بازی MultiVersus می‌تواند با ارائه‌ی محتوای Rick and Morty سرگرمی محض خلق کند

87
0
بازی MultiVersus می‌تواند با ارائه‌ی محتوای Rick and Morty سرگرمی محض خلق کند

بازی MultiVersus می‌تواند با ارائه‌ی محتوای Rick and Morty سرگرمی محض خلق کند. با این‌که طرفداران MultiVersus صحنه Cromulons را بازی کرده‌اند و می‌دانند که ریک و مورتی هر دو در ادامه به این بازی می‌آیند، اما می‌توان محتوای بسیار بیشتری از نمایش را به بازی اضافه کرد. در ادامه با اول نیوز همراه باشید.

بازی MultiVersus شروعی خیلی قوی‌ای دارد، و بسیاری از طرفداران با محتوای فعلی بازی حسابی سرگرم می‌شوند. اخیراً، استیج Cromulons بر اساس ریک و مورتی به بازی اضافه شده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد در زیر سرهای «به من نشان بده چه داری» مبارزه کنند و به نسخه‌های ریمیکس «Get Schwifty» و آهنگ تم نمایش گوش دهند. همچنین در فصل 1 بازی، بازیکنان به نسخه‌های قابل بازی Rick and Morty دسترسی خواهند داشت و حضور پوسته Pickle Rick برای اولین بار به صورت آنلاین فاش شد.

در حالی که این مقدار قابل توجهی از محتوا برای یک فرنچایز است، اما با آی‌پی Rick and Morty می‌توان کارهای بیشتری انجام داد. این سریال انیمیشنی در طول پنج فصل خود به‌طور باورنکردنی محبوب شده است و با نزدیک شدن به فصل ششم، دوبرابر کردن تعداد طرفداران ایده‌آل خواهد بود. از پوسته‌ها و مراحل گرفته تا افکت‌های ناک اوت و مبارزان جدید، هیچ محدودیتی برای به‌روزرسانی‌های جدید MultiVersus با محوریت این کارتون بزرگسالان وجود ندارد.

ریک و مورتی

افزودنی های احتمالی ریک و مورتی برای MultiVersus

در خصوص اسکین، Player First Games با دو شخصیت خود فرصت‌های فراوانی در اختیار دارد. برای مورتی، لباس ایول مورتی حتمی به نظر می‌رسد، زیرا به سادگی افزودن یک چشم‌بند به مدل شخصیت‌های پیش‌فرض است. Simple Rick می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد، در حالی که Toxic Rick و Morty نیز اضافه‌شونده‌های جذابی هستند. اگرچه احتمالاً تغییراتی در فنون و حرکات او لازم است، اما یک پوسته Tiny Rick نیز می‌تواند یک عنصر سرگرم‌کننده باشد. حتی کراننبرگ ریک و مورتی ممکن است در برخی مواقع به صورت پوسته ظاهر شوند.

تئوری‌پردازی در مورد ایموت‌های ریک و مورتی حتی از اسکین هم آسان‌تر است، زیرا تعداد زیادی صحنه از نمایش وجود دارد که می‌توان آن‌ها را از طریق قابلیت طعنه‌ها یا رجزخوانی وارد بازی کرد. ریک می‌تواند با Butter Bot کمانچه بزند، مورتی می‌تواند تنبور بنوازد، و ریک می‌تواند رقص مخصوص ریک را اجرا کند. ایموتی که قبلاً وقتی Fortnite محتوای Rick and Morty را اضافه کرد دیده شده بود. ارجاع به Snake Jazz ،Morty’s Mind Blowers و Interdimensional Cable همگی می‌توانند در ایموت‌های این دو شخصیت به نمایش گذاشته شوند.

با این حال، در حالی که دو شخصیت اصلی ریک و مورتی به عنوان شخصیت‌های قابل بازی بیشترین خواهان را دارند، اما Player First Games نیازی به محدود کردن فهرست خود به همین جا ندارد. Bird Person می‌تواند یک مجموعه حرکات و فنون سرگرم کننده داشته باشد، به خصوص اگر نسخه سایبورگی او از قسمت‌های اخیر گنجانده اضافه شود. او می‌تواند در نبردهای هوایی برتری یابد و به بازیکنان اجازه دهد به هوا پرواز کنند و از بالا حمله کنند. جری اسمیت نیز می‌تواند یک مکمل خنده‌دار به این ترکیب دیوانه‌وار باشد، چرا که Player First Games در طراحی خود از تام و جری یادداشت برداری کرده است. دقیقاً مانند آن دو شخصیت که با یکدیگر می‌جنگند و به طور تصادفی به همه اطرافیانشان ضربه می‌زنند. «حملات» جری می‌تواند اشتباهاتی باشد که هنگام استفاده از تسلیحات ریک رخ می‌دهند یا برخورد با دشمنانش هنگام تلاش برای فرار کردن از آن‌ها.

با این‌که زمین Cromulons یکی از بهترین مناطق در MultiVersus است، اما قرار نیست تنها مکان قابل بازی نمایش باشد. Citadel of Ricks یک کاندیدای عالی برای یک مرحله (زمین مبارزه) به نظر می‌رسد. در این زمین گیمرها فرصتی برای دیدن انواع ریک و مورتی در پس زمینه در حالی که با مخالفان خود مبارزه می‌کنند خواهند داشت. درست مانند سایر مراحل MultiVersus، موسیقی نیز می‌تواند به عنوان یک عامل برجسته عمل کند، و نسخه‌ای از تم Evil Morty برای صحنه استفاده شود.

دیدن جلوه‌های ناک اوت که شامل نسخه‌های بامزه Summer ،Balthromaw the Dragon و مستر پوپی هستند قطعاََ جذاب است. محتوای MultiVersus مبتنی بر ریک و مورتی را می‌توان برای سال‌های آینده به صورت منظم اضافه کرد، محتوایی که هم از نظر ظاهری و هم گیم پلی ارزشمند باشد.

بازی MultiVersus هم‌اکنون برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس‌ باکس سری اس در دسترس است. نظر شما در خصوص این بازی مبارزه‌ای چیست؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس