بررسی ویژگی های ساعت Galaxy Watch5 و Galaxy Watch5 Pro ساموسنگ

81
0
ساعت Galaxy Watch 5

ویژگی های سامسونگ Samsung Galaxy Watch5 فاش شده است ویژگی های Samsung Galaxy Watch5 و Galaxy Watch5 Pro فاش شده است و تایید می‌کنند که قاب چرخشی محبوب آن حذف شده است.

ویژگی های نسل بعدی ساعت های هوشمند سامسونگ به تازگی فاش شده است. سری Galaxy Watch5 دارای دو مدل است که در رنگ ها و پیکربندی های متعدد در دسترس خواهند بود. با این حال، قاب چرخشی که چنین ویژگی محبوب و نوآورانه‌ای را در ساعت‌های پرچمدار قبلی سامسونگ به اثبات رساند، از بین خواهد رفت. بیایید نگاه دقیق تری بیندازیم.

ساعت Galaxy Watch 5 ساموسنگ

رونمایی از دو مدل در محدوده Galaxy Watch5 از طریق افشاگر مشهور ایوان بلاس در 91mobiles انجام می شود. این رندرهای سه بعدی کامل از ساعت ها را نشان می دهد و ما را قادر می سازد تا بینشی در مورد آنچه می توانیم انتظار داشته باشیم به دست آوریم.

ساعت Galaxy Watch5
ساعت Galaxy Watch5

گفته می شود Galaxy Watch5 Pro به روز رسانی Watch4 Classic سال گذشته است، با نام جدید مشخص می کند که این ساعت بالاتر از این دو ساعت است. این ویژگی در پیکربندی‌های مختلف، از جمله نسخه‌های تیتانیوم سیاه و خاکستری، و با یا بدون اتصال LTE ارائه می‌شود.

همانطور که قبلاً شایعه شده بود، Watch5 یکی از بهترین و نمادین ترین ویژگی های خود را از دست می دهد یعنی قاب چرخشی. این روش منحصر به فرد و بسیار شهودی برای پیمایش در رابط ساعت در عوض با یک “قاب دیجیتال” مشابه آنچه در مدل های ارزان تر دیده می شود جایگزین خواهد شد.

 Galaxy Watch5به‌روزرسانی مدل اصلی این مجموعه و جانشین Watch4 سال گذشته است که ظاهری با آن به اشتراک می‌گذارد. این گوشی در دو اندازه، احتمالاً 44 میلی‌متر و 40 میلی‌متر مانند قبل عرضه می‌شود و به شما امکان انتخاب یکی از LTE برای اتصال سلولی یا یک مدل فقط بلوتوثی را می‌دهد که بیشتر به اتصال به تلفن شما وابسته است. 

از آنجایی که ساعت مچی سرگرم کننده تر و تمرکز بر تناسب اندام است، در طیف وسیعی از رنگ ها در دسترس خواهد بود.

ساعت Galaxy Watch 5
ساعت Galaxy Watch 5

جزئیات کمی در مورد بقیه مشخصات وجود دارد، اما پشت هر دو ساعت نشان می‌دهد که به جای شیشه Gorilla Glass، جی‌پی‌اس و 5ATM مقاومت در برابر آب، کریستال یاقوت کبود دارند که به این معنی است که می‌توانند فشار را تا عمق 165 فوتی تحمل کنند. 

همچنین نشان می دهد که این دو ساعت از ساعت One UI 4.5 سامسونگ استفاده می کنند که مبتنی بر سیستم عامل Wear OS 3.5 گوگل است.

Watch5 احتمالاً در ماه آگوست عرضه می شود

اگرچه هنوز اطلاعات زیادی در مورد Galaxy Watch5 وجود ندارد، اما زمان زیادی نمی‌گذرد تا تمام جزئیات مربوط به آن را بفهمیم. انتظار می رود هر دو ساعت هوشمند در کنار گوشی های مورد انتظار Galaxy Fold4 و Galaxy Flip4 در یک رویداد بزرگ سامسونگ در ماه آگوست معرفی شوند.

منبع : makeuseof

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس