بهترین نسخه های جایگزین بازی The Game of Life 2022

139
0
بازی The Game of Life

دلیلی وجود دارد که «بازی زندگی The Game Of Life» از زمانی که برای اولین بار در سال 1960 منتشر شد، همچنان محبوب باقی مانده است. عالی است! نسخه اصلی بازی بسیار سرگرم کننده است، اما نسخه های جدید به شما دلیلی برای بازی مجدد می دهد. می‌توانید به جای پول نقد، با کارت های ویزا بازی کنید، دنیایی با مضمون ماریو را کاوش کنید، یا به عنوان رقیب مقابل یک بازیکن دیگر بازی کنید. Hasbro بیش از 20 سال پیش انتشار نسخه های ویژه بازی The Game of Life را آغاز کرد، بنابراین مراقب نسخه های جدیدی باشید که این شرکت در آینده منتشر می‌کند!

هزار راه برای بازی: Twists and Turns

هزار راه برای بازی: Twists and Turns
هزار راه برای بازی: Twists and Turns

نسخه Twists and Turns یکی از بهترین نسخه های Life است، زیرا برداشتی منحصر به فرد از بازی اصلی دارد. هنوز شغلی را انتخاب می کنید و راه خود را در هیئت مدیره ادامه میدهید، هدف نهایی شما کسب بیشترین امتیاز زندگی است که ترکیبی از تجربه و پول است. این با بازی اصلی متفاوت است، هدف اصلی شما این است که تا پایان بازی ثروتمندترین فرد باشید.

انتخاب های شغلی در این نسخه عبارتند از: یک ستاره هالیوود، یک شکارچی بین المللی گنج یا یک ورزشکار حرفه ای، از نسخه اصلی کپی می شوند. شما همچنین به جای پول نقد با کارت های ویزا بازی می‌کنید و LIFEPod الکترونیکی به جای اینکه یک بازیکن به عنوان بانکدار عمل کند، پول بازیکنان را پیگیری می کند. Hasbro می‌گوید که این جنبه به بازی ارزش آموزشی می‌دهد، زیرا می‌توانید به طور بالقوه به بازیکنان جوان تر در مورد مسئولیت کارت اعتباری آموزش دهید.

شما می‌توانید دو تا چهار بازیکن در یک بازی داشته باشید و بسته به این تعداد، بازی ممکن است بین 30 تا 60 دقیقه طول بکشد. همه افراد 9 ساله به بالا می‌توانند در این سرگرمی شرکت کنند.

بهترین گزینه برای کودکان: Game of Life Junior

بهترین گزینه برای کودکان: Game of Life Junior
بهترین گزینه برای کودکان: Game of Life Junior

Game of Life Junior نسخه عالی از بازی The Game of Life برای خانواده هایی است که بچه‌های کوچک تر دارند. یا اگر فرزند شما دوستان بیشتری دارد، حتی در صورتی که آنها پنج سال به بالا هستند، بازی کردن با آن ساده است. قطعات کوچکی وجود دارد، بنابراین مطمئن شوید که یک بزرگسال برای نظارت وجود دارد.

درست مانند بازی سنتی Life، بچه ها یک ژتون ماشین را برای بازی انتخاب می‌کنند، اما ژتون های این نسخه شبیه ماشین های مسابقه هستند. همانطور که بازی در حال انجام است، مسیر شما ممکن است به دلیل کارت های اکشن و جاذبه های خاص روی تخته تغییر کند. بازیکنان کارهای ساده ای را روی کارت های اکشن انجام می‌دهند – مانند تمام کردن یک آهنگ، اجرای یک صحنه یا گفتن یک داستان – برای کسب ستاره یا پول. اولین بازیکنی که 10 ستاره جمع کند برنده است.

چهار ژتون ماشین وجود دارد، یکی برای هر بازیکن، اما بازی را میتوان تنها با دو نفر نیز انجام داد. از آنجایی که بازی بسیار ساده تر از بازی اصلی است، تنها حدود 15 تا 30 دقیقه طول می‌کشد.

It’s-a-Me: Super Mario Edition

It’s-a-Me: Super Mario Edition
It’s-a-Me: Super Mario Edition

شخصیت های سوپر ماریو برای سال ها جذاب بوده‌اند. اکنون می‌توانید آنها را در Game of Life: Super Mario Edition بازی کنید. می‌توانید به عنوان یوشی، لوئیجی، هلو یا البته ماریو بازی کنید. از آنجایی که شما با ژتون های مردم بازی می‌کنید و نه ژتون های ماشین، قوانین کمی متفاوت هستند.

در این نسخه، شما شغلی انتخاب نمی‌کنید، ازدواج نمی‌کنید یا بچه دار نمی‌شوید و با جمع آوری بیشترین پول برنده نمی‌شوید. در عوض، با این که فردی باشید که Bowser را شکست دهید، برنده می‌شوید. با عبور از پادشاهی قارچ، مناطق منحصر به فرد را کاوش می‌کنید و در مینی گیم های سرگرم کننده به رقابت می‌پردازید، در نهایت سعی ‌کنید سکه هارا جمع آوری کنید تا ستاره هایی بخرید که به شما در نبرد با Bowser کمک کنند. در طول مسیر، شما همچنین با مواردی روبرو خواهید شد که می‌توانند مفید باشند.

دو تا چهار نفر می‌توانند برای کشتن Bowser رقابت کنند و بسته به تعداد بازیکنان؛ هر بازی تقریباً 30 تا 60 دقیقه طول می‌کشد تا تمام شود.

بازگشت به گذشته: نسخه کلاسیک 1960 بازی The Game of Life

بازگشت به گذشته: نسخه کلاسیک 1960
بازگشت به گذشته: نسخه کلاسیک 1960

«بازی زندگی» اصلی در سال 1960 منتشر شد. مردم مدت زیادی نمی‌توانستند این نسخه اول را بازی کنند، اما اکنون می‌توانید! این یک کپی نیست، بلکه بازتولید همان چیزی است که اولین نسخه نشان می‌داد. تابلو، ژتون های ماشین، پول کاغذی و کارت های مخصوص همگی با آثار هنری اصلی تزئین شده‌اند.

اگر با نسخه مدرن Life آشنا هستید، ممکن است متوجه شباهت های بین صفحه های بازی شوید. چرخی که در هر پیچ می‌چرخانید تقریباً یکسان به نظر می‌رسد و ژتون های خودرو در نسخه جدید تقریباً یکسان هستند. همچنین، مسیری که از طریق تخته طی می‌کنید کمی متفاوت است.

این نسخه کلاسیک 1960 دارای قطعات کوهستانی سبز و ساختمان های سفید است که باید قبل از بازی به صورت فیزیکی روی تخته نصب کنید. سپس، پول بسیار متفاوت به نظر می رسد و این نسخه از بازی دارای گواهی سهام و بیمه برای جمع آوری است. هدف این نسخه کلاسیک مانند بازی مدرن زندگی است: داشتن بیشترین پول در پایان بازی یا بازنشستگی.

اگرچه نسخه جدیدتر فقط به چهار نفر اجازه بازی می دهد، بازی کلاسیک 1960 می تواند بین دو تا شش بازیکن ده ساله به بالا داشته باشد. هرچه تعداد بازیکنان بیشتری داشته باشید، بازی بیشتر طول می کشد، اما می توانید حدود 30 تا 60 دقیقه انتظار داشته باشید.

برای بازی فقط به دو نفر نیاز دارید: Rivals Edition

برای بازی فقط به دو نفر نیاز دارید: Rivals Edition
برای بازی فقط به دو نفر نیاز دارید: Rivals Edition

گاهی اوقات «بازی زندگی» خیلی طول می‌کشد، به خصوص اگر فقط شما و یک نفر دیگر باشید. خوشبختانه، نسخه Rivals این مشکل را حل می‌کند! این نسخه به طور خاص برای بازی تنها با دو نفر ساخته شده است و در حدود 20 تا 30 دقیقه قابل بازی است. همه افراد هشت ساله به بالا می‌توانند بازی کنند.

برای برنده شدن، باید امتیازات زندگی بیشتری نسبت به حریف خود کسب کنید. نسخه Rivals از قوانین سنتی پیروی می‌کند، اما فضاهای خاص و کودک برای جالب نگه داشتن چیزها وجود دارد. کشیدن کارت زندگی می‌تواند خوب باشد. شما می‌توانید امتیاز Life را به دست آورید یا از دست بدهید، یا حریف شما حتی می تواند چیزهایی را از شما بدزدد. یکی دیگر از افزودنی‌های جالب به این نسخه، گیره‌های حیوانات است که می‌توانید به همراه گیره‌های سنتی کودک به ماشین خود اضافه کنید.

برای دوستداران سگ: یک روز در پارک سگ

برای دوستداران سگ: یک روز در پارک سگ
برای دوستداران سگ: یک روز در پارک سگ

Game of Life: A Day at the Dog Park نسخه دیگری است که برای بازی با کل خانواده عالی است، اما حتی یک بازی پر از بزرگسالان همچنان سرگرم کننده خواهد بود! بازیکنان می توانند هشت سال به بالا باشند و بین دو تا چهار نفر می توانند همزمان بازی کنند. هر بازیکن مانند بازی اصلی Life به جای ماشین، یک توله سگ را برای بازی با آن انتخاب می کند.

در این نسخه لایف، شما باید اولین بازیکنی باشید که 5 توکن استخوان سگ را برای برنده شدن در بازی دریافت می کند. برای به دست آوردن توکن‌های Dog Bones، می‌توانید روی یک فضای Dog Bone در صفحه بازی فرود بیایید، یک کارت Action خاص بکشید یا در مینی بازی Spin to Win برنده شوید. کل بازی با مضمون توله‌سگ است، با یک Mud Puddle به عنوان فضای شروع و فضاهای دیگر با عناوین سرگرم‌کننده: Pawprint، Squirrel، Hydrant، Job و Treat.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس