کسب درآمد با ماین بیت کوین از بازی رولر کوین (Rollercoin)

بازی رولر کوین بر اساس ارز رمزنگاری شده است و شما می‌توانید از آن بیت کوین دریافت کنید در ادامه به کسب درآمد از Rollercoin می‌پردازیم

84
0
کسب درآمد با ماین بیت کوین از بازی رولر کوین (Rollercoin)

بازی رولر کوین بر اساس ارز رمزنگاری شده است و شما می‌توانید از آن بیت کوین دریافت کنید. به نظر می‌رسد شگفت انگیز است که بتوانید چند بازی جالب انجام دهید و بیت کوین کسب کنید، این دقیقاً همان چیزی است که این سایت ارائه می‌دهد. در ادامه به کسب درآمد از بازی رولر کوین (Rollercoin) می‌پردازیم.

مطالب زیر را مطالعه کنید:

چگونه می توانیم بیت کوین رایگان دریافت کنیم؟

آشنایی با مشکلات زیست محیطی مصرف انرژی بیت کوین

 

ماین بیت کوین از بازی رولر کوین (Rollercoin)

1 کسب درآمد با ماین بیت کوین از بازی رولر کوین (Rollercoin)

تمام هیجان استخراج و کسب درآمد، بدون جزئیات خسته کننده از فرایند واقعی، در این سایت وجود دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک شخصیت بسازید و بازی‌ها را انجام دهید.

شما می‌توانید کاراکتر بازی را ارتقا دهید، به ماجراجویی بپردازید، با دوستان بازی کنید. سپس می‌توانید پول را برداشت کرده یا در بازی سرمایه گذاری کنید. در اینجا یک راهنمای کوچک برای Rollercoin (وب سایت رسمی) و چند نکته و هک وجود دارد که می‌تواند در این راه به شما کمک کند.

چگونه می‌توان با Rollercoin از طریق اینترنت درآمد کسب کرد؟

2 کسب درآمد با ماین بیت کوین از بازی رولر کوین (Rollercoin)

 

رولر کوین یک بازی است که درک و بازی آن بسیار آسان است. شما همانند زندگی واقعی در حال استخراج بیت کوین هستید و درآمد شما بستگی به قدرت استخراج شما دارد.

این قدرت با موارد زیر افزایش می‌یابد:

  • انجام بازی ها در سایت؛
  • خرید معدنچیان برای انجام کار؛

بازی‌ها جالب‌ترین راه برای افزایش قدرت استخراج شما هستند، اما از طرف دیگر، قدرت استخراج بدست آمده از این طریق تنها ۲۴ ساعت طول می‌کشد، بنابراین استراتژی بهتری برای سرمایه گذاری در معدنچیان است. به این ترتیب شما حتی اگر خودتان بازی نمی‌کنید، درآمد کسب می‌کنید. همه اینها را می‌توانید روی تلفن خود انجام دهید، زیرا رولر کوین دارای اپلیکیشن نیز است.

این بازی رایگان است، به دلیل ظاهر و احساس پیکسلی. شما از یک دفتر و کامپیوتر قدیمی شروع می‌کنید و با پیشرفت در بازی و کسب درآمد می‌توانید شخصیت و محیط خود را ارتقا دهید.

همچنین می‌توانید این پول را برداشت کنید یا حتی بهتر است از آن برای خرید معدنچیانی استفاده کنید که کار شما را انجام دهند. از این طریق می‌توانید درآمد ثابتی داشته باشید.

چگونه می توان از رولر کوین پول برداشت کرد؟

3 کسب درآمد با ماین بیت کوین از بازی رولر کوین (Rollercoin)

برداشت پول از Rollercoin بسیار ساده است. هنگام بازی، ساتوشی یا کوچک‌ترین واحد بیت کوین را به دست می‌آورید. درست مانند زندگی واقعی، پول به کیف پول شما می‌رود و از آنجا به بعد می‌توانید انتخاب کنید که با آن چه کنید.

اگر می‌خواهید آن را برداشت کرده و به کیف پول بیت کوین خود ارسال کنید، کافی است Wallet را انتخاب کرده و آدرس کیف پول بیت کوین معتبر را وارد کنید. پس از وارد کردن مقدار مورد نظر و تأیید، انتقال انجام می‌شود و نیازی به اقدامات دیگر نیست.

آیا Rollercoin قانونی است؟

به سختی می‌توان باور کرد که فقط با انجام چند بازی ساده می‌توانید درآمد کسب کنید، بنابراین اغلب می‌شنوید که Rollercoin کلاهبرداری است. تجربه داستان متفاوتی را به ما نشان می‌دهد زیرا Rollercoin یک راه قانونی و سرگرم کننده برای کسب درآمد است.

شما همیشه می‌توانید مقدار دقیق ساتوشی متعلق به خود را مشاهده کنید و می‌توانید آن را بدون مشکل به کیف پول بیت کوین خود منتقل کنید. تنها چیزی که باید مراقب باشید استفاده از ربات‌ها است. تنها در چند مرحله ساده می‌توانید یک حساب کاربری ایجاد کرده و ماجراجویی خود را در دنیای استخراج و ارزهای رمزنگاری شده آغاز کنید.

حال که با بازی رولر کوین آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالت سایت اول نیوز دیدن کنید.

2/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس