بازی‌های Gotham Knights و Suicide Squad چگونه به ارائه متروپولیس و گاتهام جهان‌باز می‌پردازند

63
0
بازی‌های Gotham Knights و Suicide Squad چگونه به ارائه متروپولیس و گاتهام جهان‌باز می‌پردازند

هر دو بازی Gotham Knights و Suicide Squad: Kill the Justice League قرار است دنیای باز منحصر به فردی را از طریق Gotham City و Metropolis به طرفداران هدیه دهند. بازی‌های Gotham Knights و Suicide Squad چگونه به ارائه متروپولیس و گاتهام جهان‌باز می‌پردازند؟ اول نیوز پاسخ می‌دهد.

بازی‌های Gotham Knights و Suicide Squad: Kill the Justice League جدیدترین بازی‌هایی هستند که بر اساس کمیک‌های DC ساخته شده‌اند و هر دو عنوان قرار است دیدگاهی منحصربه‌فرد را نسبت به شهرهای مربوطه خود، Gotham و Metropolis به بازیکنان بدهند. همانطور که بازیکنان برای دو بازی آماده می‌شوند که در آن قادر به کنترل قدرتمندترین محافظان شهر نخواهند بود، بسیاری از آن‌ها هیجان زده هستند تا جدیدترین فضاسازی این شهرهای معروف را کشف کنند. با اینکه اطلاعات زیادی در مورد Metropolis in Suicide Squad: Kill the Justice Squad فاش نشده است، Gotham Knights قبلاً ویدیویی منتشر کرده که نشان می‌دهد WB Games Montreal چگونه یک شهر منحصر به فرد گاتهام را ایجاد کرده است که سرشار از جزئیات برای بازیکنان است.

در قلب هر بازی جهان باز خوب، ظاهر و احساس نقشه‌ای است که بازیکنان هنگام شروع بازی در آن قرار می‌گیرند. هر دو بازی Gotham Knights و Suicide Squad: Kill the Justice League باید اطمینان حاصل کنند که نقشه‌های بازی هنگامی که آن‌ها به انجام فعالیت‌های جانبی مشغول هستند، فرصت‌های زیادی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند. داشتن تاریخچه‌ای غنی از کمیک‌ها، اقتباس‌های محبوب هر شهر و توانایی‌های استودیوهای سازنده هر دو بازی، این احتمال وجود دارد که هر دو بازی Gotham Knights و Suicide Squad: Kill the Justice League تجربه برجسته‌ای را ارائه دهند.

بتمن و سوپرمن

شهر گاتهام بتمن و متروپلیس سوپرمن

گاتهام سیتی و متروپلیس به عنوان دو شهر معروف در داستان‌های مصور، و خانه‌های بتمن و سوپرمن، مکان‌های عظیمی هستند که از قبل در دسترس سازندگان بازی‌های شوالیه‌های گاتهام و جوخه انتحار هستند و آن‌ها می‌توانند از آثار مختلف الهام بگیرند. با این حال، هر شهر در تضاد کامل با دیگری است و زمانی که خوانندگان بتوانند آن‌ها را در کمیک‌ها کاوش کنند، حس متفاوتی را ایجاد می‌کنند. در حالی که گاتهام سیتی منبع جرم و جنایت است که توسط بتمن مخوف تحت نظارت است، متروپلیس اما نگاهی اجمالی به آینده‌ای درخشان است که توسط سوپرمن محبوب محافظت می‌شود. با توجه به این‌که شوالیه‌های Gotham و Suicide Squad: Kill the Justice League در این شهرها جریان دارند، طرفداران از خود می‌پرسند که وقتی بازی‌ها بالاخره عرضه می‌شوند، مکان‌ها چگونه خواهند بود.

بازی‌های Gotham Knights و Suicide Squad چگونه به ارائه متروپولیس و گاتهام جهان‌باز می‌پردازند

شهر گاتهام در بازی Gotham Knights

بازی Gotham Knights به طور کامل شهر گاتهام را بازسازی کرده است و به مکانی با بیش از 400 سال سابقه جان می‌بخشد که بازیکنان می‌توانند با در دست گرفتن کنترل یکی از چهار عضو خانواده خفاش آن را کشف و فتح کنند. در قلب این نسخه از شهر گاتهام، پنج خانواده موسس قرار دارند که این پنج منطقه را بر اساس صنعتی که به آن‌ها ثروت بخشیده است، شکل داده‌اند. هر یک از مناطق دارای تاریخچه قابل توجهی در جهان بتمن هستند و روابط نزدیکی با شخصیت‌هایی مانند بتمن، بت وومن، پنگوئن و هاش (Hush) دارند.

یکی از بهترین کارهایی که Gotham Knights برای شهر خود انجام می‌دهد این است که اطمینان حاصل شود که هر منطقه از نقشه به رویکرد متفاوتی برای مبارزه نیاز دارد. برخی از مناطق، مانند پارک‌ها، از نظر مخفی کاری چیز کمی ارائه می‌کنند و بازیکنان را مجبور می‌کند تا وارد نبرد شوند یا سعی کنند دشمنان را از هوا بیرون بکشند، در حالی که برخی دیگر، مانند بسیاری از ساختمان‌های موجود برای کاوش، رویکرد مخفی کاری را تشویق می‌کنند و به بازیکنان یک مسیر هموار را ارائه می‌دهند. تا بی سر و صدا دشمنان را از بین ببرند. این تفاوت‌های جزئی در هر منطقه باید کل شهر را زنده کند و می‌تواند به بازیکنان اجازه دهد تا خارج از ماموریت‌های اصلی در Gotham Knights فعالیت‌هایی را انجام دهند.

جوخه انتحار

متروپولیس در Suicide Squad: Kill the Justice League

در حالی که شهر گاتهام همیشه به عنوان یک شهر تاریک و خطرناک به تصویر کشیده شده است که توسط یک قهرمان وحشتناک محافظت می‌شود، متروپلیس همیشه یک شهر پرنور و روشن بوده است. از تریلرهای Suicide Squad: Kill the Justice League، می‌توان فهمید که Metropolis بسیار شادتر و رنگارنگ‌تر از شهر گاتهام در Gotham Knights به نظر می‌رسد، حتی اگر توسط نیروهای Brainiac مورد تهاجم قرار گرفته باشد. به نظر می‌رسد این رویکرد به شهر مستقیماً از کمیک‌ها الهام گرفته شده است و می‌تواند به این معنی باشد که بازی داستان منحصر به فرد خود را برای Metropolis نشان نخواهد داد.

یکی از نقاط برجسته اصلی Suicide Squad: Kill the Justice League و متروپولیس معماری آن است که به اندازه شهر Gotham در Gotham Knights صنعتی نیست. این امر به متروپولیس طبیعتی آرام‌تر می‌دهد، که از آنجایی که محافظ اصلی شهر سوپرمن است، مناسب است. مشابه با کمیک‌ها، متروپلیس ظاهری متنوع‌تر دارد، با برج‌های متعددی که در خط افق پراکنده‌اند، ساختمان‌های نمادینی مانند دیلی پلنت وجود دارند، و خط لوله‌ای غول‌پیکر که در سراسر شهر در حال اجراست. این رویکرد متنوع به نقشه همراه با کشتی Brainiac که به طور تهدیدآمیز در آسمان شناور است، پتانسیل زیادی را برای اکتشاف جذاب در متروپلیس باز می‌کند.

هر دو بازی Gotham Knights و Suicide Squad: Kill the Justice League آماده هستند تا بازیکنان را در گاتهام سیتی و متروپلیس غافلگیر کنند. بازیکنان در این بازی‌ها نمی‌توانند بتمن یا سوپرمن را کنترل کنند، و در عوض روی شخصیت‌هایی تمرکز می‌کنند که سطح محبوبیت یا قدرت یکسانی ندارند. چه در حال کاوش در شهر گاتهام به عنوان خانواده خفاش یا نابود کردن متروپلیس به عنوان جوخه انتحار، گیمرها بدون شک در کاوش در این شهرهای عظیم در Gotham Knights و Suicide Squad، لحظات بسیار خوبی خواهند داشت.

بازی Gotham Knights قرار است در تاریخ 21 اکتبر 2022 برابر با ۲۹ مهر ماه برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس‌ باکس سری اس منتشر شود. نظر شما در این خصوص چیست؟ بازی‌های Gotham Knights و Suicide Squad چگونه به ارائه متروپولیس و گاتهام جهان‌باز می‌پردازند؟ مشتاق تجربه این بازی‌ها هستید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس