وایلد آپدیت ماینکرافت (The Wild Update) ، بررسی آپدیت بزرگ بعدی ماینکرافت

مهم‌ترین خبر در Minecraft Live ۲۰۲۱ می‌توانید وایلد آپدیت ماینکرافت (The Wild Update) باشد، که رسماً نسخه بعدی Minecraft است.

135
0
1 وایلد آپدیت ماینکرافت (The Wild Update) ، بررسی آپدیت بزرگ بعدی ماینکرافت

مهم‌ترین خبر در Minecraft Live ۲۰۲۱ می‌توانید وایلد آپدیت ماینکرافت (The Wild Update) باشد، که رسماً نسخه اصلی بعدی Minecraft در همه دستگاه‌ها است. پس از بروزرسانی کاملاً عظیم (و هنوز به طور کامل منتشر نشده) Caves and Cliffs و The Wild Update به طور قابل ملاحظه‌ای در مقیاس کوچک‌تر از نسخه قبلی خود خواهد بود. با این وجود، استودیو Mojang هنوز چند ویژگی جدید و پیشرفت جدید را ارائه می‌دهد. در ادامه به وایلد آپدیت ماینکرافت و تغییرات آن می‌پردازیم.

بهترین لپ تاپ برای بازی ماینکرافت ( Minecraft ) را بشناسید.

وایلد آپدیت ماینکرافت (The Wild Update)

تمرکز The Wild Update در بر گرفتن Overworld بازی Minecraft و همچنین تاکید بر بهبود ویژگی‌های موجود و نحوه تعامل بازیکنان با بیابان‌ها است. همچنین بازی Deep Dark را که به طور رسمی از به روزرسانی Caves and Cliffs به تعویق افتاده، برای دریافت تغییرات و بهبودهای بیشتر به ارمغان می‌آورد. مطمئناً باید برای وایلد آپدیت ماینکرافت هیجان زده باشید.

وایلد آپدیت جدیدترین نسخه از مجموعه طولانی بازی‌های Minecraft است که به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده تا کنون و قطعا یکی از بهترین بازی‌های Xbox شناخته می‌شود. جالب است ببینید چگونه The Wild Update با جامعه Minecraft مطابقت دارد و چگونه (و Deep Dark) آیتم‌های جدیدی به Minecraft اضافه می‌کند.

برخی از ویژگی‌های The Wild Update

2 وایلد آپدیت ماینکرافت (The Wild Update) ، بررسی آپدیت بزرگ بعدی ماینکرافت

هدف این است که nv واید آپدیت کاوش و تعامل با Overworld را همه جانبه‌تر شود. ما در حال حاضر همه جزئیات در مورد چگونگی The Wild Update را نداریم، اما استودیو Mojang ظاهرا قصد دارد بر کیفیت ویژگی‌های موجود تمرکز کند و در عین حال مکانیک‌های جدیدی را معرفی کند.

  • بیوم باتلاق جدید، یکی از بیوم‌های جدیدی که در The Wild Update معرفی می‌شود، انواع مختلف باتلاق است که شامل درخت حرا است.
  • درختان حرا ریشه‌های عظیمی دارند و هنگام برداشت نوع جدیدی از چوب را می‌ریزند.
  • شما همچنین می‌توانید بلوک‌های گلی را در باتلاق‌های حرا پیدا کنید، که می‌توانند به صورت آجر گل و دیگر بلوک‌های سرگرم کننده شکل گیرند.
  • قورباغه ها، Wild Update یک گونه جدید اضافه می‌کند که احتمالاً بسیاری از بازیکنان از آن شگفت زده خواهند شد: قورباغه‌ها. اولین قبیله‌ای که در دوران کودکی شکل متفاوتی دارد (قورباغه)، قورباغه یک افزودنی دوستانه برای اکوسیستم‌های شلوغ Minecraft خواهد بود. قورباغه‌ها همچنین عاشق خوردن کرم شب تاب هستند، یکی دیگر از افزودنی‌های جدید Minecraft در The Wild Update.
  • Deep Dark، سرانجام، Deep Dark که در ابتدا قرار بود با Caves and Cliffs Update منتشر شود، اکنون با The Wild Update (با چندین بهبود و افزودنی کامل) عرضه می‌شود.
  • تمرکز بر برابری همچنین شایان ذکر است که استودیو Mojang تمرکز مجددی بر برابری بین نسخه‌های مختلف Minecraft دارد. در حالی که این یک نبرد مداوم است (Caves and Cliffs Update شاهد بهبود عمده در برابری است)، Mojang به کار بر روی برابری بین Bedrock و Java Editions با The Wild Update ادامه می‌دهد.

حال که با وایلد آپدیت ماینکرافت (The Wild Update)  آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس