انتشار تصویر از انیمیشن Elemental پیکسار

113
0
انیمیشن Elemental پیکسار

طرفداران پیکسار هنوز به دنبال کشف جزییات بیشتری از جدیدترین پروژه ای استودیو، یعنی Elemental (المنتال) هستند و از همین رو EW به تازگی تصویر جدیدی از این انیمیشن و دو شخصیت اصلی آن منتشر کرده است. برای آن دسته از مخاطبانی که با این انیمیشن ناآشنا هستند، می‌توان گفت Elemental در دنیایی جریان دارد که عناصر آب، آتش، خاک و هوا زنده هستند و در جهان خاص خود زندگی می‌کنند. در این خبر به بررسی انیمیشن Elemental پیکسار می پردازیم.

انیمیشن Elemental پیکسار

این انیمیشن حول عنصر آتش به نام امبر لومن (با صداپیشگی لیه لوئیس) و عنصر آب وید ریپل (با صداپیشگی مامودو آتی) تمرکز دارد که شخصیت‌هایی متضاد دارند. کارگردانی این انیمیشن برعهده پیتر سون (سازنده The Good Dinosaur) است و دنیس ریم (با سابقه کار روی Cars 2 تهیه کنندگی آن را برعهده دارد. در تصویر جدید منتشر شده دو شخصیت اصلی داستان را مشاهده می‌کنید:

انیمیشن Elemental پیکسار
انیمیشن Elemental پیکسار

در این عکس دو عنصر آب و آتش در یک خیابان روبروی هم ایستاده و مشغول صحبت هستند. همچنین می‌توانید مناظر باشکوهی را در پس زمینه با ساختمان‌های آبی و زمردی و کریستال‌های نارنجی و بنفش مشاهد کنید. امبر و وید غرق گفتگو هستند و ظاهر آن‌ها با وجود پس‌زمینه خیره‌کننده، شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. دوران کودکی سون در نیویوک ایده اصلی پشت ساخت این انیمیشن بوده است. در ادامه می‌توانید خلاصه داستان انیمیشن Elemental را مطالعه کنید:

داستان شخصیت امبر (آتش) را معرفی می‌کند؛ یک زنی جوان، سرسخت، تندخو و آتشین که دوستی‌ او با مردی بامزه، شیطون و آسان‌گیر به نام وید (آب) و باورهای او درباره دنیایی که در آن زندگی می‌کند او را به چالش می‌کشد.

پیکسار همچنین در نمایشگاه D23 امسال از انیمیشن Inside Out 2 رونمایی کرد که طرفداران باید در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۵ خرداد ۱۴۰۳) منتظر اکران آن باشند.

comicbook

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس