آغاز به کار ارزی لند؛ امکان خرید ارز دیجیتال به صورت ریالی و بدون نیاز به تتر

51
1
آغاز به کار ارزی لند

اول پرداخت به صورت رسمی سرویس خرید و فروش آنی ارز دیجیتال خود را با عنوان ارزی لند معرفی کرده و این سرویس فعالیت رسمی خود را از اول تیر ماه آغاز کرده است. آغاز به کار ارزی لند یک گام اساسی و مهم در معاملات ارزهای دیجیتال خواهد بود.

مجموعه اول پرداخت با هدف اجرای یک سیستم بهبود یافته و کار آمد برای خرید و فروش آنی ارز دیجیتال و شارژ کیف پول ارزهای دیجیتال اقدام به ارائه پلتفرم ارزی لند کرده است تا کاربران و فعالان حوزه ارزهای دیجیتال قادر به استفاده از مزایا و ویژگی های بهبود یافته و پیشرفته این سرویس باشند.

علی جلالیان، مدیر اجرایی شرکت پردازش کاران تجارت یاشار، در پی این موضوع اظهار داشت:
” ایده طراحی و به کار گیری پلتفرم ارزی لند از نیمه سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و اکنون مفتخر هستیم تا این پلتفرم را به جامعه کریپتو کارنسی ایران معرفی نماییم. پلتفرم ارزی لند، یک پلتفرم خرید و فروش آنی ارز دیجیتال و ثبت سفارش خودکار کریپتو کارنسی است که کاربران می توانند از مزایای دیگر این پلتفرم هم بهره‌مند شوند. در حال حاضر، حدود 100 ارز دیجیتال محبوب و شناخته شده در این پلتفرم به کاربران ارائه می شود. این ارزها بر اساس فاکتورهایی مانند اعتبار و حجم بازار انتخاب شده اند و از جمله کریپتو کارنسی های پرطرفدار به شمار می آیند.”

ارزیلند
ارزیلند

مهندس جلالیان در ادامه اضافه کرد ” پلتفرم ارزی لند در کنار ارائه خدمات مبتنی بر خرید و فروش آنی ارز دیجیتال، شارژ کیف پول ارزهای دیجیتال، از مزایای مهم دیگری برخوردار است. در این پلتفرم موجودی حساب کاربر در والت وب سایت نگهداری نمی شود، همچنین کاربران نیازی به خرید آنی تتر TRC برای تهیه ارز دیجیتال مورد نظر خود را نخواهند داشت و می توانند تنها با واریز ریالی هزینه، در کوتاه ترین زمان ارز دیجیتال مورد نظر خود را دریافت کنند. کاربران با استفاده از این سیستم می توانند در کمتر از 60 ثانیه ارز دیجیتال خریداری شده خود را در اختیار داشته باشند؛ همچنین در پی عملیات نیازی به پرداخت کارمزد برای تبدیل، نخواهند بود.”

مدیر اجرایی شرکت پردازش کاران در ادامه صحبت های خود خاطر نشان کرد ” از مهمترین مزایای ارزی لند این است که کاربران قادر خواهند بود ارز مورد نظر خود را به صورت خودکار خریداری کرده و آن را به هر کیف پول دیجیتالی که مد نظر دارند، انتقال دهند. با استفاده از این سیستم، شارژ کیف پول ارزهای دیجیتال بسیار سریع تر و آسان تر صورت می گیرد. ارزی لند بستری را فراهم کرده تا کاربران در صف پرداخت انتظار نکشند و به سرعت به خدمات خود دسترسی پیدا کنند. کاربرانی که مراحل احراز هویت و ایجاد حساب کاربری خود را در سایت اول پرداخت طی کرده و واجد شرایط استفاده از خدمات اول پرداخت باشند، نیازی به احراز هویت مجدد برای استفاده از پلتفرم ارزی لند نخواهند داشت.”

او در مورد نحوه اعتماد کاربران به ارزی لند اشاره کرد :” اگرچه دارایی کاربران به والت مورد نظر آن‌ها واریز می شود و شارژ کیف پول ارزهای دیجیتال به صورت آنی صورت می گیرد، اما همه این مراحل با امنیت کامل انجام میگیرد. در نظر داشته باشید که همه پرداخت ها و نقل و انتقالات پول در اول پرداخت و ارزی لند با رعایت نکات امنیتی در بالاترین سطح صورت خواهد گرفت. کاربران می توانند برای دریافت مشاوره و راهنمایی های بیشتر با پشتیبانی ارزی لند از ساعت 9 صبح تا 12 شب در ارتباط باشند.”

ارزیلند
ارزیلند

پروژه ارزی لند در دو فاز اجرا خواهد شد که فاز اول آن قابلیت ثبت سفارش را در اختیار کاربران قرار می دهد و همچنین اندیکاتورهای کاربردی برای تحلیل و بررسی بازار در نظر گرفته شده است که کاربران می توانند از آن‌ها استفاده نمایند. در فاز بعدی ارزی لند، قابلیت هایی نظیر سیستم حد ضرر، ربات‌های معامله‌ گر و بازار P2P تتر و ریال در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.”

مهندس جلالیان بیان کرد که در فاز دوم ارزی لند، بستر سوآپ و دی‌اپ با احراز هویت ایرانی در دستور کار قرار خواهد گرفت تا کاربران ایرانی بدون نیاز به صرافی های خارجی قادر به خرید و فروش آنی ارز دیجیتال، شارژ کیف پول ارزهای دیجیتال و خرید آنی تتر TRC باشند.

5/5 - (3 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه برای “آغاز به کار ارزی لند؛ امکان خرید ارز دیجیتال به صورت ریالی و بدون نیاز به تتر

  1. · 26 تیر 1401 در 23:20

    عالی انشالله موفق باشید

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس