آیا تلفن ویپ سیسکو بخریم

90
0
تلفن ویپ سیسکو

تلفن ویپ سیسکو؛ تلفن سیسکو VoIP و IP به صورت فزاینده ای در بین شرکت های بزرگ و مصرف کنندگان محبوب می شوند. برای بسیاری از مردم، پروتکل اینترنت (IP) چیزی بیش از یک روش برای انتقال داده ها به حساب می آید، در واقع ابزاری است که طیف گسترده ای از برنامه های تجاری را ساده و ساده تر می سازد.
تلفن بارزترین مثال برای این موضوع خواهد بود. VoIP یا صدا از طریق IP همچنین پایه و اساس برنامه های پیشرفته تر ارتباطات یکپارچه، از جمله وب و کنفرانس ویدیویی است که می‌تواند نحوه انجام فعالیت های تجارت شما را متحول سازد.

ویژگی تلفن ویپ سیسکو

تلفن ویپ سیسکو چیست، اصطلاحات مفید به شما کمک می کنند پتانسیل این فناوری را بیاموزید، VoIP به روشی برای برقراری تماس های تلفنی با استفاده از یک شبکه داده IP، چه در اینترنت و چه در شبکه داخلی خود اشاره دارد. یکی از جذابیت های اصلی تلفن VoIP توانایی آن برای کمک به کاهش هزینه ها است؛ زیرا تماس های تلفنی به جای شبکه شرکت و سازمان تلفن از طریق شبکه داده انجام می شوند.
تلفن IP مجموعه کاملی از خدمات فعال VoIP از جمله اتصال تلفن ها برای ارتباطات را در بر می گیرد. خدمات مرتبطی مانند طرح های صورتحسابی و شماره گیری و ویژگی های اساسی دیگر مانند کنفرانس، انتقال، فوروارد و نگه داشتن یا Hold، تمامی این خدمات ممکن است قبلا توسط یک PBX ارائه شده باشد.

ارتباطات تلفن ویپ سیسکو

ارتباطات IP شامل برنامه های تجاری ای است که ارتباطات را برای فعال کردن ویژگی هایی مانند پیام رسانی یکپارچه، مراکز تماس یکپارچه، و کنفرانس های رسانه‌ای غنی با صدا، داده و ویدئو تقویت می‌ کند. ارتباطات یکپارچه ارتباطات IP را با استفاده از فناوری هایی نظیر پروتکل شروع جلسه (SIP) و حضور همراه با راه حل های محرک برای یکپارچه سازی و به سادگی همه اشکال ارتباطات، مستقل از مکان، زمان یا دستگاه، یک قدم جلوتر خواهد برد.

تلفن ویپ سیسکو و کیفیت خدمات

تماس تلفنی اینترنتی عمومی، از اینترنت برای اتصال تماس های تلفنی به ویژه برای مصرف کنندگان استفاده می کند. اما بیشتر مشاغل از تلفن IP در شبکه های خصوصی مدیریت شده خود استفاده می کنند؛ زیرا به آن ها این امکان را می دهد تا امنیت و کیفیت خدمات را بهتر مدیریت کنند. شرکت ها با استفاده از شبکه های خود، کنترل بیشتری در تضمین کیفیت صدا ارائه خواهند داد.

مزایای تلفن ویپ سیسکو

تلفن های VoIP سیسکو یا وضوح صدا در یک کسب ‌وکار از سیستم تلفن سنتی برتر به حساب می آیند. به طور معمول، با توجه به اینکه کسب و کار شما به تماس های مشتری وابسته است یا خیر، کیفیت تماس را بالاتر از همه چیز دیگری افزایش دهید. برای تشخیص سمت مدیریت شرکت، می توانید پشتیبانی را به عنوان عاملی برای دریافت تماس از مشتریان تصور کنید.

چه مشتریان بخواهند یا نه، نماینده باید بتواند به وضوح آن را بشنود و مطابق با آن پاسخ دهد. به طور کلی تلفن های ویپ، گزینه موجه و قابل قبولی برای سازمان ها و شرکت های امروزی معرفی می شوند و به همین دلیل ما به شما تلفن های ویپ برند سیسکو را معرفی می کنیم تا به بهترین نحو خدمات ارتباطی مربوط به برقراری تماس را ایجاد کنید.
همانطور که گفتیم تلفن های ویپ به کاهش هزینه های ارتباطی شما کمک می کنند بنابراین شما دغدغه ای از بابت پرداخت هزینه های هنگفت با برقراری تماس ها نخواهید داشت. از طرفی قابلیت های دیگری نظیر، بی سیم، وجود هدست، امکان فعالیت دورکاری و… این تلفن ها را در مقایسه با تلفن های سنتی به گزینه بهتری تبدیل کرده است.

تفاوت استفاده از تلفن ویپ سیسکو

بزرگترین تفاوت استفاده از VoIP در وضوح صدا و کارایی سیستمی است که از آن استفاده می کند. در حالی که استفاده از پهنای باند اینترنت هنگام استفاده از VoIP درست است، پیشرفت ‌ها در زمینه فشرده ‌سازی داده ‌ها اجازه می ‌دهد تا کانال ‌های صوتی بسیار بیشتری در کانال داده‌ای که فقط یک خط تلفن معمولی را شامل می‌ شود، ادغام کنند.
این به این معنی است که اگر بتوانید حداکثر 7 تا 10 کانال داده صوتی واقعی را در خط DSL اینترنت خود فشرده کنید، این معادل این است که حداکثر 10 نفر با استفاده از یک خط تلفن معمولی با یکدیگر صحبت خواهند کرد.

نه تنها این موضوع بلکه می‌ توانید با استفاده از اینترنت مشابهی که همه از آن استفاده می‌کنند، داده ‌های صوتی را در زمان واقعی فشرده کنید، می‌ توانید از بقیه اینترنت برای موارد دیگری مانند مدیریت برنامه وب خود برای تلفن ویپ سیسکو استفاده کنید. برای پاسخ به سوالی که مشتری به شما داده است جستجو کنید یا حتی مشتریانی را که باید تماس بگیرید و موارد دیگر را دنبال کنید.

کانال داده صوتی تلفن ویپ سیسکو

مزیت اصلی استفاده از سیسکو VoIP تعداد زیادی کانال داده صوتی است که می توانید از طریق خطوط تلفن معمولی استفاده کنید. این با این واقعیت همراه است که VoIP نیز به سیستم‌ های تلفن سنتی یکپارچه شده است، به طوری که می ‌توانید با هر کسی، در هر کجای دنیا در زمان واقعی تماس بگیرید. با گسترش فناوری ‌های تلفن Voice over IP (VoIP)، تلفن ‌های ویپ سیسکو به دلیل انتخاب گسترده مدل ‌هایی که طیف وسیعی از نیازها را پوشش می‌ دهند، به یک انتخاب محبوب تبدیل شده‌اند. اگر به انواع تلفن ویپ نیاز دارید و یا در زمینه ویپ با مشکل مواجه شده اید می توانید وارد سایت نت یک شوید و از آن ها برای این موارد درخواست کمک کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی اول نیوز در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

4.8/5 - (6 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس