بازی Hogwarts Legacy باید آغازگر عصر جدیدی از بازی‌های جادوگری باشد

46
0
بازی Hogwarts Legacy باید آغازگر عصر جدیدی از بازی‌های جادوگری باشد

هری پاتر همیشه تلاش کرده تا در هنرصنعت بازی‌های ویدیویی جایگاهی از خود به جا بگذارد، اما همه اینها باید با انتشار بازی Hogwarts Legacy در سال آینده تغییر کند. بازی Hogwarts Legacy باید آغازگر عصر جدیدی از بازی‌های جادوگری باشد. در ادامه با اول نیوز همراه شوید.

خارج از اقتباس‌های معمولی از فیلم‌ها و چند بازی موبایلی، هری پاتر و جانوران شگفت‌انگیز حضور چشمگیری در هنرصنعت بازی‌های ویدیویی نداشته‌اند. The Wizarding World یکی از بزرگترین فرنچایزهای موجود در جهان است، اما هنوز اثری بزرگ در زمینه بازی‌ها ایجاد نکرده است. البته عناوین محبوبی مانند لگو هری پاتر و Quidditch World Cup وجود داشته است، اما اکثر آنها هرگز قلب طرفداران را تسخیر نکردند. بازی Hogwarts Legacy از Avalanche Software امیدوار است که همه اینها را تغییر دهد، و ممکن است این همان چیزی باشد که طرفداران هری پاتر سال‌ها می‌خواستند.

بازی Hogwarts Legacy اولین عنوان مستقل نقش‌آفرینی خواهد بود که در دنیای هری پاتر جریان دارد. بیشتر بازی‌هایی که پیش از این عرضه شدند، داستان هری را بازگو کرده‌اند، اما Hogwarts Legacy بازیکن را در مرکز داستان جادویی خود قرار می‌دهد و رویدادهایی را به نمایش می‌گذارد که در سری بزرگ‌تر پوشش داده نشده‌اند. مشخص نیست که آیا این نسخه برای بقیه نسخه‌ها حکم یک الگو را خواهد داشت یا نه، اما مسیر جدیدی را برای این فرنچایز ایجاد می‌کند که قبلاً دیده نشده. این حرکت نباید با Hogwarts Legacy متوقف شود. این بازی باید آغازگر یک دوره کاملاً جدید از بازی‌های ویدیویی هری پاتر خارج از مجموعه فیلم باشد.

بازی Hogwarts Legacy باید آغازگر عصر جدیدی از بازی‌های جادوگری باشد

بازی Hogwarts Legacy نوع جدیدی از بازی‌های مرتبط با دنیای جادوگری است

استودیوی Avalanche امیدوار است بتواند بازی هری پاتر را که طرفداران سال‌ها رویای آن را در سر می پرورانند، ارائه دهد. Hogwarts Legacy به جای قرار دادن نیوت اسکامندر یا هری پاتر در مرکز این داستان، بازیکن را در مرکز قرار خواهد داد. آن‌ها می‌توانند شخصیت شخصی خود را بسازند و در اواخر دهه 1800 میلادی به هاگوارتز بروند. در آنجا آن‌ها در کلاس‌های مختلف شرکت خواهند کرد، با هنرهای تاریک مبارزه خواهند کرد و دنیای جادویی که جی کی رولینگ خلق کرده است را کشف خواهند کرد.

با اینکه کیفیت بازی هنوز دیده نشده است، در حال حاضر به شدت مورد انتظار طرفداران هری پاتر است. این اولین باری است که یک بازی ویدیویی هری پاتر این مسیر را انتخاب می‌کند. بازیکنان در نهایت می‌توانند داستان هری پاتر خود را تعریف کنند و این امکان وجود دارد که یکی از بهترین بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی در طی چند سال اخیر را شاهد باشیم.

هری پاتر

نیاز به ساخت بازی‌های بیش‌تر از هری پاتر

بازی Hogwarts Legacy نباید تنها عنوان هری پاتر باشد که قلمروی ناشناخته را کاوش می‌کند، در عوض باید شروع یک سری طولانی از تجربیات کاملاً جدید دنیای جادوگری باشد. به نظر می‌رسد هری پاتر همیشه در چشم‌انداز بازی‌های ویدیویی با مشکل مواجه بوده است، اما Hogwarts Legacy قرار است همه این‌ها را تغییر دهد، اگر نتیجه نهایی خوب باشد، باید Warner Bros. Interactive Entertainment و Portkey Games را به کار سخت‌تر برای ارائه ماجراهای جادویی‌تر وادار کند. این به معنای ساخت بازی‌های بیشتر برای موبایل نیست، بلکه تمرکز بر تجربیات کامل و کاملاً جدید در دنیای هری پاتر است.

دوره‌های زمانی زیادی وجود دارند که بازی‌های هری پاتر می‌توانند خارج از داستان اصلی کشف کنند. Hogwarts Legacy داستان مجموعه را به اواخر دهه 1800 می‌برد، در حالی که مجموعه Fantastic Beasts از دوره‌های زمانی 1926 تا 1937 و مجموعه فیلم‌های هری پاتر دهه 1990 میلادی را کاوش کرده‌اند. این موضوع باعث می‌شود سال‌های مختلفی که هنرصنعت بازی‌های ویدیویی می‌تواند با شخصیت‌های هری پاتر پر کند، بی انتها باشد. شاید یک بازی بتواند داستانی را در خلال شکاف بین این دو مجموعه تعریف کند. روزهای اولیه دامبلدور را کشف کند. یا دنیای پس از هری پاتر را به تصویر بکشد.

هری پاتر و جانوران شگفت‌انگیز سال‌هاست که مخاطبان را با شخصیت‌های خارق‌العاده‌شان مجذوب خود کرده‌اند، اما هنوز اثری عظیم در هنرصنعت بازی‌های ویدیویی برجای نگذاشته‌اند. با نزدیک شدن به زمان انتشار بازی Hogwarts Legacy، اکنون زمان آن رسیده است که برادران وارنر این معضل را اصلاح کنند. دنیای هری پاتر شایسته کاوش در رسانه‌های مختلف است و بازی‌های ویدیویی یکی از بهترین راه‌ها برای نمایش این دنیای گسترده هستند. این نه تنها برای طرفداران هری پاتر لذت بخش خواهد بود، بلکه راهی عالی برای جذب افراد بیشتری به این دنیای جادویی خواهد بود.

بازی Hogwarts Legacy قرار است در تاریخ 10 فوریه 2023 برابر با ۲۱ بهمن ماه برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس‌ باکس سری اس عرضه شود. تاریخ عرضه نسخه نینتندو سوییچ هنوز مشخص نشده است. نظر شما در خصوص مجموعه هری پاتر چیست؟ برای تجربه Hogwarts Legacy مشتاق هستید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس