آنباکس آیفون 14 پرو اپل

85
0
آنباکس آیفون 14 پرو اپل

به لطف ورود آیفون 14، آیفون 14 پرو مکس، و این، آیفون 14 پرو در دفتر، اکنون کاملاً درگیر فصل آیفون هستیم. زمان بسیار خوبی است، اگر کمی سرش شلوغ باشد، اما یک به یک جعبه گشایی (آنباکس) را بررسی می کنیم. بالاخره به آیفون 14 پرو رسیدیم. در این مقاله به آنباکس آیفون 14 پرو اپل می پردازیم.

آنباکس آیفون 14 پرو اپل

مانند هر آیفون دیگری از سال 2020، آیفون 14 پرو با یک کابل لایتنینگ به USB-C عرضه می شود.

آنباکس آیفون 14 پرو اپل
آیفون 14 پرو اپل

از نظر بصری، بزرگ ترین به روز رسانی آیفون 14 پرو از 13 پرو، ناچ جدید Dynamic Island است. اپل به طور جدی بریدگی فیزیکی را کوچک کرده است، اما notch جدید کمی پایین‌تر قرار گرفته است، و عملاً کمی از صفحه نمایش قابل استفاده را می‌گیرد که شکاف کوچک صفحه بالای آن از آن استفاده نمی‌کند. حداقل از notch قدیمی خسته بهتر به نظر می رسد.

آنباکس آیفون 14 پرو اپل
آنباکس آیفون 14 پرو اپل

به غیر از آن، آیفون 14 پرو چند ارتقاء قابل توجه نسبت به نسل قبلی خود به ارمغان می آورد. صفحه نمایش با حداکثر 2000 نیت روشن تر شده است و اکنون به اندازه کافی هوشمند است که می تواند گزینه نمایشگر همیشه روشن را ارائه دهد. این چیزی شبیه به سه خط متن سفید معمول اندروید روی یک صفحه کاملا تاریک نیست و بیشتر یک نوع کم نور صفحه اصلی آیفون شما است. ما مشتاقیم ببینیم که چگونه بر عمر باتری تاثیر می گذارد.

دوربین اصلی و سلفی بهتر است. دوربین جلو در نهایت دارای فوکوس خودکار است، در حالی که دوربین عریض در نهایت وضوح 12 مگاپیکسل را نقض می کند. رزولوشن آن 48 مگاپیکسل بالاتر است، اما سنسور آن نیز بزرگ تر و 1/1.28 اینچ است.

آنباکس آیفون 14 پرو اپل
آنباکس آیفون 14 پرو اپل

این چهار پیکسل را در یک پیکسل بزرگ 2.44 میکرومتری ترکیب می کند و تصویر نهایی 12 مگاپیکسلی را به دست می آورد. این به معنای عمق میدان کمتر – بوکه بیشتر – نور بیشتر – حالت شب بهتر – رنگ‌های بهتر و به لطف موتور فوتونیک جدید، جزئیات بهبود یافته است. حتی می توانید وضوح کامل 48 مگاپیکسل را از طریق ProRaw ضبط کنید.

gsmarena

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس