9 پیش بینی ارز دیجیتال برای سال 2021 | کریپتوکارنسی های 2021

از زمان ظهور بیت کوین در سال ۲۰۰۹ با جهش‌های چشمگیری روبرو شده است. در ادامه به 9 پیش بینی ارز دیجیتال برای سال 2021 می‌پردازیم.

28
0
9 پیش بینی ارز دیجیتال برای سال 2021

از زمان ظهور بیت کوین در سال ۲۰۰۹، فضای Cryptocurrency در این دهه با جهش‌های چشمگیری روبرو شده است. این صنعت برای رشد بیش‌تر باید با حریم خصوصی داده‌ها، مسائل مقیاس پذیری و دستورالعمل‌هایی از سوی مسئولین روبرو شود. اکنون بازار بسیار بالغ و تکامل یافته شده است و قابلیت بهبود دارد. زیرساخت‌های فنی و پایگاه کاربری مناسبی در حال حاضر وجود دارد و زمان افزایش پذیرش و به کارگیری Cryptocurrency‌ها توسط اشخاص و شرکت‌ها در سال ۲۰۲۱ فرا رسیده است. استفاده از Cryptocurrency‌ها در سال ۲۰۲۰ به شدت اوج گرفته است و این روند در سال ۲۰۲۱ نیز ادامه خواهد داشت. امسال به دلیل افزایش تقاضا از سوی موسسات سرمایه گذاری، بیت کوین رکورد ۴۱۰۰۰ دلار را کسب کرد. در ادامه به 9 پیش بینی ارز دیجیتال برای سال 2021 می‌پردازیم.

9 پیش بینی ارز دیجیتال برای سال 2021

مشارکت بیش‌تر از سوی تریدرهای حرفه‌ای

2 9 پیش بینی ارز دیجیتال برای سال 2021

افزایش قابل توجهی در حجم معاملات و نقدینگی با مشارکت تریدرهایی که با حجم بالایی از خرید و فروش crypto سروکار دارند، مشاهده می‌شود. این امر منجر به اعتبار بیش‌تر و افزایش اعتماد به نفس سرمایه گذاران می‌شود. هاوینگ بیت کوین (هر چهار سال یکبار میزان تولید بیت کوین‌های جدید به شکل ناگهانی نصف می‌شود)، که منجر به کاهش عرضه شد نیز یکی از دلایل اصلی افزایش چشمگیر قیمت آن بوده است. موسسات سرمایه گذاری پول خود را از صندوق‌های بازنشستگی، صندوق‌های سرمایه گذاری مشترک، صندوق‌های پوشش ریسک و سرمایه گذاری‌های شرکتی به Cryptocurrency منتقل خواهند کرد.

استیبل کوین‌ها (ارز دیجیتال با ارزش پایدار) سریع‌تر رشد می‌کنند

استیبل کوین‌ها به دلیل نوسان کم و استفاده از آن برای متنوع سازی مطلوب پرتفوی، بسیار مورد توجه سرمایه گذاران قرار می‌گیرد. گردش استیبل کوین‌ها در سال ۲۰۲۰ به طور چشمگیری ۵۰۰٪ افزایش یافته است. این امر می‌تواند با حمایت ارز fiat (یک پول قانونی است که ارزش خود را از دولت صادرکننده‌اش می‌گیرد و برخلاف پول کالایی ارزش آن به یک کالای فیزیکی بستگی ندارد)، crypto ،commodity (هر جنس یا سرویسی است که می‌تواند با دیگر جنس‌ها یا سرویس‌ها مبادله یا تعویض شود) و یا سهام Seigniorage (تفاوت بین ارزش پول و هزینه تولید و توزیع آن است) صورت گرفته باشد. سقف بازار استیبل کوین‌ها بالغ بر ۳۴/۶۵ میلیارد دلار با حجم بزرگ معاملات در یک دوره ۱۴۴/۴۳ میلیارد دلار است.

تقاضا برای استیبل کوین‌ها مانند USDT ،USDC ،DAI ،BUSD و TUSD به دلیل نوسانات شدید در بازار Cryptocurrency، بسیار زیاد است. که می‌تواند به عنوان ذخیره ارزش (نوعی دارایی‌ که ارزش خود را بدون استهلاک حفظ می‌کند)، و یک واحد حساب (یک واحد پولی استاندارد برای اندازه گیری ارزش و هزینه کالاها، خدمات یا دارایی‌ها است) استفاده شود، و نقدینگی کافی و ریسک کم را فراهم کند، و به طور گسترده‌ای در بازار پذیرفته شده است و می‌تواند در هر روز هفته معامله شود. انتظار می‌رود استیبل کوین Facebook به نام Diem امسال رونمایی شود که با PayPal ،Mastercard و Visa رقابت خواهد کرد. Diem همچنین به راحتی می‌تواند با بیت کوین و Altcoins معامله شود.

پیش بینی ارز دیجیتال | شفافیت بیش‌تر در مقررات و مالیات

3 9 پیش بینی ارز دیجیتال برای سال 2021

از مسئولین انتظار می‌رود که دستورالعمل‌هایی در مورد به رسمیت شناختن ارزهای دیجیتال را تصویب کنند. که باعث می‌شود ساده و پربازده‌تر و سازمان یافته‌تر شود. با پرداخت مالیات، مبادلات Cryptocurrency می‌تواند به یک تجارت قانونی تبدیل شود و همچنین درآمد زیادی را برای دولت به همراه خواهد داشت. سرویس درآمدهای داخلی (IRS) ایالات متحده از مالیات دهنده‌ها خواسته است تا معاملات مالی خود را با هر واحد پول مجازی به طور اجباری فاش کنند. از صرافی‌ها خواسته می‌شود تا اطلاعات را به طور یکنواخت و به موقع به اشتراک بگذارند. با توجه به اینکه دولت هند در اول فوریه با Union Budget خود همراه خواهد شد، فرضیات در مورد Cryptocurrency به این صورت است که با آن به عنوان یک دارایی غیرمنقول رفتار شود و به همین ترتیب مالیات دریافت می‌شود. مالیات وضع شده در حال حاضر به صورت ۲۰٪ از سود سرمایه ای بلند مدت و ۱۵٪ برای سود سرمایه‌ای کوتاه مدت است و ممکن است با توجه به پیشنهادات اداره اطلاعات اقتصادی مرکزی، ۱۸٪ GST از معاملات بیت کوین اخذ شود.

ظهور صرافی‌های Cryptocurrency کاملاً جدید

با حمایت مالی فعال از طرف سرمایه گذاران خطرپذیر (VC)، کارآفرینان در حال اجرای پروژه‌های Crypto خود برای موفقیت در این صنعتی که به سرعت در حال رشد است، هستند. که این امر منجر به رقابت بهتر در بازار خواهد شد. کاربران از ویژگی‌های جدیدتر، تسهیلات مبادله در انواع دارایی‌ها و اقدامات امنیتی پیشرفته، بهره مند خواهند شد. هم اکنون، ۲۹۳ صرافی مختلف Cryptocurrency در بازار وجود دارد و مطمئناً امسال این تعداد افزایش خواهد یافت.

پیش بینی ارز دیجیتال | استفاده بیش‌تر از پرداخت‌های بیت کوین

5 9 پیش بینی ارز دیجیتال برای سال 2021

برخی از شرکت‌های بزرگ مانند PayPal ،Walmart ،Amazon و JP Morgan پیش از اینها، از استفاده Cryptocurrency در تجارت روزمره خود استقبال کرده‌اند. کاربران می‌توانند از ارزهای دیجیتال مختلف برای انتقال وجوه خود، پرداخت همتا به همتا (P2P) و خرید محصولات مختلف استفاده کنند. همچنین می‌تواند به عنوان وسیله‌ای برای جلوگیری از تورم و رکود در بازار سهام مورد استفاده قرار بگیرد. Cryptocurrency‌ها قبل از دارایی‌های معروف دنیای واقعی، مانند املاک و مستغلات و طلا، به عنوان یک راه سرمایه گذاری مناسب و رو به رشد ارزیابی می‌شوند.

ارزهای دیجیتال توسط بانک‌های مرکزی

برای افزایش اعتماد و اطمینان صاحب منصب‌ها، بانک‌های مرکزی در تلاش هستند تا ارزهای دیجیتالی خود را برای گردش گسترده در بازار توسعه دهند.

این کار کمک می‌کند تا از استفاده از crypto‌ها برای فعالیت‌های غیرقانونی مانند قاچاق مواد مخدر، پولشویی و تأمین مالی تروریسم جلوگیری شود. همچنین منجر به دیجیتالی شدن سیستم مالی سنتی خواهد شد. کشورهایی مانند چین نسخه دیجیتالی ارز فیات Yuan را عرضه کرده‌اند و استفاده از آن را در شهرهایی مانندShanghai ، Beijing و Shenzhen مورد آزمایش قرار داده‌اند. Yuan دیجیتال با شرکت‌های پرداختی مانند Alipay و WeChat Pay در بازار چین رقابت خواهد کرد. بیش از ۴۰ کشور در مراحل مختلف دیجیتالی کردن ارزهای فیات خود هستند.

پیش بینی ارز دیجیتال | DeFi متداول‌تر خواهد شد

1 9 پیش بینی ارز دیجیتال برای سال 2021

فضای DeFi، با بیش از ۲۶/۵ میلیارد دلار سرمایه حبس شده در برنامه‌های مالی مختلف، در حال رشد است. رونمایی رسمی از Ethereum 2.0 به راه حل‌های بیشتر DeFi برای دستیابی به بازار کمک می‌کند و منجر به تجربه کاربری بهتر و شبکه‌ای قوی‌تر بدون احتمال ازدحام می‌شود. برای اطمینان از تعامل پذیری بیش‌تر در صنعت، انتظار می‌رود همکاری‌های بیش‌تری در پروژه‌های مختلف اتفاق بیفتد. ارزش کل قفل شده انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۱ به ۱۰۰ میلیارد دلار برسد و توکن‌های DeFi تقاضای بیش‌تری در بازار بدست آورند.

توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) خریداران وفادار بیش‌تری را به خود جلب می‌کنند

NFT‌ها با ارائه موارد مختلف مانند کالاهای ورزشی، آثار هنری و بازی‌ها به بازار هجوم آورده‌اند. می‌تواند در صنایع مختلف مانند املاک و مستغلات، مدیریت رویدادها، رسانه‌ها، سرگرمی و مدیریت هویت مورد استفاده قرار گیرد. توکن‌های غیر قابل تعویض از مقررات مثبت، زیرساخت فنی بهتر، هزینه‌های معاملاتی کم و افزایش استفاده از تکنولوژی بلاکچین بهره خواهند برد.

پیش بینی ارز دیجیتال | آینده Ripple بعد از دادخواست

4 9 پیش بینی ارز دیجیتال برای سال 2021

یکی از Cryptocurrency‌های بسیار پر تقاضا در جهان، Ripple است که با دادخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ثبت شده است. از آنجا که Ripple به عنوان یک اوراق بهادار ثبت نشده و هیچ گونه معافیت مالیاتی نیز به آن اعطا نشده است، SEC مجبور است Ripple را از لیست صرافی‌های crypto اصلی مانند Binance و Coinbase خارج کند. با این وجود، تقاضای زیادی از سوی سرمایه گذاران در آسیا به همراه داشته است که از آن برای انتقال پول استفاده می‌کنند. این امر بر شرایط crypto جهانی و اعتماد سرمایه گذاران تأثیر خواهد گذاشت زیرا قبل از خرید Cryptocurrencyها محتاط خواهند بود.

حال که با 9 پیش بینی ارز دیجیتال برای سال 2021 آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس