Pixel 7 دوربین سلفی 4K دارد!

61
0
Pixel 7 دوربین سلفی 4K دارد

آخرین به‌روزرسانی برای دوربین Google، نسخه 8.5، شامل جزئیات جدیدی درباره ویژگی های عکاسی و فیلم برداری Pixel 7 و تبلت Pixel سال آینده است. Pixel 7 دوربین سلفی 4K دارد.

با توجه به اینکه تا چه حد توانایی عکاسی سری Pixel توسط اپلیکیشن Google Camera امکان پذیر شده است، جای تعجب نیست که به‌روزرسانی های جدید APK اغلب شامل نکاتی درباره دستگاه های Pixel آینده می‌شود. Google Camera 8.5 که دیروز منتشر شد، تفاوتی ندارد و کدی را برای Pixel 7، Pixel 7 Pro و تبلت Pixel آینده معرفی می‌کند.

دوربین جلوی پیکسل 7

با این اوصاف، یکی از جزئیاتی که ما توانستیم پیدا کنیم این است که هم پیکسل 7 و هم پیکسل 7 پرو باید بتوانند از سنسور دوربین جلو برای ضبط ویدیوهای 4K استفاده کنند.

برخلاف سری پیکسل 6 است، جایی که تنها پیکسل 6 پرو می‌توانست از دوربین سلفی ویدیوی 4K بگیرد. پیکسل 6 با قیمت 599 دلار محدود به ضبط FHD بود زیرا از دوربین سلفی کاملاً متفاوت با وضوح کمتر استفاده می کرد – 8 مگاپیکسل در مقابل 11.1 مگاپیکسل در پیکسل 6 پرو.

از آنجایی که پیکسل 7 باید از ضبط سلفی 4K پشتیبانی کند، ممکن است پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو از همان سنسور دوربین جلویی پیکسل 6 پرو استفاده کنند، اما در حال حاضر دقیقاً مشخص نیست که از کدام سنسور استفاده می‌شود. این توسط کدی در دوربین Google پیشنهاد می شود که پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو را با “p21_front_setup” برچسب گذاری می کند، که قبلا برای پیکسل 6 پرو رزرو شده بود.

نکات مهم تبلت پیکسل

با نگاهی بیشتر به آینده، Google قرار است در سال 2023 یک «تبلت پیکسل» مجهز به اندروید را منتشر کند. جزئیات منتشر شده این دستگاه کاملاً محدود است، اما چیزی که معلوم است این است که تبلت Pixel باید تنها دارای یک دوربین پشتی باشد، که به آن هارکنینگ می‌رسد. به طراحی Pixel 3 و Pixel Slate برگردیم. این طراحی تک دوربین برای تبلت هایی که به نظر می‌رسد برای استفاده در خانه در نظر گرفته شده و دارای ویژگی های خانه هوشمند است، منطقی است.

Google Camera 8.5 شامل برخی از آماده‌سازی های اولیه برای تبلت Pixel است که برخی از ویژگی های مورد نظر آن را ارائه می‌کند. با توجه به اینکه چقدر با عرضه آن دستگاه فاصله داریم، باید این یافته ها را با کمی دقت در نظر بگیریم، زیرا همه چیز می تواند از هم اکنون تا راه اندازی به طور قابل توجهی تغییر کند.

تا کنون، قابل توجه ترین تفاوت بین تبلت پیکسل و سری پیکسل 6، همگی مربوط به حذف ویژگی ها است. آشکارترین این حذف ها عدم ضبط ویدیوی 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه است. اما فراتر از آن، نشانه هایی وجود دارد که نشان می‌دهد ممکن است تبلت Pixel اصلاً از ضبط ویدیوی 4K پشتیبانی نکند.

فراتر از آن، ممکن است تعداد کمی از ویژگی های عکس و ویدیو از تلفن های اخیر پیکسل در دوربین Google در تبلت پیکسل وجود نداشته باشد، از جمله زوم صوتی، ویدیوهای حرکت آهسته و عکس‌های Action Pan. با توجه به اینکه تبلت دقیقاً راحت‌ترین وسیله برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری نیست، تعجب‌آور نیست که گوگل این ویژگی‌ها را کاهش دهد تا هزینه‌ها را کاهش دهد.

5/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس