بهترین برنامه های کولاژ عکس در سال 2023

56
0
بهترین برنامه های کولاژ عکس

اگر مانند بسیاری از ما، تصاویر عالی زیادی در گوشی خود دارید و می خواهید راهی سرگرم کننده برای اشتراک گذاری آنها داشته باشید، باید بهترین برنامه های کولاژ عکس را در نظر بگیرید.

هر چقدر هم که عکاس خوبی باشید، یک کولاژ می تواند تصاویر شما را به سطح بالاتری برساند و به شما امکان می دهد ویدیو، متن، موسیقی و موارد دیگر اضافه کنید یا آنها را به کارت یا پوستر برای چاپ تبدیل کنید.

تنها مشکل این است که ده ها برنامه کولاژ عکس برای iOS و Android در دسترس است – بنابراین ممکن است ندانید از کجا شروع کنید. آنجاست که می توانیم کمک کنیم. ما همه گزینه‌های موجود در لیست خود را آزمایش می‌کنیم، بنابراین می‌توانیم به شما اطلاع دهیم که بهترین برنامه‌های کولاژ عکس واقعاً چه هستند.

و اگر به دنبال ابزارهای سنتی تری هستید، می توانید لیست ما از بهترین برنامه های ویرایش عکس و بهترین برنامه های ویرایش ویدیو را نیز بررسی کنید.

بهترین برنامه های کولاژ عکس در سال 2023

در اینجا بهترین برنامه‌های کولاژ عکس در سال 2023 را انتخاب می‌کنیم. بسیاری از آنها در iOS و Android در دسترس هستند، اما برخی فقط برای یک سیستم‌عامل منحصر به فرد هستند. ما پیوندهایی به صفحات دانلود موجود در انتهای هر ورودی گذاشته ایم تا مشخص شود که هر کدام در کدام پلتفرم در دسترس هستند. کولاژ مبارک!

Pic Collage

با Pic Collage، می توانید انتخاب کنید که با یک شبکه کلاژ کلاسیک، دفترچه یادداشت خالی به سبک آزاد یا یک الگوی از پیش ساخته شده شروع کنید. فقط عکس‌ها را از حساب‌های کتابخانه یا رسانه‌های اجتماعی خود مرور کنید و آن‌هایی را که می‌خواهید در آن قرار دهید انتخاب کنید: Pic Collage به‌طور خودکار طیف گسترده‌ای از الگوها و الگوهای شبکه‌ای را برای مطابقت با آنچه انتخاب کرده‌اید ارائه می‌دهد. سپس می‌توانید اندازه کلی شبکه و سلول‌های جداگانه داخل آن را تنظیم کنید، مرزها را تغییر دهید، رنگ یا الگوی پس‌زمینه را تنظیم کنید و فوکوس تصویر را در داخل هر سلول تنظیم کنید، یا تصاویر را عوض کنید.

یک ویرایشگر عکس داخلی به شما امکان می دهد ویرایش های اولیه را روی هر تصویر اعمال کنید و استیکرها، doodle ها، جلوه ها و قاب های عکس را اعمال کنید. پیشنهادات زیادی در اینجا وجود دارد و با هم کافی است تا Pic Collage را بهترین انتخاب ما از بهترین برنامه های کولاژ عکس قرار دهیم.

Pic Collage رایگان است، اما نسخه ممتازی که واترمارک و تبلیغات را حذف می‌کند، به شما امکان می‌دهد ویدیوها را اضافه کنید و همچنین به شما امکان دسترسی به الگوها، برچسب‌ها و الگوهای بیشتری را می‌دهد 35.99 دلار در سال یا 4.99 دلار در ماه. همچنین می‌توانید قالب‌ها و بسته‌های برچسب جداگانه را خریداری کنید که قیمت آن‌ها از 99 سنت تا 2.99 دلار متغیر است.

بهترین برنامه های کولاژ عکس Diptic

Diptic – که هم با عکس‌ها و هم ویدیوها در یک قاب کلاژ کار می‌کند – روایت شما را در هزاران الگو، در دسته‌هایی مانند انیمیشن، کلاسیک، جامبو، حاشیه‌دار، فانتزی و تازه به نمایش می‌گذارد. می‌توانید تمام جنبه‌های طراحی از جمله اندازه و رنگ حاشیه‌های سلول، قاب‌ها، نسبت ابعاد و فونت‌ها را تنظیم کنید.

این برنامه به شما امکان می دهد عکس ها، فیلم ها و عکس های زنده گرفته شده توسط آیفون خود را در یک الگو ترکیب کنید. حتی می توانید کیفیت فیلم را مشخص کنید. اگر واقعاً ترکیب خود را دوست دارید، می‌توانید طرح‌بندی‌های سفارشی را برای استفاده مجدد ذخیره کنید. همچنین می‌توانید تنظیمات مختلفی را برای هر عکس اعمال کنید، که از حساب‌های Camera Roll، Facebook، Dropbox یا Flickr شما مشتق شده است، آهنگی را از کتابخانه iTunes خود اضافه کنید و بسته را مستقیماً در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

Diptic رایگان نیست: این برنامه 2.99 دلار قیمت دارد (نسخه Mac دسکتاپ 99 سنت است)، با طرح‌بندی‌ها و بسته‌های بافت اضافی، حذف واترمارک، و موارد دیگر به عنوان خرید درون‌برنامه با قیمت هر کدام 99 سنت در دسترس است. اما به اندازه کافی ارائه می دهد که به خوبی شایسته جایگاه خود در بین بهترین برنامه های کولاژ عکس است، حتی در برابر جایگزین های رایگان.

Moldiv

کلاژها معمولاً تصاویر را با هم در قالب، صفحه مجله یا طرح کارت تبریک جمع می‌کنند تا پیام یا روایتی را منتقل کنند. اما مولدیو تشخیص می دهد که هر تصویر داستان خودش را می گوید. و به همین دلیل است که هنگام راه‌اندازی، می‌توانید اجزای تصویر خود را قبل از بارگذاری آن‌ها در صدها قاب و جلد مجله و طرح‌بندی کامل کنید.

این برنامه یک نوار ابزار کامل با ویرایش هایی مانند Crop، Clarity، Exposure، Color، Vibrance و موارد دیگر ارائه می دهد. می توانید از تصاویر در رول دوربین خود استفاده کنید یا تصاویر جدید را مستقیماً در برنامه بگیرید. دوربین زیبایی مجزا بر ایجاد سلفی های جذاب کامل با لاغری صورت، نرم شدن پوست و بزرگ کردن چشم تمرکز می کند. اگر گزینه‌های رایگان کافی نیستند، خریدهای درون‌برنامه به شما امکان می‌دهند بسته‌های اضافی فیلتر، برچسب و الگوها را از ۱.۹۹ دلار تا ۶.۹۹ دلار یا همه بسته‌ها را با قیمت ۱۴.۹۹ دلار خریداری کنید.

بهترین برنامه های کولاژ عکس PicPlayPost

حتی اگر درک روشنی از نحوه چیدمان کلاژ جدید خود ندارید، PicPlayPost شما را تحت پوشش قرار می دهد. در زمان راه‌اندازی، برنامه رایگان به‌طور خودکار مجموعه‌ای از آخرین تصاویر و ویدیوهای شما را در قالب نمایش اسلاید متحرک برای شما ارائه می‌کند – با زوم، نمایش چند عکس، و انتقال. شما وسوسه خواهید شد که فقط در آنجا توقف کنید. اما موارد بسیار بیشتری وجود دارد.

می‌توانید از میان شش گزینه نسبت تصویر (از جمله موارد تخصصی اینستاگرام) را انتخاب کنید و می‌توانید موسیقی را از مجموعه آهنگ‌ها یا ویدیوهای خود اضافه کنید یا موسیقی جدیدی برای خرید پیدا کنید. صفحه راه‌اندازی گزینه‌های فریبنده دیگری مانند ایجاد یک نمایش اسلاید با انتقال و متن متحرک یا یک کلاژ شامل عکس‌ها، ویدیوها، و GIF و عکس‌های زنده را ارائه می‌دهد. هر تصمیمی که بگیرید، می توانید هر جزء را به صورت جداگانه در قالب تغییر دهید.

خریدهای درون برنامه ای از 1.99 تا 24.99 دلار فریم های اضافی، ویژگی های ویرایش حرفه ای و واترمارک خود را ارائه می دهند. یک طرح اشتراک ماهانه 6.99 دلاری ویرایش ویدیوی پیشرفته، ایجاد نمایش اسلاید چند کولاژ، متن متحرک، پین یا پرسپکتیو و موارد دیگر را فراهم می کند. کل بسته با تمام افزونه ها 99.99 دلار است.

PicsArt

صفحه اصلی PicsArt با جهت‌گیری اجتماعی بیشتر از بهترین برنامه‌های کولاژ عکس، نه تنها به شما امکان می‌دهد کار با کولاژ را شروع کنید، بلکه به شما امکان می‌دهد به فید انجمنی دسترسی داشته باشید که آثار ساخته شده با این برنامه را به نمایش می‌گذارد و این کار را برای شما آسان می‌کند. جستجوی آثار هنری از دوستان و دنبال کنندگان تصادفی نیست که بخش بزرگی از جذابیت PicsArt در هنر ریمیکس نهفته است. شما می توانید از تصاویر خود استفاده کنید، اما همچنین می توانید از عکس های آپلود شده توسط دیگران استفاده کنید تا در مفهوم شما قرار بگیرند.

ویژگی های ویرایش شامل ابزارهای طراحی، الگوها، تصاویر پس زمینه، فیلترهای عکس HDR، فونت ها و جلوه های سبک هوش مصنوعی است. علاوه بر این، این برنامه به شما امکان می دهد تعداد زیادی ویرایش از برش، تنظیم روشنایی، کنتراست و اشباع تا افزودن جلوه های ویژه، ترکیب حالت ها و برش های شکل را روی هر تصویر اعمال کنید. شما حتی می توانید نوردهی های دوگانه، میم ها و برچسب های قابل اشتراک گذاری خود را ایجاد کنید. یک تابع Remix Chat به گروه ها اجازه می دهد روی پروژه ها با هم کار کنند.

خرید درون‌برنامه‌ای میم‌ها و برچسب‌ها و بسته‌های فریم تا ۳.۹۹ دلار هزینه دارد. اشتراک طلایی PicsArt به مبلغ 8.99 دلار در ماه یا 55.99 دلار در سال تبلیغات را خاموش می کند و به شما امکان دسترسی به تمام محتوای ممتاز را می دهد.

بهترین برنامه های کولاژ عکس PiZap

PiZap یک ویرایشگر عکس ترکیبی، سازنده کلاژ، طراح و تولید کننده میم است. ابتدا، این برنامه به شما امکان می‌دهد عکس‌های مجموعه تصاویر خود را اصلاح کنید تا در یک کلاژ، کارت تبریک یا پوستر خوب به نظر برسند. بخش طراحی برنامه دارای قالب هایی برای فیس بوک، یوتیوب و توییتر و همچنین برای تبلیغات وب و کارت ویزیت است. دسته‌های طرح‌دار نوجوان‌گرا صدها طرح‌بندی و قالب را برای انتخاب ارائه می‌دهند، از جمله الگوهای کلاژ و طرح‌بندی‌های طراحی با تم‌هایی برای تعطیلات، احساسات و دیگر مضامین مناسبت‌های خاص.

PiZap به شما امکان می دهد مم های متن و نماد، فیلترها و اشکال را اضافه کنید. شما می توانید جلوه های ویژه را برای هر تصویر اعمال کنید. فقط طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید و شروع به بارگذاری آن با تصاویر خود و تنظیم تصاویر کنید. PiZap رایگان است، اما نسخه Pro، که تبلیغات را حذف می‌کند و به شما امکان دسترسی به فیلترهای اضافی، فونت‌ها، تصاویر استوک، همه طرح‌بندی‌های میم و موارد دیگر را می‌دهد، ۵۹.۹۹ دلار در سال یا ۹.۹۹ دلار در ماه است.

Pic Stitch

با Pic Stitch رایگان، می‌توانید عکس‌ها و ویدیوها را با نسبت‌های سفارشی‌شده و همراهی موسیقی، بخشی از کلاژ خود کنید. هر عکس یا ویدیو قبل از اینکه آن را به الگو اضافه کنید، بریده شده و ثابت می شود. می‌توانید فیلترها، متن، برچسب‌ها، doodle و واترمارک‌ها را در حین برش، برش و حتی تنظیم سرعت پخش ویدیو اضافه کنید. برای جابجایی سلول‌ها در قالب، فقط بکشید و رها کنید. همانطور که از برنامه استفاده می کنید، یک پوشش متنی ظاهر می شود که به شما آموزش می دهد چگونه عملکردهای برنامه مانند فریم، بزرگنمایی و تعویض تصویر را انجام دهید.

این برنامه به شما امکان می دهد در تمام رسانه های اجتماعی محبوب یا از طریق ایمیل به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید در گالری یا رول دوربین خود ذخیره کنید، با Pic Stitch که صادرات را با وضوح بالا تسهیل می‌کند. می‌توانید چاپ‌هایی را از Shutterfly یا Walgreens برای تحویل در فروشگاه سفارش دهید. Pic Stitch Pro، که تجربه‌ای بدون آگهی، فریم‌های اضافی، حاشیه‌های سفارشی را در اختیار شما قرار می‌دهد و به شما امکان می‌دهد طرح‌بندی خود را ایجاد کنید، ۲۹.۹۹ دلار در سال یا با پرداخت یک‌باره ۱۲۹ دلار است.

بهترین برنامه های کولاژ عکس PhotoGrid

هنگامی که PhotoGrid را راه اندازی می کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که در مجموعه عکس یا ویدیوی خود پیمایش کنید و تصاویری را که می خواهید اضافه کنید انتخاب کنید. برنامه بقیه کارها را انجام می دهد.

اما این همه چیز نیست. Photo Grid 15 ماژول از کلاژهای کلاسیک تا سبک های اسنپ چت را ارائه می دهد. اینها عبارتند از فیلتر ونوس، که هر کسی را شبیه شاهزاده پری به سختی قابل تشخیص می کند، یا چشمک زدن، که به طور خودکار سبک نقاشان معروف یا نقاشی های خاص مانند شب پرستاره ون گوگ را تطبیق می دهد. فیلتر Meme به شما قالب کلاسیک متن را در بالا و پایین با تصویر خود در وسط و امکان تغییر طرح و افزودن استیکر، پس‌زمینه گرادیان و بسیاری از عناصر تزئینی و GIF می‌دهد. این برنامه سرگرم‌کننده به شما کارهای زیادی را با ماژول‌های اضافی مانند Face Pop، Scrapbook، کارت‌های سه‌بعدی و zaniness عمومی می‌دهد.

PhotoGrid رایگان است، اما نسخه Premium 29.99 دلار در سال یا 4.99 دلار در ماه است و تبلیغات و واترمارک ها را حذف می کند، به روز رسانی های ممتاز و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می دهد.

LiveCollage

برخلاف اکثر برنامه‌های کولاژ دیگر، LiveCollage یک صفحه اصلی تمیز با آیکون‌های پاستلی رنگ در نیمه پایینی برای ایجاد کلاژ، ویرایش عکس‌ها، ویدیوها، پاک کردن پس‌زمینه، و افزودن فیلترها و موارد مشابه دارد. همچنین دارای یک فیلتر زیبایی است که به شما امکان می‌دهد ویژگی‌های صورت افراد از جمله لبخند، چانه، بینی، لب‌ها و ابروهای او را تغییر دهید.

این برنامه دارای تعدادی قالب برای ایجاد کلاژ است، از جمله قالب هایی که به طور خاص برای اینستاگرام و فیس بوک فرمت شده اند. همچنین می‌توانید اندازه‌های بوم سفارشی و همچنین مواردی را که به شکل‌هایی مانند قلب و ستاره هستند ایجاد کنید. حتی الگوهای سه بعدی نیز وجود دارد، اگرچه اینها نیاز به اشتراک دارند.

LiveCollage رایگان است، اما یک اشتراک (4.99 دلار در ماه یا 35.99 دلار در سال) تبلیغات و واترمارک ها را حذف می کند، به شما امکان می دهد به محتوای برتر دسترسی داشته باشید و به شما امکان می دهد به روز رسانی های هفتگی را دریافت کنید. همچنین می توانید تم ها، برچسب ها، فونت ها، جلوه ها و حاشیه های اضافی را خریداری کنید.

بهترین برنامه های کولاژ عکس Collageable

Collageable علاوه بر اینکه به شما امکان می‌دهد کلاژ بسازید، دارای الگوهایی برای ایجاد جلدهای مجله مانند است و دارای یک فیلتر زیبایی برای لمس چهره در عکس‌های شما است. Collageable ده ها طرح بندی عکس دارد که از بین دو عکس تا 25 عکس در هر کولاژ می توان انتخاب کرد. حتی موارد بیشتری با اشتراک در دسترس هستند.

همانند سایر برنامه‌های کلاژ، می‌توانید پس‌زمینه، متن و استیکر اضافه کنید، اگرچه گزینه‌ها در نسخه رایگان بسیار محدود هستند. اگر اشتراک ممتاز (از 23.99 دلار در سال) را دریافت کنید، می‌توانید به تمام طرح‌بندی‌ها، ویژگی‌های اضافی دسترسی داشته باشید و همه تبلیغات نیز حذف می‌شوند.

چگونه بهترین برنامه کولاژ عکس را برای خود انتخاب کنیم

هنگام انتخاب برای دانلود یکی از برنامه های کولاژ عکس، به تطبیق پذیری طراحی و ارائه آنها نگاه کنید. برخی شامل مجموعه‌ای از قاب‌ها و شبکه‌های قالب و طرح‌بندی مجله یا کارت تبریک هستند. انتخاب‌های دیگر امکانات اضافی ارزشمندی مانند عکس‌برداری و ویرایش درون دوربین، فیلترها، متن، پس‌زمینه و برچسب‌ها را ارائه می‌کنند. علیرغم ساختار قالب، این برنامه ها به شما صدایی می دهند تا بیانیه منحصر به فرد خود را برای به اشتراک گذاشتن در رسانه های اجتماعی، ایمیل و حتی چاپ ایجاد کنید. این چیزی است که می‌تواند بهترین برنامه‌های کولاژ عکس را از برنامه‌های هم‌چنین جدا کند.

تقریباً همه بهترین برنامه‌های کولاژ عکس برای دانلود رایگان هستند، بنابراین ضرری ندارد که چند تا از آنها را بچرخانید تا ببینید کدام را بیشتر دوست دارید.

با این حال، اگر می‌خواهید ویژگی‌های ممتازی مانند قالب‌های قابل تنظیم، انتخاب گسترده‌تری از طرح‌بندی‌ها و برچسب‌ها، و بدون تبلیغات یا واترمارک را داشته باشید، بسیاری از بهترین برنامه‌های کلاژ عکس از شما می‌خواهند که برای اشتراک ثبت‌نام کنید. این اشتراک‌ها می‌توانند گران باشند – بیش از 35 دلار در سال – بنابراین باید مطمئن شوید که قبل از باز کردن کیف پول خود، سود زیادی از برنامه خواهید برد.

مطمئن شوید که تمام انتخاب های نرم افزار عکاسی ما را بررسی کنید:

ما طیف گسترده ای از راهنمای خرید برای کمک به شما در تصمیم گیری درست داریم. اگر شما نیز به دنبال ویرایش عکس‌های خود هستید، حتماً راهنمای عکاسی ما را بررسی کنید، از جمله بهترین نرم‌افزار ویرایش عکس، بهترین نرم‌افزار ویرایش عکس رایگان و بهترین برنامه‌های ویرایش عکس. برای ویرایش ویدیو، مطمئن شوید که راهنمای ما در مورد بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو را مطالعه کرده اید. اگر هنوز مایل به پرداخت هزینه نرم افزار خود نیستید، چرا راهنمای ما در مورد بهترین نرم افزار رایگان ویرایش ویدیو را مطالعه نکنید. برای گردش کار در حال حرکت، ما همچنین راهنمای بهترین برنامه های ویرایش ویدیو را داریم. به جایی برای ذخیره همه آن فایل های RAW بزرگ نیاز دارید؟ شما می خواهید راهنمای ما در مورد بهترین سایت های ذخیره سازی و اشتراک گذاری عکس را بخوانید. و اگر می‌خواهید تجهیزات خود را ارتقا دهید، مطمئن شوید که مجموعه ما از بهترین دوربین‌هایی را که می‌توانید امروز بخرید بخوانید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس