تاریخ انتشار بازی The Lord of the Rings: Gollum اعلام شد

73
0
بازی The Lord of the Rings: Gollum

Daedalic Entertainment و Nacon به تازگی اعلام کردند که بازی The Lord of the Rings: Gollum پس از مدت‌ها انتظار در تاریخ ۲۵ می منتشر خواهد شد.

انتشار بازی The Lord of the Rings: Gollum

این بازی فانتزی در بهار امسال برای کنسول‌های Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5 و PC از طریق استیم و اپیک گیمز در دسترس قرار خواهد گرفت و در ادامه سال میلادی نیز برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

بازی Gollum که به موازات رویدادهای توصیف شده در «یاران حلقه» اتفاق می‌افتد، یک اکشن نقش آفرینی داستان‌محور است که در آن بازیکنان برای بازیابی حلقه معروف تلاش می‌کنند. این اثر که توسط استودیو Daedalic Entertainment ساخته شده، از زمان معرفی اولیه در سال ۲۰۱۹ تاکنون بارها به تعویق افتاده است.

این بازی ابتدا برای انتشار در سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده بود، سپس در می ۲۰۲۲ اعلام شد که در سپتامبر همان سال برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن و سپس در اواخر سال ۲۰۲۲ برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. اما تا به امروز تاخیر خورده بود که در نهایت تاریخ رسمی عرضه مشخص شد.
گالم یک داستان اوریجینال دارد که بازیکنان را به چندین منطقه از سرزمین میانه می‌برد و با چهره‌های آشنا از کتاب‌های تالکین روبرو می‌کند.

در پیش‌نمایش تازه منتشر شده‌ از VGC در رابطه با تجربه بازی اظهار کردند که «به نظر می‌رسد یک عنوان مجوزدار از دوران دیگری است» که در آن «گیم‌پلی قدیمی با علاقه‌ی باورنکردنی سازندگان به داستان‌های تالکین، در تضاد بود».

videogameschronicle

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس