بهترین استریمرهای فورتنایت در توییچ

61
0
بهترین استریمرهای فورتنایت در توییچ

با اینکه بسیاری از استریمرها به پلتفرم‌های دیگری مانند یوتیوب کوچ می‌کنند، اما هنوز هم برخی از استریمرهای عالی Fortnite وجود دارند که می‌توان آن‌ها را در Twitch پیدا کرد. ما در این مقاله بهترین استریمرهای فورتنایت در توییچ را فهرست کرده‌ایم. در ادامه با اول نیوز همراه باشید.

بازی Fortnite یکی از محبوب‌ترین بازی‌های جهان است. این بازی رایگان است، و در هر پلتفرم بازی پر مخاطبی موجود است. فورتنایت یکی از رقابتی‌ترین محیط‌ها را هم به صورت معمولی و هم در ورزش‌های الکترونیکی دارد. از زمان عرضه آن در سال 2017، بازی‌های کمی مانند فورتنایت توانسته‌اند در کانون توجهات قرار بگیرند.

با تمام این موارد گفته شده، جای تعجب نیست که تعداد زیادی از استریمرهای Twitch در فورتنایت مشغول به کار و استریم باشند. توییچ و فورتنایت از همان ابتدا همکاری تنگاتنگی با هم داشته‌اند. حتی با وجود اینکه بسیاری از استریمرها رفته رفته به پلتفرم‌های استریم بازی جدیدی مانند یوتیوب می‌روند، اما Twitch همچنان برندی نامی در حوزه‌ی استریم است و میزبان برای برخی از بزرگترین نام‌های موجود در این صحنه است. در اینجا ما بهترین استریمرهای Fortnite در Twitch را برای شما فهرست کرده‌ایم.

بهترین استریمرهای فورتنایت در توییچ

نینجا

تایلر بلوینز، معروف به نینجا، برای اولین بار با بازی Halo 3 به صورت جدی وارد صحنه شد. او یکی از اولین استریمرهایی بود که به طور انحصاری روی Fortnite تمرکز کرد و از زمانی که کانال خود را راه اندازی کرد، محبوبیت خود را به طور تصاعدی افزایش داد. بزرگترین دستاورد نینجا برای شهرت در سال 2018 زمانی بود که او با دریک، تراویس اسکات و جوجو اسمیت-شوستر در بخش فورتنایت اسکواد بازی کرد و رکورد بالاترین تعداد بیننده را برای Twitch در آن زمان ثبت کرد.

نینجا با ترک مختصری که از توییچ داشت و به سراغ سرویس Mixer مایکروسافت در اواخر سال 2019 رفت، زمینه‌ساز یک موج جدایی از توییچ شد. اما با تعطیل شدن Mixer در سال 2020 به سرعت به توییچ بازگشت. افزایش محبوبیت نینجا با رشد فورتنایت مرتبط است. تا جایی که مشخص نیست اگر نینجا نبود آیا فورتنایت می‌توانست به این جایگاه کنونی برسد یا خیر. در طول سال‌های اخیر همانطور که Fortnite رشد می‌کند، Ninja نیز رشد می‌کند. این یک رابطه دوجانبه سودمند یا به اصطلاح ۲ سر برد است.

بهترین استریمرهای فورتنایت در توییچ

SypherPK

مشابه نینجا، SypherPK در شروع به کار خود به استریم بازی‌های دیگر می‌پرداخت، اما تا قبل از شروع استریم بازی Fortnite، پیشرفت واقعی در کانال خود نداشت. SypherPK که با نام واقعی علی حسن نیز شناخته می‌شود، پیش از تغییر نام کانال خود، با بازی Overwatch و For Honor طرفداران کمی پیدا کرده بود. او در ادامه شهرت خود را بر اساس ارائه‌ی نکات و ترفندهای Fortnite به دست آورد. علی حسن به آماتورها کمک می‌کند تا حرفه‌ای شوند. مجموعه ویدیوهای «چگونه برنده شویم» او یکی از پربیننده‌ترین ویدیوهای توییچ است. با اینکه او به اندازه نینجا شهرت ندارد، SypherPK به دلیل مهارت و استعداد برترش در فورتنایت، در زمره‌ی یکی از برترین استریمرهای Twitch باقی مانده است. و به طور معمول دارای تعداد کیل بسیار بالایی است.

Bugha

Bugha

شاید تا کنون نام او را نشنیده‌اید، اما قطعاََ داستان او را شنیده‌اید. بوگا در سال 2019 جام جهانی فورتنایت را وقتی تنها 16 سال داشت برنده شد. او پس از برنده شدن جایزه 3 میلیون دلاری، تمرکز خود را روی استریم و افزایش بینندگان خود در توییچ معطوف کرد. قابل درک است که Bugha توانست به سرعت جمعیت زیادی را به استریم‌های خود جذب کند، چرا که گیمرها دوست دارند از شخصی که در بالاترین سطح به موفقیت در Fortnite دست یافته است، مشاوره حرفه‌ای دریافت کنند. او نوعی تفسیر و تحلیل را ارائه می‌کند که فقط از یک بازیکن حرفه‌ای همچون خودش بر می‌آید.

توییچ

NickEh30

نیکلاس آمیونی تصمیم گرفت با برند Twitch خود رویکردی کمی متفاوت داشته باشد. علاوه بر اینکه یکی از برترین بازیکنان Fortnite در جهان است، NickEh30 استریم‌هایی با تمرکز در حوزه‌ی آموزشی ارائه می‌دهد. استریم‌هایی که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بیشتر خانواده پسند باشند. در محیطی مانند Twitch که می‌تواند خیلی سمی و ناسالم باشد، برای والدین و کودکان خوب است که کانالی داشته باشند که محتوای حرفه‌ای را با ادبیاتی درست و خانوادگی ارائه کند. همانطور که Twitch در نظر دارد یک بخش مناسب برای کودکان ایجاد کند، NickEh30 نشان داده است که تقاضا برای نوع محتوای او وجود دارد. بسیاری از استریمرهای دیگر نیز مخاطبان کم سن و سال دارند، اما NickEh30 همیشه مطمئن می‌شود که استریم‌های او برای همه سنین سرگرم‌کننده باشند. او نقش مهمی را ایفا کند که هیچ‌کس دیگری در توییچ انجام نمی‌دهد.

بازی Fortnite روی موبایل، نینتندو سوییچ، کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس در دسترس است. نظر شما در این خصوص چیست؟ فهرست بهترین استریمرهای فورتنایت در توییچ را چطور ارزیابی می‌کنید؟ جای کدام استریمر در این بین خالی بود؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس