بازی Sonic Frontiers در استیم رکورد زد

57
0
بازی Sonic Frontiers در استیم

انتشار بازی Sonic Frontiers در استیم، رکورد جدیدی را در زمینه بیشترین تعداد بازیکنان همزمان در میان تمام عناوین سونیک در Steam به ثبت رساند.

طبق آمار سایت SteamDB، پس از انتشار بازی در هفته گذشته، نسخه استیم به نقطه اوج ۱۹,۱۸۱ بازیکن همزمان رسیده است. این تعداد به طور قابل توجهی بالاتر از بیشترین رکورد قبلی سری یعنی ۱۱,۹۳۷ نفر است که به وسیله بازی Sonic Mania حدود پنج سال پیش ثبت شده بود.

بازی Sonic Frontiers در استیم

این رقم نشان می‌دهد که نظر عموما مثبت منتقدان منجر به افزایش علاقه به بازی در مقایسه با سایر عناوین اخیر سونیک شده است. برای مقایسه، در زیر بیشترین تعداد بازیکنان همزمانی که توسط بازی‌های سونیک تا به امروز در استیم ثبت شده را می‌توانید مرور کنید:

Sonic Frontiers – 19,181
Sonic Mania – 11,937
Sonic & All-Stars Racing Transformed – 5,861
Sonic Origins – 2,668
Sonic Forces – 2,058
Sonic Generations – 1,686
Team Sonic Racing – 1,056
Sonic Lost World – 252
بازی Sonic Colors Ultimate سال گذشته به صورت انحصاری در فروشگاه اپیک گیمز منتشر شد و به همین خاطر هیچ آمار در استیم ندارد. ارقام ثبت شده به طور حتم مورد استقبال سگا و تیم سونیک قرار خواهد گرفت، چرا که برای آن‌ها Sonic Frontiers یک انحراف قابل توجه در سری به حساب می‌آید.

زمانی که منتقدان در اوایل سال میلادی ۲۰۲۲ با نسخه پیش‌نمایش بازی روبه‌رو شدند، بازی با واکنش‌های ضد و نقیضی مواجه شد، اما نسخه نهایی با استقبال مثبت‌تر و کسب نمره متاکریتیک ۷۲ از ۱۰۰ مواجه شد.

این بازی همچنین در حال حاضر دارای ریتینگ «بسیار مثبت» (Very Positive) در استیم است، به طوری که SteamDB ادعا می‌کند بیش از ۹۰ درصد از بازیکنانی که بازی را خریداری کردند و نظر خود را درباره‌ی آن ثبت کردند، به عنوان جدید سونیک امتیاز مثبت داده‌اند.

منبع: VGC

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس