کسب درآمد از سایت italki

82
0
کسب درآمد از سایت italki

سایت iTalki، رضایت زبان‌آموزان را تضمین می‌کند. به این روش که اگر تایید نکنیم که آموزش ما با موفقیت تکمیل نشده، هزینه پرداخت شده به معلم داده نخواهد شد. در این مطلب به بررسی کسب درآمد از سایت italki می پردازیم.

کسب درآمد از سایت italki

سایت iTalki با تلفظ /ˈaɪtɑki/، یک سایت یادگیری زبان است که زبان آموزان و معلمان زبان در سراسر دنیا را از طریق چت و گفتگوی ویدئویی به هم وصل می‌کند.

این سایت این امکان را برای زبان آموزان فراهم می‌کند تا فرد مورد دلخواه خود را پیدا کنند و از او به عنوان معلم خصوصی کمک بگیرند. آن معلم هم این امکان را پیدا می‌کند تا به عنوان یک معلم خصوصی آزادکار یا Freelance به کسب درآمد و آموزش بپردازد.

این سایت بیش از 3 میلیون نفر عضو از سراسر دنیا دارد و بیش از صد زبان را پوشش می‌دهد. برای زبان انگلیسی بیشترین تعداد زبان آموز و معلم خصوصی وجود دارد.

در یک مطالعه دانشگاهی که توسط دو محقق از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و دانشکده Queen نیویورک انجام شد، آماده است که “نوزده ساعت استفاده از iTalki، برابر است با یک ترم تحصیل در دانشگاه”(+)

سرویس های اصلی سایت italki

1- دسترسی به معلم حرفه‌ای با قیمت مناسب (دارای مدرک تدریس زبان که زبان آموز را در مسیر آموزشی مشخصی هدایت می‌کند)

2- دسترسی به معلم عادی ( بدون مدرک زبان، با قیمت کمتر)

3- گفتگو و تبادل اطلاعات رایگان بین اعضا سایت (به عنوان مثال بین یک انگلیسی زبان که علاقمند به یادگیری زبان فارسی است و شما که در حال یادگیری انگلیسی هستید).

گفتگوی زنده ویدئویی با یک فرد انگلیسی زبان، کار دشوار یادگیری زبان را ساده‌تر و سرگرم‌کننده تر می‌کند.

هزینه، زمان و جزئیات italki

هزینه هر ساعت تدریس خصوصی به صورت صوتی با ویدئویی، متغیر است اما تقریباً کمی کمتر یا بیشتر از ده دلار است.

روال کار به این صورت است که در هر هفته، یک ساعت با معلم گفتگو و آن را ضبط می‌کنیم. در بقیه روزهای هفته، شروع به رفع اشکالات و ساختن فلش‌کارت و مرور نکاتی می‌کنیم که در این یک ساعت یاد گرفتیم. بنابراین یک ساعت تمرین و گفتگو با معلم، برای یک هفته کافیست.

اول پرداخت

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس