آپدیت جدید اسپاتیفای : دکمه جدید Spotify به جای دکمه “Play” 

63
0
آپدیت جدید اسپاتیفای

Spotify دارای یک دکمه shuffle است که موزیک ها را به صورت تصادفی و بدون ترتیب پخش میکند. خوشبختانه Spotify در حال اضافه کردن یک دکمه جدید است که می تواند شما را از روشن و خاموش کردن این دکمه هنگام پخش یک لیست جدید نجات دهد. در این خبر به بررسی آپدیت جدید اسپاتیفای می پردازیم.

آپدیت جدید اسپاتیفای

اگر در حال گوش دادن به Spotify با shuffle فعال هستید، زمانی که روی آلبوم یا لیست پخش دیگری کلیک می‌کنید، معمولا روشن می‌ماند و اهنگ ها بدون ترتیب پخش میشوند. اگر ترتیب آهنگ ها برای شما مهم است روشن بودن shuffle آزاردهنده است. اگر فراموش کرده‌اید که shuffle را قبل از پخش یک لیست موزیک خاموش کنید، باید shuffle را خاموش کنید، موزیک دیگری را پخش کنید و لیست پخش مورد نظر را دوباره پلی کنید. 

Spotify اکنون شروع به راه‌اندازی دکمه‌های پخش جداگانه برای لیست‌های پخش و آلبوم‌ها کرده است. با فشردن دکمه play و shuffle غیرفعال لیست اهنگ های آلبوم پخش میشوند، در حالی که shuffle فعال ترتیب پخش آهنگ ها را بهم میزند.

Spotify در هفته های آینده دکمه جدید را برای اندروید، آیفون و آیپد عرضه می کند. این دکمه فقط برای مشترکین Spotify Premium در دسترس خواهد بود. حساب‌های رایگان قادر به پخش لیست های موزیک به ترتیب نیستند. اسپاتیفای هنوز اعلام نکرده است که دسکتاپ و برنامه های وب چه زمانی دکمه جدید را دریافت می کنند، اما امیدواریم که به زودی این گزینه فعال شود.

منبع : howtogeek

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس