بهترین شخصیت‌های تکن 7 برای مبتدیان

259
0
بهترین شخصیت‌های تکن 7 برای مبتدیان

فرنچایز Tekken یکی از موفق‌ترین مجموعه بازی‌های موجود در هنرصنعت است، اما برای کسانی که به عنوان مبتدی وارد بازی می‌شوند، شاید اندکی سخت و گیج کننده باشد. این شخصیت‌ها بهترین انتخاب برای مبتدیان هستند. در اول نیوز با بهترین شخصیت‌های تکن 7 برای مبتدیان آشنا شوید.

همان‌طور که گفتیم بازی Tekken یکی از موفق‌ترین فرنچایزهای بازی‌های مبارزه‌ای در تاریخ هنرصنعت بازی‌های ویدیویی است. برای نزدیک به 30 سال، سری Tekken میلیون‌ها طرفدار را به دلیل سبک مبارزه با سرعت بالا، گرافیک جذاب سه بعدی و داستان دلنشین خود جذب کرده است. سری Tekken پر از شخصیت‌های هیجان‌انگیز است که هر کدام منحصربه‌فردتر از دیگری هستند. از کشتی‌گیران نقاب‌دار پلنگی گرفته تا سایبورگ‌های قدرتمند و همه چیز در این میان، یک شخصیت برای همه و هر سلیقه‌ای در فهرست مبارزان Tekken 7 وجود دارد.

برای بازیکنان جدیدی که وارد Tekken 7 یا به طور کلی فرنچایز بازی می‌شوند، بسیاری از شخصیت‌ها وجود دارند که به بازیکنان کمک می‌کنند تا سبک بازی ساده‌تر یا ترکیب‌های ترکیبی آسان‌تر را یاد بگیرند. در اینجا تعدادی از بهترین شخصیت‌ها برای مبتدیان در Tekken 7 گردآوری شده است.

بهترین شخصیت‌های تکن 7 برای مبتدیان

8. پل فینیکس

پل یا پاول فینیکس (Paul Phoenix) یک شخصیت کلاسیک است که تا به امروز در تمامی بازی‌های Tekken حضور داشته است. او از سبک خاص خود در جودو استفاده می‌کند تا حریفان خود را در هم بکوبد و آن‌ها را به راحتی شکست دهد. سبک بازی تهاجمی پل برای آموزش فشار و سنگینی بازی به بازیکنان جدید مناسب است. کُمبو یا ترکیب‌های او برای تازه واردان قابل فهم است و نیازی به اجرای فنون پیچیده نیست.

حرکات پل شامل مشت‌ها و ضربات قدرتمندی است که آسیب‌های زیادی را ایجاد می‌کند. موضوعی که معمولاً از مشت‌ها و آرنج‌های قدرتمند او ناشی می‌شود. با درک کافی از مکانیک Tekken، بازیکنان جدید با انتخاب پل فینیکس به عنوان مبارز سرگرم خواهند شد.

بهترین شخصیت‌های تکن 7 برای مبتدیان

7. باب

باب یک شخصیت منحصر به فرد و سرگرم کننده برای یادگیری در Tekken 7 است. در حالی که ظاهر بیرونی او ممکن است شبیه به ورزشکاران نباشد، سبک مبارزه او به طرز باورنکردنی پویا است، با حملات گسترده قدرتمند و تحرک آکروباتیک بالا. باب از یک نسخه اصلاح شده از کاراته استفاده می‌کند که به شدت روی ضربات قدرتمندی که به ترتیب بالا و پایین ضربه می‌زنند تمرکز دارد.

یادگیری چندضرب و ترکیب‌های باب آسان است، اما تسلط به آن و ایجاد آسیب نسبتاً زیاد در صورت اجرای صحیح، نسبتاً چالش برانگیز است. باب اولین حضور خود را در Tekken 6 انجام داد و به سرعت در مسابقات جهانی مورد علاقه طرفداران قرار گرفت. بازیکنان جدید با انتخاب باب به عنوان شخصیت خود، در Tekken 7 لذت و سرگرمی فراوانی خواهند داشت.

بهترین شخصیت‌های تکن 7 برای مبتدیان

6. مارشال لاو

مارشال لاو یکی دیگر از شخصیت‌های کلاسیک سری Tekken و دوست صمیمی پل فینیکس در داستان بازی است. Law یک شخصیت محبوب در جامعه Tekken است، به خصوص برای بازیکنان جدید. لاو از سبکی بر اساس هنر رزمی افسانه‌ای جیت کان دو که توسط رزمی کار مشهور بروس لی ابداع شده استفاده می‌کند.

سرعت و ضربات متوالی امتیازاتی است که لاو به بازیکنان می‌دهد و به آن‌ها بازی هجومی و تایید ضربه را در طول کمبوها آموزش می‌دهد. لاو راه‌های زیادی برای شروع چند ضرب ترکیبی دارد و از مشت‌ها و لگدهای قوی و سریع استفاده می‌کند. موضوعی که لاو را از ضدحملات نیز در امان نگه می‌دارد.

بهترین شخصیت‌های تکن 7 برای مبتدیان

5. لی

لی یکی دیگر از شخصیت‌های Tekken 7 است که بر روی سرکوب حریفان با ضربات و ضد ضربه‌های سریع تمرکز می‌کند. مانند لاو در سبک مبارزه، لی سبک مبارزه میشیما را پذیرفته و آن را با دانش خود در کاراته آمیخته است.

لی در باز کردن گارد حریفان با مشت‌های ضربه‌ای سریع که منجر به کمبوهای ترکیبی گسترده می‌شود، برتری دارد. بازیکنان جدید هنگامی که لی را بر می‌دارند و به دنیای بازی‌های رقابتی شیرجه می‌زنند، روی فاصله گذاری و تحرک کنترل خوبی خواهند داشت. لی شخصیتی است که برای درک کامل استفاده از حرکات، برد و مجموعه حرکت خود زمان لازم است.

بهترین شخصیت‌های تکن 7 برای مبتدیان

4. Miguel Rojo

میگوئل هنوز یک شخصیت نسبتاً جدید است که به سری Tekken معرفی شده است، او اولین بار در Tekken 6 به عنوان یک عاشق انتقام جو ظاهر شد که پس از قتل عروسش به دنبال تلافی از جین کازاما است. میگوئل به دلیل ماهیت پرحاشیه‌اش در میان جامعه Tekken بسیار محبوب است و اغلب در فینال‌های بسیاری از مسابقات دیده می‌شود.

برخلاف بسیاری از شخصیت‌های دیگر در Tekken، میگل از سبک مبارزه با هنرهای رزمی استفاده نمی‌کند. میگل که منعکس کننده شخصیت خود است، به حملات خشونت آمیز و وحشیانه نزاع و دعوای خیابانی متوسل می‌شود. میزان دمیج یا قدرت آسیب میگل و مجموعه حرکات منحصربفرد حملات غیرمتعارفش او را به یک تهدید برجسته در یک مسابقه تبدیل می‌کند. بازیکنان می‌توانند با قرار دادن Miguel در حالت‌های بازی رقابتی، فاصله گذاری و زمان بندی ترکیبی را بیاموزند.

هیهاچی

3. هیهاچی میشیما

هیهاچی یکی از آنتاگونیست‌های اصلی فرنچایز Tekken از زمان ایجاد آن بوده است. او رئیس سابق خانواده ناکارآمد میشیما و رقیب اصلی پسرش کازویا میشیما و نوه‌اش جین کازاماست است. هیهاچی غول تنومند است که به هنر رزمی خانواده میشیما تسلط دارد، یک شکل خشن و تصفیه شده از کاراته که در از بین بردن بدن حریفان برتری دارد.

هیهاچی می‌تواند آسیب‌های قابل توجهی را وارد کند و حریفان را با ضربات قدرتمندی از ضربات چرخشی گرفته تا حملات مشت‌های قوی، ضربه‌های پا و آرنج از پای در آورد. بازیکنان با انتخاب این مبارز یک دوره کلی از مکانیک Tekken را دریافت خواهند کرد. چرا که Heihachi یک شخصیت عمومی یا جنرال عالی در بازی است.

کازویا

2. کازویا میشیما

کازویا پایه اصلی سری Tekken است که هم به عنوان قهرمان و هم آنتاگونیست آن در یک نقطه یا نقطه دیگر عمل می‌کند. او یک نیروی غیرقابل توقف با قابلیت‌های تهاجمی باورنکردنی و راه‌هایی است که در دسترس اکثر مبارزان Tekken 7 نیست.

کازویا نیز مانند پدرش از هنرهای رزمی کاراته خانواده میشیما استفاده می‌کند. اما آن را بیشتر با میل خود و سبک ویژه‌اش اصلاح کرده است. مجموعه حرکت کازویا شامل ضربات سریع و قدرتمندی است که حریفان را با حرکات چرخشی و حملات ویژه به هم می‌زند. کازویا همچنین از ژن و دی ان ای خونی میشیما بهره می‌برد که به او امکان دسترسی به ژن شیطان را می‌دهد. دگرگونی شیطانی که اکثر خانواده میشیما می‌توانند از آن استفاده کنند، توانایی‌ها و حرکاتی را به آن‌ها می‌دهد که می‌توانند با آن‌ها آسیب‌های بزرگی وارد کنند و حریفان را کاملاً نابود کنند.

کاترینا

1. کاترینا آلوز

و اما رتبه نخست فهرست بهترین شخصیت‌های تکن 7 برای مبتدیان؛ کاترینا یکی از جدیدترین شخصیت‌های سری Tekken است که برای اولین بار در Tekken 7 معرفی شد. او دختری در جستجوی پدر گمشده‌اش است. پدری که توسط شرکت G، که توسط کازویا میشیما اداره می‌شود، ربوده شد و روی او آزمایش صورت گرفت. کاترینا از نوعی کیک بوکسینگ معروف به ساواته استفاده می‌کند که با ضربات قوی، سریع و متوالی اشباع شده است.

مجموعه حرکات کاترینا از طیف وسیعی از حملات گسترده و قدرتمند استفاده می‌کند که منجر به رشته‌های ترکیبی طولانی می‌شود که می‌تواند آسیب چشمگیری وارد کند. تنها چیزی که کاترینا برای پر کردن شکاف در زندگی یا شکست کامل حریف به آن نیاز دارد، یک گارد باز است. با تطبیق پذیری کاترینا در بازی، بازیکنان حس خوبی از مکانیک بازی خواهند داشت.

بازی Tekken 7 برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است. نظر شما در خصوص این بازی چیست؟ فهرست بهترین شخصیت‌های تکن 7 برای مبتدیان را چطور ارزیابی می‌کنید؟ جای کدام شخصیت در این بین خالی است؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس