بررسی 5 دلیل برای تغییر به Google Phone در اندروید

54
0
Google Phone در اندروید

گوشی‌های اندرویدی، گوشی‌هایی هستند که در هسته اصلی قرار دارند. ممکن است زیاد به برنامه تلفنی که از قبل نصب شده است فکر نکنید، اما مانند بسیاری از موارد در اندروید، می توان آن را تغییر داد. باید برنامه Google Phone را امتحان کنید. در این مقاله به بررسی Google Phone در اندروید می پردازیم.

Google Phone در اندروید

برنامه تلفن Google – که از نظر فنی “Phone by Google” نامیده می شود – از قبل روی تلفن های Pixel نصب شده است. بسیاری از دستگاه های اندرویدی دیگر، از جمله گوشی های سامسونگ گلکسی، می توانند آن را در فروشگاه Play نصب کنند. این برنامه دارای ویژگی های مفیدی است که ممکن است بخواهید آنها را بررسی کنید.

Flip to Silence تلنگر به سکوت

Google Phone در اندروید
Google Phone در اندروید

روزهایی که تلفن ثابت خود را با صدایی رضایت ‌بخش قطع می‌کردید، گذشته است. با برنامه Google Phone، می‌توانید آن را با چرخاندن تلفن خود دوباره ایجاد کنید. این یک راحتی کوچک مفید است.

در تلفن‌های Google Pixel، این ویژگی «مزاحم نشوید» را فعال می‌کند. سایر تلفن‌هایی که می‌توانند از برنامه Google Phone استفاده کنند، به سادگی تماس ورودی را بی‌صدا می‌کنند. این یک ویژگی در برخی از برنامه های تلفن سازنده است، اما نه همه آنها.

Avoid Spam With “Verified Calls” اجتناب از Spam (هرزنامه) با “تماس های تایید شده”

Google Phone در اندروید
Google Phone در اندروید

Spam(هرزنامه) و تماس های خودکار یکی از آزاردهنده ترین محصولات جانبی داشتن تلفن در جیب شما هستند. برنامه Google Phone دارای قابلیتی به نام “تماس های تایید شده” برای مبارزه با این مشکل است.

Google با کسب‌وکارها برای تأیید هویت تماس‌گیرنده و نشان دادن دلیل تماس کار می‌کند. در برخی موارد، شما حتی لوگوی شرکت را خواهید دید. همه اینها تشخیص اینکه تماس از یک شماره ناشناس قانونی است یا خیر را برای شما آسان تر می کند.

Personalized Search Results نتایج جست و جوی شخصی

Google Phone در اندروید
Google Phone در اندروید

به عنوان یک محصول Google، برنامه Google Phone را شامل برخی از ویژگی های جستجوی قدرتمند فرض می کنید. یکی از این ویژگی ها، امکان مشاهده نتایج شخصی هنگام جستجو در اپلیکیشن Phone است.

وقتی «نتایج جستجوی شخصی» را فعال می‌کنید، برنامه مواردی را از سابقه جستجو در حساب Google شما می‌کشد. هنگامی که جستجوهای مشابهی را در برنامه تلفن انجام دهید، این نتایج نشان داده می شود.

برای فعال کردن این ویژگی، به Settings > Nearby Places بروید.

Find Nearby Places مکان های نزدیک را پیدا کنید

Google Phone در اندروید
Google Phone در اندروید

بسیاری از تماس‌های تلفنی که با مشاغل و سایر موسسات می‌کنید احتمالاً محلی هستند. آیا اگر تلفن شما این را بداند منطقی نیست؟ این دقیقاً جایی است که ویژگی “مکان های نزدیک” وارد می شود.

فرض کنید یک جستجوی ساده برای «قهوه» در برنامه Google Phone انجام می‌دهید. به طور خودکار مکان شما را می داند و شماره های کافی شاپ های اطراف را به شما نشان می دهد. حتی نیازی به زحمت باز کردن Google Maps نیست.

برای فعال کردن این ویژگی، به Settings > Nearby Places بروید.

Hear Who’s Calling شنیدن چه کسی تماس می گیرد

Google Phone در اندروید
Google Phone در اندروید

تلفن‌های هوشمند تشخیص اینکه چه کسی تماس می‌گیرد بسیار آسان‌تر می‌کنند، اما اگر بخواهید بشنوید چه کسی در حال تماس است، چه؟برنامه Google Phone نیز برای آن ویژگی دارد. به آن “اعلام شناسه تماس گیرنده” می گویند.

با این ویژگی چند گزینه دارید. می تواند همیشه یا فقط زمانی که از هدست استفاده می کنید تماس گیرنده را اعلام کند. راه حلی عالی برای مواقعی که نمی توانید سری به گوشی خود بزنید.

اگر مانند افراد زیادی هستید که از برقراری تماس و دریافت تماس لذت نمی برید. ویژگی‌هایی مانند مواردی که در برنامه تلفن Google یافت می‌شوند می‌توانند تجربه را کمی لذت‌ بخش‌ تر کنند. اگر گوشی در جیب دارید، نباید شما را آزار دهد.

منبع : howtogeek

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس