احتمال بروز تغییرات در صفحه اصلی گوگل

79
0
تغییرات در صفحه اصلی گوگل

همه ما در طول روز از صفحه اصلی گوگل استفاده می کنیم و با استفاده از آن می توانیم جواب تمامی سؤالات را بیابیم و کارهای خود را به سرعت پیش ببریم. همان طور که می دانید، موتور جستجو گوگل در طی سال های اخیر تغییرات قابل توجهی در صفحه اصلی خود به وجود نیاورده است. اما اخیرا به نظر می رسد این شرکت قصد اعمال تغییراتی کاربردی در صفحه اصلی گوگل را دارد تا کاربران بتوانند علاوه بر استفاده از این موتور جستجو اطلاعات دیگری را از صفحه اصلی آن دریافت کنند. در ادامه با اول نیوز باشید تا به صورت مختصر تغییرات در صفحه اصلی گوگل را بررسی نماییم.

تغییرات در صفحه اصلی گوگل

صفحه اصلی گوگل یکی از بهترین و آسان ترین رابط کاربری هایی را دارد که افراد بسیاری می توانند از آن بهره‌مند شوند. درواقع زمانی که صفحه مرورگر را باز می کنید با یک صفحه رو به رو می شوید و یک باکس در مقابل شما قرار دارد و دیگر ابزار دیگری در این صفحه مشاهده نمی کنید. اما این صفحه ممکن است در آینده نزدیک دستخوش تغییراتی شود، زیرا برخی از کاربران اخیرا تفاوت های قابل توجهی را در Google.com مشاهده می کنند.

به نظر می رسد تغییرات اولیه ای که در این موتور جستجو دیده شده تنها در ورژن دسکتاپ گوگل قابل مشاهده باشد . این صفحه جدید دارای ویجت‌ ها یا بخش‌های زیادی در پایین صفحه است که اطلاعات ضروری را در کنار کادر جستجوی استانداردی که می‌شناسید در اختیار شما قرار می‌دهد.

امکانات اضافه شده به صفحه گوگل

پیش بینی می شود که گوگل در حال آزمایش این صفحه اصلی جدید است و هنوز امکان دسترسی به آیتم های جدید این صفحه برای همه کاربران در دسترس نیست و ممکن است در حال حاضر برخی با باز کردن صفحه گوگل تنها با باکس جستجو رو به رو شوند و هیچ کدم از آیتم ها را مشاهده نکنند. با این حال، کسانی که صفحه اصلی و جدید گوگل را در اختیار دارند، ویجت‌ هایی را در زمینه وضعیت آب ‌ وهوا، آیتم های پر طرفدار، آنچه باید تماشا کنیم، اخبار سهام ها و بازار، رویدادهای محلی و اخبار COVID مشاهده خواهند کرد.

این آیتم ها همگی از کاربردی ترین آیتم هایی هستند که می توانند در صفحه اصلی مرورگر قرار بگیرند و برای کاربران مزاحمتی ایجاد نخواهند کرد و طوری در صفحه قرار گرفته اند که کاربران حتی می توانند بدون توجه به آن ها، مانند گذشته از این موتور جستجو استفاده کنند. البته گوگل در پایین صفحه، گزینه ای با عنوان “پنهان کردن محتوا” قرار داده است تا به کاربرانی که علاقه ای به این آیتم ها ندارند، این فرصت را بدهد با کلیک بر آن، ویجت ها را از صفحه حذف کنند و صفحه جستجوی ساده Google را ببینند.

مشخص نیست که آیا این یک صفحه اصلی آیتم های اضافه و امکانات گسترده تری را خواهد داشت یا به همین صورت ارائه می شود، زیرا گوگل هنوز به طور رسمی چیزی را اعلام نکرده است. باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا با گذشت زمان، عرضه گسترده‌تری برای صفحه اصلی جدید Google وجود دارد یا خیر.

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس