اسکوتر برقی شیائومی Xiaomi 4 Pro عرضه شد.

102
0
اسکوتر برقی شیائومی

شیائومی اکنون از جدیدترین اسکوتر برقی خود با نام Xiaomi Electric Scooter 4 Pro در اروپا رونمایی کرده است. اسکوتر برقی شیائومی 4 پرو برای مدتی موضوع گمانه‌زنی ها بود و اخیرا تأیید شد که این اسکوتر الکترونیکی توسط Segway-Ninebot تولید خواهد شد. Scooter 4 Pro در اروپا در دسترس خواهد بود، اما این شرکت در تاریخ عرضه آن مادر است.

اسکوتر شیائومی 4 پرو از طراحی مشابه مدل های قبلی خود بهره می برد. داکثر سرعت آن 25 کیلومتر بر ساعت است و با هر بار شارژ کامل، بردی حدود 45 کیلومتر دارد. Electric Scooter 4 Pro دارای باتری 12400 میلی آمپر ساعتی است و می تواند تا 700 وات برق ذخیره کند.

اسکوتر برقی شیائومی
اسکوتر برقی شیائومی

وزن آن حدود 16.5 کیلوگرم است و می تواند تا 120 کیلوگرم بار حمل کند. اسکوتر الکترونیکی ایستاده با لاستیک های آب بندی 10 اینچی و ترمز دیسکی با عملکرد دوگانه عرضه می شود، علاوه بر این به طور کلی راندمان کنترل را بهبود می بخشد. دارای یک سیستم E-ABS در چرخ جلو و یک سیستم بازیابی انرژی جنبشی است (KERS).

اسکوتر الکترونیکی جدید شیائومی با پیشرفت های قابل توجهی از اسکوتر برقی 3 لایت ساخته شده توسط Navee ارائه می شود. برای رفت و آمدهای کوتاه مناسب خواهد بود و ظرفیت حمل بار آن نیز مفید است. این اسکوتر الکترونیکی دارای طول 1.2 متر و ارتفاع 1.24 متر است. اسکوتر شیائومی 4 پرو را می توان به راحتی در خودرو حمل کرد اما ممکن است کاملاً تا نشود. جزئیات بیشتر و تاریخ عرضه اسکوتر الکترونیکی جدید در تاریخ بعدی اعلام خواهد شد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس