بهترین وب سایت های فریلنسری

91
0
سایت های فریلنسری

فریلنسرهایی که به دنبال کسب درآمد بیشتر هستند اکنون گزینه های بیشتری نسبت به قبل دارند. چه به صورت تمام وقت فریلنسری باشید، چه به دنبال یک درآمد جانبی، یا به دنبال یک فریلنسر برای کمک به انجام برخی کارها هستید، اینها بهترین سایت های فریلنسری هستند که باید در نظر بگیرید.

البته عوامل مختلفی وجود دارد که یک وبسایت را برای فریلنسرها عالی می‌کند. آنها می‌توانند از تعداد و تنوع مشاغل موجود، تعداد دفعات ارائه فرصت های جدید و البته یکی از مهمترین فاکتورها متغیر باشند – اینکه چقدر آنها در پرداخت هزینه خدمات شما کوشا هستند.

۱. Toptal

2. Guru

3. Upwork

4. Freelancer.com

5. People Per Hour

6. Aquent

7. PubLoft

8. 99designs

9. Paperell

10. Solidgigs

1.سایت های فریلنسری Toptal

تنها ۳ درصد از حرفه ای ترین فریلنسر ها استخدام می‌شوند.

نقاط قوت:

استخدام های شرکتی

غربالگری دقیق

جوایز سودآور

نقاط ضعف:

افراد با سطح پایین استخدام نمی‌شوند

Toptal همه چیز در مورد کمک به شرکت ها برای یافتن بالاترین سطح (3٪) فریلنسرهای در سطح جهانی است. این شامل توسعه دهندگان گرفته تا طراحان، کارشناسان مالی، مدیران پروژه و مدیران محصول هستند. Toptal که توسط شرکت هایی مانند موتورولا و شرکت هیولت پاکارد استفاده می‌شود، با استخدام کارشناسان کار می‌کند. شرکت ها را با فریلنسرها هماهنگ می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که هر دو به نیاز های خود دسترسی دارند.

به عنوان یک فریلنسر، باید یک فرآیند غربالگری دقیق را طی کنید که بر اساس عواملی اندازه گیری می‌شود که همه چیز را از زبان و شخصیت گرفته تا مهارت های شما آزمایش می‌کند. همچنین یک تمرین غربالگری زنده وجود دارد و شما باید در پروژه های آزمایشی شرکت کنید. در حالی که این بدان معناست که موانع ورود بیشتر از سایر وبسایت های فریلنسری است، اما جوایز پرسودتری ارائه می‌دهد.

2. Guru

نقاط قوت:

مقرون به صرفه

استفاده شده توسط 3 میلیون

بازخورد بالا

نرخ های پرداخت انعطاف پذیر

Guru پلتفرمی است که برای کمک به شرکت ها در یافتن و استخدام فریلنسرهای متخصص از سراسر جهان طراحی شده است. پلتفرم منعطف و مقرون به صرفه آن به افراد اجازه می‌دهد در هر چیزی از برنامه نویسی و توسعه گرفته تا نویسندگی و ترجمه، طراحی و هنر، فروش و بازاریابی و بسیاری موارد دیگر، فریلنسرها را استخدام کنند.

این وبسایت که بیش از 3 میلیون نفر از آن استفاده می‌کند، فریلنسرها را تأیید می‌کند و امتیازات بازخورد و داده های کل زمان تراکنش های آنها را منتشر می‌کند تا به استخدام کارکنان در شناسایی افراد حرفه ای آزمایش شده از سراسر جهان کمک کند. برای فریلنسرها، Guru در صدور پرداخت ها انعطاف پذیرتر از بسیاری از افراد دیگر است و چهار گزینه را ارائه می‌دهد: قیمت ثابت، ساعتی، مبتنی بر وظیفه یا تکراری.

3. Upwork

وبسایت فریلنسر برای حرفه ای ها

نقاط قوت:

مناسب برای پروژه های پیچیده

گزینه های قرارداد بلند مدت

تمرکز بر نرم افزار و بازاریابی

Upwork که توسط شرکت هایی مانند Microsoft، Airbnb و GE استفاده می‌شود، شرکت ها را با فریلنسرهایی که به دنبال کار روی پروژه های تخصصی و پیچیده تر هستند، مطابقت می‌دهد. حوزه های زیادی را در بر می‌گیرد – از توسعه وب، موبایل و نرم افزار گرفته تا طراحی و خلاقیت. نویسندگی؛ فروش و بازاریابی؛ پشتیبانی ادمین؛ خدمات مشتری و بیشتر.

پس از اینکه یک شرکت پروژه ای را پست کرد، فریلنسرها می‌توانند برای کار روی آن درخواست دهند و بین قراردادهای بلندمدت یا کوتاه مدت (برای کار بر روی وظایف یکباره) انتخاب کنند. پلتفرم Upwork به استخدام کنندگان و فریلنسرها اجازه می‌دهد تا به راحتی از طریق سیستم چت آنلاین و تماس ویدیویی خود با هم ارتباط برقرار کنند و اطمینان حاصل شود که آنها همیشه در مورد وظیفه خود شفاف هستند.

4.سایت های فریلنسری Freelancer.com

وبسایت فریلنسری همه منظوره عمومی

نقاط قوت:

پلتفرم عمومی

استخدام های شرکتی

ارتباط آنلاین

Freelancer.com یک موهبت برای کسب و کارهای کوچک است که در هر چیزی از توسعه وبسایت و طراحی لوگو گرفته تا نوشتن و بازاریابی نیاز دارند. مورد علاقه شرکت هایی مانند مایکروسافت، SAP و اینتل، استفاده از آن ساده است: شرکت هایی که به دنبال کار هستند ثبت نام می‌کنند، کارهایی را ارسال می‌کنند که باید تکمیل شوند و سپس می‌توانند بلافاصله در عرض چند دقیقه پیشنهادهای رقابتی را از فریلنسرها دریافت کنند.

به عنوان یک فریلنسر، می‌توانید برای کار پیشنهاد بدهید و در صورت انتخاب، آن را تکمیل کنید و به طور ایمن پرداخت کنید. فریلنسرها می‌توانند نمونه هایی از کارهای قبلی خود را آپلود کنند، در حین انجام وظایف، استخدام کنندگان را از پیشرفت خود مطلع کنند و با استفاده از عملکرد چت زنده با استخدام کنندگان صحبت کنند.

5. People Per Hour

وبسایت فریلنسر با طیف وسیعی از خدمات

نقاط قوت:

جامعه بین المللی

رتبه بندی شغل

طیف وسیعی از خدمات

بیش از 130 میلیون پوند توسط فریلنسرها در People Per Hour درآمد کسب کرده است که توسط نزدیک به 1 میلیون کسب و کار و 2.4 میلیون فریلنسر استفاده می‌شود. این وبسایت کسب‌وکار ها را به جامعه بین المللی فریلنسرها متصل می‌کند که خدمات آنها به طور مداوم بررسی و رتبه بندی می‌شوند.

این طیف گسترده ای از دسته ها را در بر می‌گیرد – همه چیز از چاپ m3D گرفته تا مدیریت دارایی، مترجمان آلمانی، نویسندگان و مشاوران فیسبوک. ابزار نوشتن پروژه وبسایت به شرکت های استخدام کننده کمک می‌کند برای مطابقت دادن و تماس با مناسب ترین فریلنسرها – که می‌توانند در عرض چند دقیقه به آن شغل پاسخ دهند – متصل شوند.

6.سایت های فریلنسری Aquent

وبسایت فریلنسری خلاقانه و بازاریابی

نقاط قوت:

مطابقت خودکار مشتریان

برچسب گذاری خودکار پروژه

بینش عمیق تر

اگر شما یک فریلنسر هستید که در گذشته به اشتباه با شرکت های استخدام کننده مطابقت داده شده است، Aquent می‌تواند برای شما مناسب باشد. محصول Aquent’s Book آن افراد خلاق با استعداد را با افرادی که به دنبال استخدام آنها هستند مطابقت می‌دهد. این شرکت می‌گوید که سایر پورتال های فریلنسری مؤثر نیستند، زیرا فریلنسرها یا به درستی پورتفولیوهای دیجیتال خود را برچسب گذاری نمی‌کنند یا زمان زیادی را صرف برچسب گذاری آنها با شرایط اشتباه می‌کنند.

Aquent’s Book در عوض از پردازش زبان طبیعی برای برچسب گذاری خودکار نمونه کارها با بیش از 24 میلیون برچسب شی و تصویر با استفاده از طبقه بندی تصویر و تشخیص اشیا استفاده می‌کند. این شرکت می‌گوید که این بینش عمیق‌تری را برای یافتن بهتر موارد منطبق برای مشاغل یا پروژه ها، از جمله جنبه هایی مانند موقعیت استعداد، نرخ ها و در دسترس بودن، فراهم می‌کند.

7. PubLoft

وبسایت تخصصی برای نویسندگان آزاد

نقاط قوت:

بازاریابی محتوا

مشتریان را مدیریت می‌کند

پیشرفت نرخ پرداخت

اگر شما یک فریلنسر هستید که به کسب‌وکار ها کمک می‌کند تا بازاریابی محتوای خود را به طور خاص مقیاس بندی کنند، پس در PubLoft ثبت نام کنید. هدف این وبسایت کمک به فریلنسرها برای تکمیل خط لوله کاری خود است و به آنها اجازه می‌دهد به جای فروش مداوم خدمات خود، بر تکمیل کار تمرکز کنند.

PubLoft همچنین کمک به فریلنسرها برای مدیریت مشتریان، متعادل کردن بارگذاری کار، و همه اینها در هنگام مدیریت فاکتورها را دوچندان می‌کند. جالب اینجاست که هر چه فریلنسرها طولانی تر در PubLoft کار کنند، حقوق بیشتری دریافت می‌کنند. این پلتفرم هر دو هفته به فریلنسرها برای خدماتشان پرداخت می‌کند و هزینه ای ماهانه دریافت می‌کند.

8. 99designs

وبسایت طراح آزاد حرفه ای

نقاط قوت:

مخصوص طراح

90 دسته شغلی

فرصت های همکاری

99designs پلتفرمی است که میزبان فریلنسرهایی است که به دنبال ارائه خدمات طراحی خود هستند. 99designs که هر دو ثانیه یک طرح جدید برای مشتریان خود ایجاد می‌کند، دارای مشاغل فریلنسری در بیش از 90 دسته است. به این ترتیب، چه در ایجاد لوگو، طراحی سایت، جلد کتاب یا چیز دیگری مهارت داشته باشید، احتمالاً برای حوزه تخصص شما مناسب است.

99designs همچنین دارای یک عنصر همکاری قوی است. فریلنسرها می‌توانند با استخدام کنندگان بر اساس 1:1 کار کنند یا می‌توانند با کل جامعه خلاق برای همکاری در پروژه ها و تقسیم بودجه همکاری کنند.

9.سایت های فریلنسری Paperell

وبسایت تخصصی برای فریلنسرهای دانشگاهی

نقاط قوت:

نگارش آکادمیک

آمار فریلنسر

سرویس تایید شده

اگر شما یک واژه ساز زیرک هستید که به دنبال نوشتن هر چیزی از پایان نامه گرفته تا مقاله ترم برای افراد هستید، Paperell تضمین می‌کند که برای استعدادهای خود پول دریافت می‌کنید. افراد می‌توانند درخواست های کاری مرتبط با نوشتن خود را آپلود کنند و در عرض چند دقیقه به نویسندگان دسترسی پیدا کنند، و با قیمت گذاری هوشمندانه، مترجمان آزاد آنچه را که شایسته آن هستند، دریافت خواهند کرد.

به فریلنسرها نمایه هایی در وبسایت داده می‌شود که آمارهایی مانند زمینه تخصصی ترجیحی آنها را نشان می‌دهد. تاریخ تحصیلی؛ تعداد صفحاتی که نوشته شده اند؛ چند سال تجربه دارند؛ و چگونه توسط مشتریان قبلی رتبه بندی شده است. به عنوان یک فریلنسر، باید قبل از پذیرش در پلتفرم، آزمون های گرامر و قالب بندی دقیق را پشت سر بگذارید.

10.سایت های فریلنسری Solidgigs

وبسایت فریلنسر با منابع آموزشی

نقاط قوت:

لیست چالش های هفتگی

دوره ها و ابزار

فرصت های برتر

Solidgigs یکی از بهترین وبسایت های فریلنسری برای فریلنسرهای سطح بالا است. این کار را از طریق دو ابزار بسیار خوب انجام می‌دهد: یک لیست کنسرت هفتگی، و یک بخش دوره ها و ابزارها. در مورد اولی، تیم فریلنسرهای SolidGigs هر هفته در ده ها تابلوی شغلی می‌گردند تا به فریلنسرها از بهترین 1٪ مشاغل موجود روزانه آگاه شوند.

برای دومی، با افرادی در زمینه مشاغل آزاد و انفرادی شریک شده است تا آموزش را در مورد موضوعات متعددی ارائه دهد – همه چیز از کار و فروش گرفته تا قیمت گذاری، جذب مشتری.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس