احتمال انتشار بازی های بلاکچین بر روی فروشگاه اپیک گیمز

احتمال دارد بازی‌های NFT حذف شده را بر روی فروشگاه اپیک ببینیم. در ادامه به انتشار بازی های بلاکچین بر روی فروشگاه اپیک می‌پردازیم.

25
0
احتمال انتشار بازی های بلاکچین بر روی فروشگاه اپیک گیمز

Epic به The Verge می گوید که برخلاف رقیبش Valve که بازی‌هایی را که دارای فناوری بلاکچین یا NFT هستند از Steam حذف کرده است، “برای بازی‌هایی که از ارزهای رمزنگاری شده یا دارایی‌های مبتنی بر بلاک چین پشتیبانی می‌کنند” باز است. وقتی ما در مورد اجازه بازی‌هایی که دارای NFT هستند، پرسیدیم، Epic به ما گفت محدودیت‌هایی وجود دارد، اما مایل است با “توسعه دهندگان اولیه” در “زمینه‌های جدید” کار کند. در ادامه به احتمال انتشار بازی های بلاکچین بر روی فروشگاه اپیک گیمز می‌پردازیم.

قوانین انتشار بازی های بلاکچین بر روی فروشگاه اپیک

1 احتمال انتشار بازی های بلاکچین بر روی فروشگاه اپیک گیمز

Epic می‌گوید که این بازی‌ها باید با قوانین مالی مطابقت داشته باشند، نحوه استفاده از بلاکچین را مشخص کرده و دارای رده بندی سنی مناسب باشند. همچنین می‌گوید توسعه دهندگان نمی‌توانند از سرویس پرداخت Epic برای پذیرش رمزنگاری استفاده کنند. آنها باید به جای آن از سیستم‌های پرداخت خود استفاده کنند.

تیم سوینی ، مدیرعامل Epic گفته است که این شرکت علاقه‌ای به NFT‌ها ندارد، اما به نظر می‌رسد که این بیانیه اکنون فقط در مورد بازی‌های خود اپیک صدق می‌کند. Epic به The Verge می‌گوید که با توسعه دهندگان قوانین را روشن می‌کند تا بفهمد چگونه قصد دارند از فناوری بلاک چین در بازی‌های خود استفاده کنند. سوینی همچنین پس از انتشار این داستان توییت کرد: او می‌گوید Epic از “نوآوری در زمینه‌های فناوری و امور مالی” استقبال می‌کند و نشان می‌دهد که بلاک چین ذاتاً خوب یا بد نیست.

وضعیت توسعه دهندگان

2 احتمال انتشار بازی های بلاکچین بر روی فروشگاه اپیک گیمز

هیچکدام از اینها به این معنی نیست که توسعه دهندگانی که از سمت Steam بسته شده‌اند می‌توانند با عجله از Steam خارج شده و بازی خود را در Epic Game Store قرار دهند. در حال حاضر، برنامه خود انتشار Epic در حالت بتا بسته است و سوالات زیادی وجود دارد. با این حال، Epic خود را صاحب یک پلت فرم نسبتاً باز نشان داد چیزی که در محاکمه با اپل هنگامی که از استور خود اپیک یاد شد مورد انتقاد قرار گرفت.

اجازه دادن به بازی‌هایی که Steam آنها را ممنوع می‌کند یکی دیگر از راه‌هایی است که Epic می‌تواند با Valve رقابت کند. Epic قبلاً نشان داده است که مایل است شرط بندی بزرگی کند تا بتواند فروشگاه خود را به یک بازیگر اصلی در فضای بازی رایانه تبدیل کند و این می‌تواند بازی دیگری برای جلب برخی از گیمرها یا توسعه دهندگان باشد. پس از انتشار اخبار مربوط به Steam، برخی از طرفداران NFT بلافاصله به Epic نگاه کردند. Enjin، شرکتی که به توسعه دهندگان کمک می‌کند تا NFT‌ها را در محصولات خود ادغام کنند (از جمله SpacePirate، که در مورد حذف بازی خود از Steam توییت کرد) مقاله Steam ما را مجدداً توییت کرد و Tim Sweeney، مدیرعامل Epic را اد کرد و خواستار صحبت شد. به نظر می‌رسد اکنون آنها حداقل به یک سوال پاسخ داده‌اند.

حال که با احتمال انتشار بازی های بلاکچین روی فروشگاه اپیک گیمز آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس