نسخه اندروید کلاب هاوس ، نکاتی که باید بدانید

نسخه اندروید کلاب هاوس در حال آماده سازی است و توییت‌های اخیر نشان می‌دهد که ممکن است در اوایل ماه مه ۲۰۲۱ منتشر شود.

29
0
نسخه اندروید کلاب هاوس ، نکاتی که باید بدانید

نسخه اندروید کلاب هاوس در حال آماده سازی است و توییت‌های اخیر نشان می‌دهد که ممکن است در اوایل ماه مه ۲۰۲۱ منتشر شود. در حال حاضر، این برنامه شبکه اجتماعی صوتی فقط برای iOS در دسترس است. Paul Davison، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت، در مصاحبه اخیر خود با Bill Gates، بنیانگذار Microsoft، توسعه این برنامه برای سیستم عامل Android تأیید کرد. بسیاری از شرکت‌های دیگر نیز در حال توسعه ورژن جدیدی از برنامه‌های خود به عنوان یک رسانه صوتی برای رقابت با Clubhouse هستند. یکی از مهمترین دستاوردها در این زمینه، انتشار Twitter Spaces برای Android و iOS است.

نسخه اندروید کلاب هاوس ، نکاتی که باید بدانید

1 نسخه اندروید کلاب هاوس ، نکاتی که باید بدانید

Davison مدیر عامل Clubhouse، در مصاحبه اخیر خود با CNBC و New York Times که توسط Andrew Ross Sorkin گزارش شده، تأیید کرد که تیم وی در حال کار بر روی گسترش این برنامه بر روی گوشی‌های Android هستند. علاوه بر این، توییت اخیر Mopewa Ogundipe (@mopewa_o)، توسعه دهنده Android این برنامه، به تیزر تبلیغاتی این تیم اشاره کرد که تیم در حال کار بر روی ساخت برنامه Android با تلفن هوشمند Google Pixel هستند. توییت دیگری که توسط Morgan Evetts (@morqon) منتشر شده است حاکی از این است که این برنامه ممکن است به زودی در ماه مه ۲۰۲۱ در دسترس باشد.

از زمان رونمایی این برنامه در آوریل ۲۰۲۰، موفقیت چشمگیری کسب کرده است. طبق تخمین‌های شرکت Sensor Tower، بیش از ۱۰ میلیون بار در فوریه ۲۰۲۱ دانلود شده است. در اوایل ماه جاری، این برنامه اعلام کرده بود که در حال راه اندازی یک ویژگی برای کسب درآمد برای سازندگان برنامه است و همچنین ادعا کرد که این برنامه هیچ گونه هزینه‌ای دریافت نخواهد کرد. این شرکت همچنین گفت كه در ابتدا این ویژگی را از طریق یك گروه ارزیابی كوچك آزمایش می‌كند و در نهایت پس از برطرف كردن هرگونه مشکل و ایرادی، به همه مشتریان عرضه خواهد شد.

برای رقابت با Clubhouse، تلگرام ویژگی جدیدی را در برنامه خود به نام Telegram Voice Chats 2.0 راه اندازی کرد. این همچنین یک پلت فرم برای چت کردن به صورت صوتی است که به کاربران این امکان را می‌دهد که تماس‌های خود را ضبط کنند تا در آینده بتوانند به آن‌ها مراجعه کنند، در همان لحظه تماس صوتی مستقیمی با هر تعداد از دوستان خود داشته باشند، مکانیزم بلند کردن دست برای تقاضای صحبت کردن، امکان ارسال لینک‌های دعوت و انتخاب عنوان برای چت صوتی را فراهم کرده است. به طور مشابه، توییتر نیز اعلام کرد که قصد دارد برنامه Twitter Spaces خود را در این ماه منتشر کند.

حال که با نسخه اندروید کلاب هاوس آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس