ساعت Samsung Galaxy Watch 5 و 5pro عرضه شد

80
0
ساعت Samsung Galaxy Watch 5

طبق معمول، ایوان بلاس به تازگی نشان داده است که ساعت Samsung Galaxy Watch 5 و 5pro بعدی چگونه خواهند بود. دو ساعت هوشمند نسل جدید که توسط سامسونگ در 10 آگوست معرفی خواهند شد. به عنوان یادآوری، امسال یک مدل Pro مشاهده خواهیم کرد، زیرا سامسونگ محدوده “کلاسیک” خود را کنار گذاشته است.

ساعت Samsung Galaxy Watch 5 و 5pro

اول، گلکسی واچ 5، با نام رمز Heart، جانشین مستقیم گلکسی واچ 4 سال قبل خواهد بود. دو نسخه در دسترس خواهند بود: LTE یا بلوتوث، و اینها در دو اندازه و حداقل سه رنگ آبی، سفید و سیاه در دسترس خواهند بود. می دانیم که ساعت تحت One UI Watch 4.5 بر اساس Wear OS 3.5 کار می کند، همانطور که در گزارش قبلی دیدیم.

گلکسی واچ 5 و 5 پرو: به طراحی ساعت های سامسونگ قبل از معرفی نگاه کنید

ساعت Samsung Galaxy Watch 5
ساعت Samsung Galaxy Watch 5

 مدل گلکسی واچ 5 از طراحی مشابه مدل قبلی خود استفاده می کند. Galaxy Watch 5 Pro (نام رمز Project X) طراحی خود را در مقایسه با Galaxy Watch 4 Classic تغییر می دهد. همانطور که انتظار داشتیم، به لطف کریستال یاقوت کبود و تیتانیوم، ساعت فوق العاده محکم به نظر می رسد، اما عمدتاً یکی از بهترین ویژگی های کلاسیک را حذف می کند: تاج چرخان.

همچنین نسخه های LTE یا بلوتوث را در دو رنگ مشکی یا خاکستری تیتانیوم دریافت خواهیم کرد.  مدل Pro کمی ضخیم‌تر از مدل معمولی به نظر می‌رسد، زیرا می‌دانیم که انرژی آن توسط یک باتری عظیم ۵۷۲ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود.  برای ارائه ایده، گلکسی واچ 4 دارای باتری 361 میلی آمپر ساعتی است.  بنابراین از نظر تئوری یک باتری 60 درصد بزرگتر خواهد داشت.

ساعت Samsung Galaxy Watch 5
ساعت Samsung Galaxy Watch 5

 ما همچنین می دانیم که متاسفانه سامسونگ باید قیمت های این نسل را افزایش دهد.  مدل استاندارد از 300 دلار شروع می شود، در حالی که گران ترین واچ 5 پرو با قیمت 550 دلار ظاهر می شود.  به هر حال، در جریان ارائه رسمی در 10 آگوست بیشتر خواهیم دانست.  و قبل از آن، مطمئناً شایعات و درزهای جدیدی در این زمینه خواهیم داشت.  پس برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

منبع : gizchina

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس