memoji اصلی را در اندروید داشته باشید، یک راه حل وجود دارد که می توانید از Memoji خود در WhatsApp استفاده کنید. برای ایجاد یک Memoji به شکل خود، باید از آیفون شخص دیگری استفاده کنید. سپس، همه Memoji های ساخته شده را برای خود در واتس اپ ارسال کنید. روی هر استیکر Memoji ضربه بزنید و افزودن به موارد دلخواه را انتخاب کنید.

سپس، این Memoji ها برای ارسال در قسمت استیکرهای WhatsApp شما در دسترس خواهند بود. با این حال، شما نمی توانید به راحتی از آنها در سایر برنامه های پیام رسان استفاده کنید، یا آنها را بدون بازگشت به آیفون تغییر دهید، اما این روش، یک روش خوب برای داشتن Memoji به شمار می آید و یکی از نکات و ترفندهای عالی واتس اپ است. برای استفاده از Memoji در WhatsApp، روی نماد چهره خندان در سمت چپ قسمت پیام ضربه بزنید. بعد، نماد استیکر را در پایین انتخاب کنید. سپس نماد ستاره بالا را انتخاب کنید تا به موارد دلخواه خود بروید. در نهایت روی برچسب Memoji مورد نظر ضربه بزنید.

Download: EMOJI Face Recorder (Free, in-app purchases available)

استفاده از ایموجی های استاندارد را از یاد نبرید!

امیدواریم با استفاده از موارد گفته شده، روشی را پیدا کرده باشید که با استفاده از آن Memoji های مورد علاقه خود را بسازید و برای هر فردی که با او چت می کنید، ارسال نمایید. البته، باید بدانید که در کنار Memoji ها می توانید از استیکرهای متنوع و گیف های جذاب دیگری نیز استفاده نمایید و همچنین ایموجی های موجود در اپلیکیشن های پیام رسان، همیشه در حال رشد و گسترش هستند.

 

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس