معرفی 7 تا از بهترین بازی های واقعیت مجازی برای Android و iPhone

95
0
بهترین بازی های واقعیت مجازی

با این بازی های واقعیت مجازی می توانید سرگرمی را به دنیای واقعی بیاورید. بهترین بازی های واقعیت مجازی برای اندروید و آی او اس که شما را ساعت ها سرگرم می کنند. بازی‌های زیادی در اپ استور و گوگل پلی استور وجود دارد که می‌توان آن‌ها را بازی‌های واقعیت مجازی در نظر گرفت که با نام ARG نیز شناخته می‌شوند.

ویژگی اصلی یک بازی واقعیت مجازی این است که از محیط واقعی شما استفاده می کند تا احساس کنید بیشتر غوطه ور شده و شما را در دنیای واقعی حرکت می دهد. در اینجا تعدادی از بهترین ARG هایی که می توانید در اندروید و آیفون امتحان کنید آورده شده است

1.بهترین بازی های واقعیت مجازی: Pokemon Go

Pokemon Go
Pokemon Go

وقتی صحبت از Pokemon Go به میان می‌آید، می‌توان آن را هم یک بازی واقعیت مجازی یا یک بازی واقعیت افزوده در نظر گرفت، درست مانند بسیاری از موارد دیگر در این لیست. اما یک چیز مسلم است؛ بازی کردن واقعا سرگرم کننده است.

چه در تمام عمرتان طرفدار پوکمون بوده باشید و چه این اولین ماجراجویی پوکمون شما باشد، Pokemon Go یک بازی عالی برای بازی در اندروید یا آیفون است.

شما می توانید دنیای واقعی خود را کاوش کنید تا بسیاری از پوکمون های مختلف را بیابید و بگیرید. نه تنها این، بلکه می‌توانید از بناهای تاریخی واقعی یا مکان‌های مهم در نزدیکی خود دیدن کنید و این شانس را خواهید داشت که در حمله‌ها شرکت کنید یا در یک باشگاه ورزشی بجنگید.

به احتمال زیاد، شما قبلاً در مورد Pokemon Go شنیده اید، اما این یک فرصت عالی برای شروع بازی یا بازیابی مجدد آن است.

2. Jurassic World Alive

Jurassic World Alive
Jurassic World Alive

اگر به دایناسورها یا از طرفداران دنیای ژوراسیک علاقه دارید، احتمالاً می خواهید این بازی را انجام دهید. Jurassic World Alive دایناسورها را یک بار دیگر به دنیای واقعی می آورد.

درست مانند Pokemon Go، می‌توانید در مکان‌های واقعی سفر کنید تا دایناسور جدید DND را پیدا کنید تا دایناسورهای مورد علاقه خود را یا DNA را ترکیب کنید تا هیبریدهای خود را بسازید. شما می توانید خلاقیت های خود را بدون توجه به آنچه در ذهن دارید بسازید.

Jurassic World Alive حالت PvP را نیز ارائه می دهد و می توانید تیمی از دایناسورهای مورد علاقه خود را برای نبرد با افراد دیگر یا داخل بازی بسازید.

3.بهترین بازی های واقعیت مجازی: Zombies, Run

Zombies, Run
Zombies, Run

Zombies, Run! فقط یک بازی نیست. این یک راه جالب برای شما است که به تناسب اندام برسید و با محیط خود بازی کنید. این برنامه بیش از 500 ماموریت برای بازی شما دارد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که بیرون بروید، هدفون خود را بگذارید و شروع به دویدن یا راه رفتن کنید. هدف؟ برای اینکه بتوانید از زامبی ها فرار کنید و یک روز دیگر زنده بمانید.

Zombies Run تمام لذتی را که یک آخرالزمان زامبی جعلی می تواند داشته باشد – و تمرینات همراه با آن – بدون خطر گاز گرفتن را برای شما به ارمغان می آورد.

این برنامه دارای داستان های مختلفی است که می توانید به آنها گوش دهید. حتی اگر اهل زامبی نباشید، برنامه به انواع مختلف ماجراجویی از ژانرهای دیگر منشعب شده است. و اگر نمی خواهید بدوید، تمرینات دیگری مانند زامبی، دوچرخه وجود دارد! و زامبی ها، کشش! آنها قطعا به نظر جالب نمی رسند، اما همچنان تمرینات بسیار خوبی هستند. بهترین بخش این است که شما مجبور نیستید این کار را به تنهایی انجام دهید، زیرا افراد دیگر می توانند به ماموریت های شما ملحق شوند و با هم شروع به تمرین کنند، و آن را به یک برنامه تمرین اجتماعی شگفت انگیز برای ورزش با دوستان تبدیل می کند.

چه عاشق زامبی ها باشید، چه داستان های خوب، یا فقط می خواهید در حین راه رفتن یا دویدن با دنیای اطراف خود بازی کنید، عاشق زامبی و دویدن خواهید شد!

4. Ingress Prime

Ingress Prime
Ingress Prime

قبل از اینکه Pokemon Go وجود داشته باشد، Ingress Prime وجود داشت. این بازی یکی از اولین پروژه‌هایی بود که شرکت قبل از محبوب شدن برای Pokemon Go روی آن کار کرد.

در این بازی هدف شما این است که با گوشی هوشمند خود دنیای اطراف خود را کشف کنید و منابعی را برای کمک به جناح خود جمع آوری کنید. شما باید مواردی مانند Exotic Matter یا XM را جمع آوری کنید و تصمیم بگیرید که آیا می خواهید بخشی از Enlightened یا Resistance باشید.

شما می توانید انتخاب کنید که از XM برای تسلط بر بشریت استفاده کنید یا به بشریت کمک کنید تا به چیزی بزرگتر تکامل یابد. مهم نیست دلیلی که انتخاب می کنید، افرادی هستند که می خواهند با شما بجنگند یا همکاری کنند.

البته، این زیباترین بازی Niantic نیست، اما هنوز هم بسیار سرگرم کننده است.

5.بهترین بازی های واقعیت مجازی: Geocaching

Geocaching
Geocaching

وقتی صحبت از بازی های واقعیت مجازی در تلفن همراه می شود، Geocaching یکی از بهترین هاست. این بازی یک گنج یابی در دنیای واقعی است و شما می توانید بخشی از میلیون ها نفری باشید که در تلاش برای یافتن geocaches هستند.

اما حتما می‌پرسید geocaches چیست؟ اینها ظروف کوچکی با گنجی هستند که شما شکار می کنید. میلیون‌ها geocaches در کشورهای مختلف پراکنده شده‌اند. علاوه بر این، شما همچنین می توانید هنگام پیدا کردن geocaches، سوغاتی های درون بازی و انواع مختلف هنر را جمع آوری کنید.

می توانید یافته های خود را با کمک Geocaching علامت گذاری کنید. این برنامه همچنین نکات زیادی را ارائه می دهد تا به شما کمک کند گنج بعدی خود را پیدا کنید. متأسفانه، اگر می‌خواهید ویژگی‌های دیگری مانند جستجوی پیشرفته و نقشه‌های آفلاین را دریافت کنید، باید ۵.۹۹ دلار در ماه یا ۲۹.۹۹ دلار در سال بپردازید. خوشبختانه، این یک بازی موبایل عالی است که اگر نمی خواهید می توانید بدون پرداخت هزینه از آن لذت ببرید.

6. Orna: Turn-Based GPS RPG

Orna: Turn-Based GPS RPG
Orna: Turn-Based GPS RPG

Orna یک بازی جالب است که دنیای واقعی و یک بازی RPG را با هم ترکیب می کند. می توانید از بازی برای کشف سیاه چال ها، مبارزه با دشمنان یا جمع آوری اقلام در مکان های نزدیک خود استفاده کنید.

مانند هر بازی RPG خوب، می‌توانید سطح بالاتری داشته باشید، کلاس‌های مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید، آیتم‌ها و سلاح‌های جالبی را جمع‌آوری کنید و در یک نوع مبارزه نوبتی با بازیکنان دیگر بجنگید. و از آنجایی که تنها رفتن خطرناک است، حتی می توانید حیوانات خانگی را جمع آوری کرده و با آنها سفر کنید.

Orna یک ماجراجویی عالی برای آن دسته از عاشقان RPG است که می خواهند بیرون بروند و مانند یک بازی ویدیویی با دنیای واقعی تعامل داشته باشند.

7.بهترین بازی های واقعیت مجازی: Pikmin Bloom

Pikmin Bloom
Pikmin Bloom

Pikmin Bloom در هسته خود شبیه به سایر بازی‌های لیست است، اما تجربه‌ای کاملاً متفاوت است و اگر فقط بخواهید در حین کاوش در محیط اطراف خود استراحت کرده و سرگرم شوید، بسیار عالی است.

Pikmin Bloom یک بازی موبایل زیبا است که به شما امکان می دهد در دنیای دیجیتال خود گل بکارید. سپس این گیاهان به Pikmin جدیدی تبدیل می شوند که می توانید به مجموعه خود اضافه کنید. هر Pikmin به شما کمک می‌کند چیزهای بیشتری مانند دانه‌ها و گلبرگ‌های گل پیدا کنید که می‌توانید در ماجراجویی خود از آنها استفاده کنید. هر دانه ای که می کارید به تعداد مراحل مشخصی نیاز دارد تا بتوانید پیکمین را در داخل آن کشف کنید، بنابراین مطمئن شوید که بیرون بروید و تا آنجا که می توانید قدم بردارید.

به طور کلی، Pikmin Bloom یک ماجراجویی آرامش بخش تر و سرگرم کننده تر است که برای لذت بردن از پیاده روی و سرگرمی با Pikmin کوچک خود ساخته شده است.

دنیای واقعی را سرگرم کننده تر کنید

این بازی ها به شما کمک می کنند تا نگاه خود را به دنیای واقعی تغییر دهید. چه با گرفتن Pokemon  یا ایجاد دایناسورها، کاوش در سیاه چال ها یا یافتن گنج ها، همیشه کاری برای انجام دادن دارید که به شما کمک می کند بخواهید بیرون بروید، با دنیای واقعی تعامل داشته باشید و کمی سرگرم شوید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس