بر طرف شدن مشکل انتقال ویدئو ها به تیک تاک از اینستاگرام

55
0
بر طرف شدن مشکل انتقال ویدئو ها به تیک تاک از اینستاگرام

اینستاگرام یکی از باگ های اخیرش را که باعث می شد صدا از کلیپ های ویدیویی Reels دانلود شده از صفحه ویرایش حذف شود را برطرف کرده است. اثر این باگ بر کاربران iOS بوده و همچنین برای سازندگانی که از Reels به عنوان یک ابزار فیلمبرداری استفاده می کردند و سپس آن را به پلتفرم های دیگری مانند TikTok منتقل می کردند، مشکلات بسیاری ایجاد می کرد. بر طرف شدن مشکل انتقال ویدئو ها به تیک تاک از اینستاگرام انجام شده است.

بعد از اینکه The Verge یک استوری درباره این مشکل منتشر کرد، Seine Kim، سخنگوی شرکت اصلی اینستاگرام یعنی Meta، اطلاع داد که این تغییر عمدی نبوده و اصلاح خواهد شد. Kim امروز اعلام کرد که این مشکل در آپدیت اینستاگرام که روز جمعه منتشر شد، برطرف شده است.

اینطور به نظر می رسد که این مشکل فعلا در آیفون من حل شده است. در آزمایشی که امروز بعد از ظهر انجام دادم، توانستم یک کلیپ را از Reels اینستاگرام به همراه صدا دانلود کنم، همانطور که قبل از این باگ هم می توانستم. این اصلاح به سازندگان، از جمله آنهایی که در The Verge هستند، کمک می کند تا با استفاده از ویژگی هایی مانند صفحه سبز در Reels برای استفاده در ویدیوهایی که به پلتفرم های دیگر منتقل می شوند، ویژگی های ویرایش ضعیف TikTok را دور بزنند.

TikTok و Instagram برای تسلط بر ویدیوهای کوتاه با یکدیگر رقابت تنگاتنگی دارند، اما اینستاگرام مجبور است یک سری از ویژگی های تهاجمی تر خود که شبیه TikTok است را در حال حاضر کنار بگذارد. این نقص ممکن است یک اتفاق ناگواری بوده باشد، اما همچنین نشانه ای برای این موضوع است که TikTok دیگر باید ابزارهای ویرایش خود را افزایش دهد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس